wat is er toch met mij

12-08-2019 16:03 9 berichten
herkenbaarheid
anoniem_6444ec8a6e573 wijzigde dit bericht op 14-10-2019 11:33
98.73% gewijzigd
zoek hulp. klinkt niet gezond.
Alle reacties Link kopieren
Doordat je problemen hebt/had met vriendschappen maken, ben je dus bang de vriend kwijt te raken. Want een nieuwe vinden, is niet eenvoudig voor je.

Paar sessies met een therapeut kunnen je helpen.
Alle reacties Link kopieren
lees eens iets over hechting
of nog onthechte liefde
misschien vind je daar een houvast

maar ik denk eerlijk gezegd dat je best ook met iemand, een therapeut, gaat praten...
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat jij wel vaker een verstoorde verstandhouding hebt met mensen.
werk aan de winkel...

als je nou eens van jezelf je beste vriendin maakt?
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
en zoek een man die voor jou gaat, niet iemand die jouw slechts ziet als neukerdje en met zijn vrouw op vakantie gaat

Ik geloof dat je echt veel hebt aan een psycholoog
Alle reacties Link kopieren
Dit is een verslaving (en een hardnekkige (maar dat zijn ze allemaal feitelijk)).
Hoe kom je er vanaf? Een verslaving is het opvullen van een leegte. Zoek die leegte dus op. Bereid je voor op bergen shit scheppen want alle ondergeschoven pijn, verlangens en onvervulde behoeften uit je jeugd moeten worden opgegraven zodat je ze kunt accepteren, helen en loslaten. Je kunt niet veranderen wat er is gebeurd, maar je kunt wel veranderen hoe je met je verleden omgaat.

Leer jezelf op de eerste plaats te zetten. Het is tijd om te stoppen met jezelf af te wijzen en in plaats daarvan onvoorwaardelijk van jezelf gaan houden, dat is namelijk veel fijner dan er om te moeten bedelen bij een ander. Leer op een liefdevolle en respectvolle manier met jezelf en je omgeving om te gaan door grenzen te stellen, dat mag namelijk.
https://www.365dagensuccesvol.nl/nl/nie ... cken/4747/
ben je stiekem verliefd op hem?
Alle reacties Link kopieren
Je verkrijgt dus heel veel van je eigenwaarde door de reakties van je vriend. En vroeger was dat eigenlijk hetzelfde.
Je voelde je goed als iemand er alleen voor jou was.
Valt dat weg dan voel jij je gebroken.

Het is belangrijk dat je leert jezelf je eigenwaarde te geven.
Een therapeut kan je daar mee helpen om dat te leren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven