Ben een beetje in de war...

26-02-2019 02:03 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om maar meteen met de deur in huis te vallen... ik denk dat ik een crush heb op mijn vrouwelijke collega...

Ik ben een vrouw van 32 en al 12 jaar samen met mijn man, kids .. huisje boompje beestje...

Deze collega is altijd al 1 van mijn favoriete collega's geweest. Spontaan, gevoel voor humor en collegiaal. Sinds een paar weken kreeg ik het idee dat zij overdreven blij (lees: twinkelende ogen) kreeg als ze zag dat we samen een dienst draaiden. Ik dacht dat zal vast zijn omdat we goed kunnen samenwerken....

Maar ik merk meer... vaak oogcontact, langere praatjes maken, prive gesprekken, opmerkingen die je niet zo snel maakt naar een collega etc... Het voelt dus eigenlijk meer als collega's. En het voelt nu echt als een crush...

Ik heb dit nog nooit voor een andere vrouw gevoeld en weet ff niet wat ik ermee aan moet ... Zij is officieel (nog) niet uit de kast, maar we hebben allemaal het idee dat ze op vrouwen valt.

Een duidelijke vraag heb ik niet... ben denk ik meer op zoek naar advies/ervaringsverhalen..
Alle reacties Link kopieren
"Ik heb dit nog nooit voor een andere vrouw gevoeld en weet ff niet wat ik ermee aan moet"

Als zij een man was geweest, wat had je er dan mee gedaan? Veel mensen hebben weleens een verliefdheid of wat gevoelens voor iemand terwijl ze al in een relatie zitten. Maar dat betekent niet dat je hier ook iets mee moet. Dat dit nou een vrouw betreft maakt geen verschil in situatie.
Alle reacties Link kopieren
Wat chocolol zegt.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
26-02-2019 02:28
"Ik heb dit nog nooit voor een andere vrouw gevoeld en weet ff niet wat ik ermee aan moet"

Als zij een man was geweest, wat had je er dan mee gedaan? Veel mensen hebben weleens een verliefdheid of wat gevoelens voor iemand terwijl ze al in een relatie zitten. Maar dat betekent niet dat je hier ook iets mee moet. Dat dit nou een vrouw betreft maakt geen verschil in situatie.

Ik begrijp je punt. Ik was sowieso niet van plan om er iets mee te doen, ook niet als het een man zou zijn. Het feit dat dit een vrouw betreft laat me op de één of andere manier toch niet los..
Alle reacties Link kopieren
Sommigen mensen maken gewoon bepaalde dingen los in een ander. Dingen die je prettig vindt.
Maar probeer niet geobsedeerd te zijn omdat het een vrouw is.
Je hebt een man en kinderen, een volledig familie leven. Focus je daar helemaal op en laat het andere los.
Ook als die vrouw signalen uitzendt. Gewoon niks mee doen.
Alle reacties Link kopieren
Spreek het uit. Er zal nog iets moois uit voortkomen. Ach jah, je man, kids en je huisje kunnen wel op het spel komen, onthou wel, alles voor de liefde!
Alle reacties Link kopieren
Jullie roddelen, als collega's onder elkaar, over wie er nog uit de kast moet komen??
Besef je, dat zij dus ook over jou roddelen?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
26-02-2019 07:54
Jullie roddelen, als collega's onder elkaar, over wie er nog uit de kast moet komen??
Besef je, dat zij dus ook over jou roddelen?
Oehoe. Er wordt overal geroddeld over iedereen. Als je je daar druk om moet gaan maken, heb je geen leven meer.
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
26-02-2019 08:11
Oehoe. Er wordt overal geroddeld over iedereen. Als je je daar druk om moet gaan maken, heb je geen leven meer.
Dan ben je dus niet serieus aan het werk. Als je echt aan het werk bent, heb je geen tijd om te roddelen.
Alle reacties Link kopieren
DuchessMeganMarkle schreef:
26-02-2019 08:18
Dan ben je dus niet serieus aan het werk. Als je echt aan het werk bent, heb je geen tijd om te roddelen.
Ja, en als je klaar bent met werk sprint je naar de auto om maar geen contact te hebben met je collega's. Als je vervolgens thuis komt en je partner vraagt hoe je dag was, dan zeg je goed, hard gewerkt, veel gedaan, poe hee ik ben moe, ander onderwerp graag.

Want praten over andere mensen, nee, dat doe jij niet.

Maar heel veeeeeeeel andere mensen doen dat wel. Als je je daar druk om moet gaan maken..
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
26-02-2019 08:11
Oehoe. Er wordt overal geroddeld over iedereen. Als je je daar druk om moet gaan maken, heb je geen leven meer.
niet over iemands geaardheid hoor
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
26-02-2019 08:20
Ja, en als je klaar bent met werk sprint je naar de auto om maar geen contact te hebben met je collega's. Als je vervolgens thuis komt en je partner vraagt hoe je dag was, dan zeg je goed, hard gewerkt, veel gedaan, poe hee ik ben moe, ander onderwerp graag.

Want praten over andere mensen, nee, dat doe jij niet.

Maar heel veeeeeeeel andere mensen doen dat wel. Als je je daar druk om moet gaan maken..
Daar hebben wij geen tijd voor en inderdaad, als ik vrij ben dan ben ik vrij. Wij hebben meer dan 200 gasten per dag van over de hele wereld. Geen tijd om dom te lullen. Roddelen doe ik wel met mijn vriendinnen.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
26-02-2019 08:21
niet over iemands geaardheid hoor
Er wordt overal geroddeld. En als je in ploegendiensten werkt is dat nog veel erger (nachtdiensten etc). We hebben een groot team en veel collega's hebben een andere geaardheid.. niet dat dat het goedpraat, maar dat onderwerp speelt wel vaak.
Alle reacties Link kopieren
Geactiveerd89 schreef:
26-02-2019 08:38
Er wordt overal geroddeld. En als je in ploegendiensten werkt is dat nog veel erger (nachtdiensten etc). We hebben een groot team en veel collega's hebben een andere geaardheid.. niet dat dat het goedpraat, maar dat onderwerp speelt wel vaak.
denk dat mijn werkomgeving wat anders is, dan de jouwe
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
26-02-2019 08:21
niet over iemands geaardheid hoor
Juist over iemands geaardheid, zeker als vermoed wordt dat iemand nog in de kast zit. Hetero's zijn toch minder interessant wat dat betreft.
Alle reacties Link kopieren
DuchessMeganMarkle schreef:
26-02-2019 08:26
Daar hebben wij geen tijd voor en inderdaad, als ik vrij ben dan ben ik vrij. Wij hebben meer dan 200 gasten per dag van over de hele wereld. Geen tijd om dom te lullen. Roddelen doe ik wel met mijn vriendinnen.
En dan roddel je over iedereen, behalve over de mensen die je 8 uur per dag om je heen hebt?
julius schreef:
26-02-2019 08:50
En dan roddel je over iedereen, behalve over de mensen die je 8 uur per dag om je heen hebt?
Iedereen roddelt. Ook op het werk. Daar zijn de pauzes de aangewezen tijd voor.
We weten allemaal dat het niet hoort, maar iedereen doet het.
Oh en TO,niks mee doen. Je bent getrouwd.
En anders ga je eerst netjes scheiden van je man, voordat je iets onderneemt.
De shock dat zijn hetero vrouw plotseling bi blijkt te zijn, lijkt mij erg genoeg voor hem.
Dat jullie allebei blij zijn om elkaar te zien kan ook het begin zijn van een fijne vriendschap; dat heb ik ooit meegemaakt met een collega.
Je hoeft er niet meteen iets seksueel aan te verbinden.
Een kleine crush...wat is dat nou helemaal?
Dat is nog geen verliefdheid.

Het kan gewoon gedeeld enthousiasme zijn omdat jullie elkaar graag zien en een opmaat tot een fijne vriendschap, niet meer en niet minder.
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel** schreef:
26-02-2019 10:07
Iedereen roddelt. Ook op het werk. Daar zijn de pauzes de aangewezen tijd voor.
We weten allemaal dat het niet hoort, maar iedereen doet het.
Ik heb werkelijk nog nooit de mogelijke geaardheid van mijn collega's besproken
Alle reacties Link kopieren
Als jullie het gewoon goed kunnen vinden met elkaar, hou het dan zo. Jij bent immers getrouwd en een al dan niet intieme relatie aangaan met iemand op het werk is nooit een goed idee, of het nu een man of een vrouw betreft. Na een aantal jaren samen komt er bij iedereen wat sleur in een relatie, maar het gras is zelden groener aan de overkant ...
lilalinda schreef:
26-02-2019 10:42
Ik heb werkelijk nog nooit de mogelijke geaardheid van mijn collega's besproken
De onderwerpen zullen variëren.
Het ging om roddelen an sich.
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel** schreef:
26-02-2019 11:21
De onderwerpen zullen variëren.
Het ging om roddelen an sich.
Ik kan me vanuit mijn functie echt niet verlagen tot roddelen: onprofessioneel, oncollegiaal, en wellicht zelfs wel verwijtbaar gedrag
Alle reacties Link kopieren
tantejans schreef:
26-02-2019 10:17
Dat jullie allebei blij zijn om elkaar te zien kan ook het begin zijn van een fijne vriendschap; dat heb ik ooit meegemaakt met een collega.
Je hoeft er niet meteen iets seksueel aan te verbinden.
Een kleine crush...wat is dat nou helemaal?
Dat is nog geen verliefdheid.

Het kan gewoon gedeeld enthousiasme zijn omdat jullie elkaar graag zien en een opmaat tot een fijne vriendschap, niet meer en niet minder.
Daar hoop ik eigenlijk op!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven