Depressie na scheiding

04-08-2019 19:41 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik ben drie jaar geleden gescheiden... niet mijn keuze geweest.
Ik heb nu een jaar een nieuwe relatie maar kan mijn ex niet vergeten... we hebben een zoontje samen.
Het blijft pijn doen.
Ik heb iets meer dan een jaar een lichte dosis anti depressiva geslikt. Daar ben ik nu vanaf. Ik heb een hele leuke baan maar heb deze moeten opzeggen omdat ik niet meer uren kon werken daar.
Ik start in september voor 38 uur bij een nieuwe werkgever. En aangezien ik jaren ervaring heb in dit werk ben ik zo bang dat ik het niet ga redden........
Ik voel mij leeg en verdrietig
Iemand een tip ?
Liefs W
Alle reacties Link kopieren
Waarom ben je gestopt met de antidepressiva? En heb je naast medicatie ook professionele hulp gehad? Een antidepressiva lost het probleem niet op, het kan je ondersteunen op de weg naar ......

Blijkbaar zit er nog zoveel pijn om je ex. Dit wordt steeds weer aangewakkerd omdat je contact blijft houden met hem om omwille van jullie zoon.

Ik denk dat het verstandig is om met een professionele hulpverlener te gaan praten. En dan samen gaan kijken wat jij nodig hebt.

Je laatste stukje begrijp ik niet. Waarom zou je het niet redden, door je jaren ervaring :huh: ?
huisarts en dan psycholoog
Alle reacties Link kopieren
Hoi,
Waarom ben je bang dat je het niet gaat redden bij je nieuwe werkgever?
Je vertelt juist dat je veel ervaring hebt.
En ook vraag inderdaad over je anti depressiva, waarom ben je die gestopt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven