Maatschappelijk begrip m.b.t. mijn seksuele fantasie?

27-02-2019 21:28 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Hoe denken jullie over een luier fetisj in combinatie met verzorging van kinderen

En nee, ik verzin dit verhaal helaas niet. Het liefst zou ik helemaal niets hoeven plaatsen - maar ja ik zit er toch erg mee in mijn maag.

En zoals we weten hebben wel nu eenmaal allemaal seksuele fantasieën en is daar niets geks aan maar mijn fantasie vinden jullie wellicht toch wel erg gek.... zie ook:
https://www.ouders.nl/vraagbaken/een-bi ... eren-14-jr
https://revu.nl/columns/fantaseer-je-ov ... t-de-enige
https://www.viva.nl/tijdschrift-viva/ge ... en-ons-he/
anoniem_383310 wijzigde dit bericht op 04-07-2019 20:52
72.14% gewijzigd
het leuke aan fantasieen is dat het niet echt is
Zoals ik uit je verhaal kan opmaken zou ik je niet zo snel als een gevaar voor kinderen zien. Wel zou ik een afspraak maken bij de psycholoog, en dan niet voor je seksuele fantasie, maar voor de angst die daarmee gepaard gaat. De angst voor het uitlekken van je mail is buiten proportie. De angst dat je een gevaar bent voor kinderen ook. De huisarts kan je naar een psycholoog verwijzen.
Alle reacties Link kopieren
Ik fantaseer wel eens over een gangbang met een heel voetbalelftal en word ook opgewonden bij die gedachte maar ik ga met een gerust hart naar de voetbalwedstrijden van mijn kinderen kijken hoor;)
Alle reacties Link kopieren
Dit soort fantasieën (in ieder geval als onderdeel van) zag ik in de late jaren ‘90 al op de beeldbuis. Je kunt zelfs een box, ledikant/wieg of eetstoel kopen in babystijl waar een volwassene in past.
En dan nog de mensen die er op kicken om op iemand te plassen/poepen of op zich laten poepen/plassen. En jij dan van een volle luier die iemand voor je verschoond.

Dus als ik al via via zou vernemen dat jij een ding voor luiers zou hebben, zou ik dat plaatsen in bovenstaande categorieën. Ik zou het zelf niet koppelen aan pedofilie.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Als ik zou weten dat een medewerker fantaseert over vieze luiers zou ik mijn kind instant van een kinderdagverblijf halen, ongeacht of die fantasie over hemzelf gaat of niet. Alleen is de kans dat je daar achter komt nihil, waarom zou die mail uitlekken?
Ninonyn schreef:
27-02-2019 22:16
Zoals ik uit je verhaal kan opmaken zou ik je niet zo snel als een gevaar voor kinderen zien. Wel zou ik een afspraak maken bij de psycholoog, en dan niet voor je seksuele fantasie, maar voor de angst die daarmee gepaard gaat. De angst voor het uitlekken van je mail is buiten proportie. De angst dat je een gevaar bent voor kinderen ook. De huisarts kan je naar een psycholoog verwijzen.
Helemaal mee eens.

Google eens op ageplay TO, je bent zeker niet de enige met deze fetish. Zelfs als je ooit besluit dat je van je fantasie werkelijkheid wilt maken (met een volwassen partner die dit ook wilt) is daar niets mis mee.
Alle reacties Link kopieren
Heel erg fijn die positieve reacties, dat lucht op echt heel erg fijn!!

Nog even een vraagje, uit welke rol reageren jullie op mijn vraag:
- Als vader of moeder van een kind of kinderen?
- Als psycholoog?
- Gewoon als (frequent) forum bezoeker?
- Etc.
Alle reacties Link kopieren
Mijn rol? Ik ben o.a. moeder en frequent forumbezoeker als dat helpt voor de beeldvorming. Trouwens eens met Ninonyn om die angst aan te pakken.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Uit welke rol: als moeder en als iemand die zelf aparte voorkeuren heeft.
Normaal vind ik het niet, maar zolang jij je niet aan je piemeltje laat trekken op je werk zie ik het probleem niet.
Alle reacties Link kopieren
Tim-v schreef:
27-02-2019 22:53
Heel erg fijn die positieve reacties, dat lucht op echt heel erg fijn!!

Nog even een vraagje, uit welke rol reageren jullie op mijn vraag:
- Als vader of moeder van een kind of kinderen?
- Als psycholoog?
- Gewoon als (frequent) forum bezoeker?
- Etc.

Het is het veiligst als je er vanuit gaat dat iedereen altijd reageert vanuit 'de rol' van forummer. Dat is namelijk het enige feit dat we weten. Verder weet je niet of andere dingen kloppen, mensen kunnen van alles zeggen.


Ben je nou niet banger dat dit forum aan jou gekoppeld kan worden? Je beschrijft je verleden en je baan, misschien dat mensen je herkennen. Het risico waar je het in je OP over hebt, wordt zo alleen maar groter.
chocolol schreef:
27-02-2019 23:29
Het is het veiligst als je er vanuit gaat dat iedereen altijd reageert vanuit 'de rol' van forummer. Dat is namelijk het enige feit dat we weten. Verder weet je niet of andere dingen kloppen, mensen kunnen van alles zeggen.


Ben je nou niet banger dat dit forum aan jou gekoppeld kan worden? Je beschrijft je verleden en je baan, misschien dat mensen je herkennen. Het risico waar je het in je OP over hebt, wordt zo alleen maar groter.
Of het is een casus die onderzocht moet worden voor school?
Je hebt je aardig aan het cluster 3 onttrokken. Knap hoor.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm, juist omdat je zelf de koppeling maakte tussen je fantasie en kinderen en dan in de kinderopvang werkt en scouting krijg ik een "de kat op het spek binden" gevoel. Ik zou dat niet prettig vinden als ik er weet van zou hebben.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Dus iedereen hier die er geen gevaar in ziet zou zijn kind met een gerust hart bij TO achterlaten en hem de luiers laten verschonen, dit wetende? Ik absoluut niet namelijk.
Maar los van wat iedereen zegt. Heb je je tot nu toe ooit seksueel aangetrokken tot een kind gevoeld? Je opgewonden gevoeld bij het werken met kinderen? De behoefte gehad kinderen seksueel aan te raken of dat zij jou aanraken? Of iets vergelijkbaars?

Daar zit toch je antwoord in en niet in wat allerlei andere mensen zeggen. Waarom vertrouw je jezelf niet?

En die mail lekt niet uit hoor.
Alle reacties Link kopieren
TVP schreef:
28-02-2019 00:06
Dus iedereen hier die er geen gevaar in ziet zou zijn kind met een gerust hart bij TO achterlaten en hem de luiers laten verschonen, dit wetende? Ik absoluut niet namelijk.
Ho ho, ik ook niet.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
TVP schreef:
28-02-2019 00:06
Dus iedereen hier die er geen gevaar in ziet zou zijn kind met een gerust hart bij TO achterlaten en hem de luiers laten verschonen, dit wetende? Ik absoluut niet namelijk.
Nee want hij wordt alleen seksueel opgewonden bij de gedachte dat hij zelf een luier draagt en niet een kind.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-02-2019 11:33
Reden: Negatief forummen
97.61% gewijzigd
For whom the bell tolls
TVP schreef:
28-02-2019 00:06
Dus iedereen hier die er geen gevaar in ziet zou zijn kind met een gerust hart bij TO achterlaten en hem de luiers laten verschonen, dit wetende? Ik absoluut niet namelijk.
Als hij zijn werk goed en graag doet, geen seksuele opwinding voelt door kinderen en niet in luiers door het kinderdagverblijf huppelt zie ik niet in waarom niet. Wat hij in zijn privétijd doet staat mi los van zijn capaciteiten als opvoeder. Dit geldt natuurlijk NIET voor pedofielen. Daar zou ik mijn kind ook niet bij achterlaten.
Alle reacties Link kopieren
kopjechino schreef:
28-02-2019 00:26
Nee want hij wordt alleen seksueel opgewonden bij de gedachte dat hij zelf een luier draagt en niet een kind.
Toch zou ik het risico als ouder niet nemen. Los van zijn seksuele fantasie die natuurlijk vrij bizar is (maar op zich onschuldig), begint hij er zelf al over dat hij bang is (ooit) opgewonden te worden van kinderen. Hij vertrouwt zichzelf dus al niet eens helemaal.

Dat is een grote rode vlag. Zo iemand zou absoluut niet met (kleine) kinderen moeten werken. Wat iemand hierboven al zei, het kat op het spek binden.

Zijn fantasie vind ik dus niet direct een gevaar, maar wel dat zo'n iemand dagelijks in aanraking komt met kinderen en activiteiten bij ze uitvoert die te maken hebben met zijn seksuele fantasie. Dat is hoe je het ook wendt of keert een verhoogd risico en dat vind ik op dit gebied niet acceptabel.
Alle reacties Link kopieren
Val kinderen en baby's niet lastig met jou fantasieën. Rol vanuit pedagogisch medewerker.
TVP schreef:
28-02-2019 06:52
Toch zou ik het risico als ouder niet nemen. Los van zijn seksuele fantasie die natuurlijk vrij bizar is (maar op zich onschuldig), begint hij er zelf al over dat hij bang is (ooit) opgewonden te worden van kinderen. Hij vertrouwt zichzelf dus al niet eens helemaal.

Dat is een grote rode vlag. Zo iemand zou absoluut niet met (kleine) kinderen moeten werken. Wat iemand hierboven al zei, het kat op het spek binden.

Zijn fantasie vind ik dus niet direct een gevaar, maar wel dat zo'n iemand dagelijks in aanraking komt met kinderen en activiteiten bij ze uitvoert die te maken hebben met zijn seksuele fantasie. Dat is hoe je het ook wendt of keert een verhoogd risico en dat vind ik op dit gebied niet acceptabel.
Goed samengevat. Ik zou hier ook een vreemd gevoel bij hebben, juist inderdaad omdat TO het wisselen van een luier dus wel als iets erotisch ervaart.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij wordt je het meest geil van alle aandacht.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven