Niet aangetrokken voelen...

30-06-2019 23:33 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey viva's

Ik vindt echt dat we allemaal gelijk zijn
En iedereen heeft iets moois !
Gelukkig verschillen we van smaken.

Toch moeten we het uiterlijk van iemand
Leuk vinden om ons over het algemeen aangetrokken te voelen.

Het komt wel eens voor dat je iemand beter leert kennen en vanzelf een mooi persoon vindt in alles ook al viel je niet opslag verliefd op zijn of haar uiterlijk.

Iedereen kan van zichzelf wel een 'marktwaarde' inschatten lijkt mij
Ik hoef bijvoorbeeld niet met een extreem knap model aan te komen, Dat weet ik van mijzelf gewoon, Dus ik bespaar mezelf de moeite.

Ik verzorg mezelf goed qua kleding en hygiëne ik draag make-up om er leuk uit te zien en ik ga regelmatig naar de sportschool en ik probeer gezond te eten.

Maar ik ben nu al een aantal keren aangesproken via Whatsapp door oude school genoten. Ze willen heel graag iets met mij en vinden mij leuk
Maar dit is nou eigenlijk het dingetje
Deze jongens verzorgen zichzelf niet zo goed zoals ik en ik zal ook nooit voor hun vallen. Omdat ik mij simpel weg niet aangetrokken voel en ik vindt dat we qua 'marktwaarde' ver van elkaar af liggen omdat ze zichzelf niet zo verzorgen
Misschien klinkt dat gewoon heel kortzichtig maar goed het is nou eenmaal zo.
Maar soms vraag ik mezelf af waarom ze denken dat ik hun wel zou zien zitten? ik vindt dit soms gewoon een beetje appart. En ik handel dit gewoon netjes en respectvol af , ik ga geen gemene dingen zeggen zoals bijvoorbeeld: Je verzorgt jezelf niet qua uiterlijk en ik wel dus wij passen niet bij elkaar. Het is wel direct maar ik ga dat hun niet aan doen.
En voor hun komt er heus wel een meisje die ze neemt zoals ze nu zijn. Maar wie heeft hier ook ervaring mee en wil misschien hier een beetje over praten op het forum? :blond:
Hoe oud ben je?
Alle reacties Link kopieren
Marktwaarde? Beetje een rare term.

Iemand stuurt jou een berichtje/vraagt jou mee uit, dat betekend dat diegene jou dus leuk vind en zelfverzekerd genoeg is om dit te uiten, als dit niet wederzijds is houd het op toch?

Wat wil je precies horen?
no flowers without rain
Alle reacties Link kopieren
Xenosdoos schreef:
30-06-2019 23:43
Hoe oud ben je?
Zo oud als jij mij inschat 😂
Hahaha je begint met een hele reeks gemeenplaatsen over dat we allemaal mooi zijn en het gaat om de binnenkant bla bla. Vervolgens gaat de rest van je post over marktwaarde en hoe halen ze het in hun hoofd om jou te benaderen.
Alle reacties Link kopieren
Volantis schreef:
30-06-2019 23:44
Marktwaarde? Beetje een rare term.

Iemand stuurt jou een berichtje/vraagt jou mee uit, dat betekend dat diegene jou dus leuk vind en zelfverzekerd genoeg is om dit te uiten, als dit niet wederzijds is houd het op toch?

Wat wil je precies horen?
Ik las daar over 'marktwaarde'
Daarom gebruik ik nu het woord omdat ik het lastig vindt uit te leggen
Ze zijn verliefd en vragen niet naar een date.
Alle reacties Link kopieren
Marktwaarde. Really? Heb je al een taxateur gebeld?
Alle reacties Link kopieren
Easy12 schreef:
30-06-2019 23:46
Ik las daar over 'marktwaarde'
Daarom gebruik ik nu het woord omdat ik het lastig vindt uit te leggen
Ze zijn verliefd en vragen niet naar een date.
Oké, ze zijn dus verliefd, hoe durven ze?
volantis wijzigde dit bericht op 30-06-2019 23:50
3.29% gewijzigd
no flowers without rain
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
30-06-2019 23:46
Hahaha je begint met een hele reeks gemeenplaatsen over dat we allemaal mooi zijn en het gaat om de binnenkant bla bla. Vervolgens gaat de rest van je post over marktwaarde en hoe halen ze het in hun hoofd om jou te benaderen.
Ik wist wel weer dat ik hier gejank over kreeg. ik vindt niet dat ik respectloos ben met mijn mening
Heb het gewoon netjes uitgelegd zoals ik het zie . En mij te benaderen? Pff omdat ik gewoon gezellig met iedereen kan kletsen misschien.
Alle reacties Link kopieren
Discover schreef:
30-06-2019 23:47
Marktwaarde. Really? Heb je al een taxateur gebeld?
Dat is iets persoonlijks zoals ik al heb uitgelegd lees jij wel ?
Easy12 schreef:
30-06-2019 23:45
Zo oud als jij mij inschat 😂
Dan komen we rond de 15 uit.
Easy12 schreef:
30-06-2019 23:49
Ik wist wel weer dat ik hier gejank over kreeg. ik vindt niet dat ik respectloos ben met mijn mening
Heb het gewoon netjes uitgelegd zoals ik het zie . En mij te benaderen? Pff omdat ik gewoon gezellig met iedereen kan kletsen misschien.
Wat wil je dan precies bespreken?
Easy12 schreef:
30-06-2019 23:49
Ik wist wel weer dat ik hier gejank over kreeg. ik vindt niet dat ik respectloos ben met mijn mening
Heb het gewoon netjes uitgelegd zoals ik het zie . En mij te benaderen? Pff omdat ik gewoon gezellig met iedereen kan kletsen misschien.
Ja gezellig
Iedereen heeft zo zijn voorkeuren. Niets speciaals aan.
Alle reacties Link kopieren
Xenosdoos schreef:
30-06-2019 23:56
Wat wil je dan precies bespreken?
Jullie komen hier niet serieus.
Vragen naar de bekende weg terwijl dat allang in de tekst staat omschreven
Alle reacties Link kopieren
Xenosdoos schreef:
30-06-2019 23:56
Wat wil je dan precies bespreken?
Jullie komen hier niet serieus.
Vragen naar de bekende weg terwijl dat allang in de tekst staat omschreven.
Murrmurr schreef:
30-06-2019 23:46
Hahaha je begint met een hele reeks gemeenplaatsen over dat we allemaal mooi zijn en het gaat om de binnenkant bla bla. Vervolgens gaat de rest van je post over marktwaarde en hoe halen ze het in hun hoofd om jou te benaderen.
Juistem
Misschien schatten ze je marktwaarde te laag in omdat je Easy 12 bent?
Easy12 schreef:
01-07-2019 00:01
Jullie komen hier niet serieus.
Vragen naar de bekende weg terwijl dat allang in de tekst staat omschreven
Ik kom hier best serieus en ik denk dat je aan die jongens moet vragen waarom zij denken dat ze serieus een kans bij jouw maken.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
30-06-2019 23:59
Ja gezellig
Ja je zoekt de gezellheid wel op in je vrijetijd
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
01-07-2019 00:02
Misschien schatten ze je marktwaarde te laag in omdat je Easy 12 bent?
Als ik zo bij jou overkom heb jij zelf vast een achterstand
Je komt extreem arrogant over.... Sorry, meer dan dat, kan ik er niet van maken...
Alle reacties Link kopieren
Easy12 jij bent echt gewèldig qua marktwaarde. Het straalt zelfs gewoon een beetje op ons forummers af. Fijn ook dat je met je marktwaarde zo in trek bent bij die onverzorgde, onhygiënische types. Dat zegt ook iets over hoe zij jóúw marktwaarde zien.
Love is the meaning of life
Alle reacties Link kopieren
Ik weet heus wel dat het niet zo aardig klinkt !! Daar ben ik me heus wel bewust van. Ik doe er verder niemand kwaad mee dus als jullie iemand zoeken om door de zijk te halen moet je toch ergens anders zijn. Ik heb duidelijk in de tekst omschreven wat ik er uit wilde halen. En als jullie het daar niet mee eens zijn dan hebben jullie gewoon pech.
Murrmurr schreef:
01-07-2019 00:02
Misschien schatten ze je marktwaarde te laag in omdat je Easy 12 bent?
whahaha :HA:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven