Hyperventilatie tijdens autorijden.

02-04-2019 19:30 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help..ik rijd al lang auto..ongeveer 20 jaar..en ik rijd al 15 jaar lang een stuk van ongeveer 30 min naar mn werk. En opeens heb ik last van hyperventilatie tijdens het rijden, vooral op het stuk snelweg. Ik heb wel vaker last gehad van hyperventilatie bv op drukke plekken of in een winkel ofzo, maar nog niet echt eerder in de auto. Sinds een paar dagen word ik tijdens het rijden duizelig en krijg ik zweethanden. Niet meer rijden wil ik absoluut niet...en is ook geen optie met mijn werk. Wie heeft er een tip voor me of wie herkent dit?
Alle reacties Link kopieren
Huisarts?

Vragen om een ademhalingstraining/stressreductie.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Heb je dit alleen in de auto, of vaker??
Alle reacties Link kopieren
Vroeger vaker..laatste 2 dagen alleen in de auto. Als het langer aanhoudt wil ik idd wel naar de huisarts, maar als ik dan doorverwezen wordt gaat daar toch wat tijd overheen..ik moet ondertussen wel 4 keer per week naar mijn werk..dus zoek ook korte termijn tips zodat het niet erger wordt....
Groezeltje schreef:
02-04-2019 19:35
Vroeger vaker..laatste 2 dagen alleen in de auto. Als het langer aanhoudt wil ik idd wel naar de huisarts, maar als ik dan doorverwezen wordt gaat daar toch wat tijd overheen..ik moet ondertussen wel 4 keer per week naar mijn werk..dus zoek ook korte termijn tips zodat het niet erger wordt....
Gewoon morgen bellen. Je hebt paniekaanvallen en die gaan vaak niet vanzelf weg en zijn levensgevaarlijk in de auto.
Alle reacties Link kopieren
Veel rijden
Je onderbewuste heeft hv met autorijden gekoppeld
Doir regelmatig gewoon te rijden en de koppeling te maken , zie he wel dit kan zonder hv, verdwij t t
Zo niet hulp vragen
Alle reacties Link kopieren