Ben ik nou echt zo dik?

14-09-2019 19:51 241 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb maat M/L maar een duidelijke taille en ben bovendien bezig met afvallen. Ik heb op Tinder recente foto's en krijg best wat matches, maar geen foto van de zijkant. Net vroeg een match mij om zo'n foto maar toen ik dat stuurde was ik opeens een 'bol varken' en unmatchte hij me. Ik ben er best van geschrokken en het maakt me onzeker. Ik vond mezelf mollig maar zeker niet obees...
Wees blij dat ie zichzelf al heeft geëlimineerd. Wat een hufter.
Wanneer je maat M/L hebt ben je duidelijk niet veel te zwaar. Ik denk dat je dat zelf ook best weet en zo'n idioot op Tinder moet je heel snel verwijderen! Laat je niet gek maken!
Sommige mannen zijn gewoon onbeschoft en vinden vrouwen al heel snel dik. M/L lijkt me niet dik.
Alle reacties Link kopieren
Tinder, lijkt me niet het meest betrouwbare medium om je zelfbeeld aan af te meten.
Maar: je maat zegt weinig over of je wel of geen overgewicht hebt.
Lengte en gewicht zeggen meer.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Juf1234 schreef:
14-09-2019 19:53
Wanneer je maat M/L hebt ben je duidelijk niet veel te zwaar. Ik denk dat je dat zelf ook best weet en zo'n idioot op Tinder moet je heel snel verwijderen! Laat je niet gek maken!
Hangt ook van lengte en bouw af.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Iemand scheld jou uit voor bol varken en jij bent vervolgens onzeker. Hij is natuurlijk een totale klootzak. Altijd het tragische probleem betreft pesten; iemand pest jou en jij twijfelt vervolgens of het aan jou ligt en het misschien wel terecht was. Nee al was je wel obese, niemand heeft het recht je zo te kleineren.
Ga van tinder af.
Alle reacties Link kopieren
Zijn er serieus volwassen mannen die een vrouw die ze nog nooit ontmoet hebben uitschelden voor 'bol varken'? Hoe oud was die kerel?

En wat ik me dan afvraag: wat voor type man was het? Tokkie of juist zo'n saaie man zoals er duizenden van op Tinder staan?
Am Yisrael Chai!
Solomio schreef:
14-09-2019 19:54
Hangt ook van lengte en bouw af.
Zeker. Ik ben behoorlijk klein en heb ook maat M/L. Dat wil niet zeggen dat ik slank ben, maar ben ook duidelijk niet mega dik.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je geloept en volgens mij is tinder niet echt jouw medium....
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Juf1234 schreef:
14-09-2019 19:53
Wanneer je maat M/L hebt ben je duidelijk niet veel te zwaar. Ik denk dat je dat zelf ook best weet en zo'n idioot op Tinder moet je heel snel verwijderen! Laat je niet gek maken!
Dat ligt natuurlijk aan je lengte en bouw. Als je 1.55m bent, is maat L behoorlijk anders dan bij 1.85m.


TO, die gast is gewoon een enorme eikel. Wees maar blij dat je daar niet mee op date bent.
anoniem_390311 wijzigde dit bericht op 14-09-2019 20:00
2.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik weeg 80 kilo bij 1.70 ongeveer. Ik heb overgewicht maar ben geen obesitaspatient. Dit was een man die notabene leraar was en universiteit heeft gedaan. Hij was zelf ook geen seksgod verder.

Nu heb ik avondeten voor me maar heb geen trek meer. Zouden hierom die matches mij ghosten?
Alle reacties Link kopieren
Tinder is een vleeskeuring he
Alle reacties Link kopieren
Om die vraag te beantwoorden, zou ik zeggen: plaats die zijkant foto hier eens.
(Anoniem uiteraard)

Maat m/l zegt niks, want misschien ben je maar 1,51 en heb je een appel figuur. Dan kun je best een buik hebben.

Dat zo'n random gast op Tinder je uitscheld, daar moet je niks van aantrekken. Zegt meer over hem dan over jou. Hij had ook gewoon netjes kunnen laten weten geen interesse te hebben. Waarom ga je überhaupt mee in zo'n verzoek om een foto van je zijkant?
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
14-09-2019 19:56
Ik heb je geloept en volgens mij is tinder niet echt jouw medium....
Ik zit ook op Hinge en Bumble, maar daar duurt het lang voor je een match krijgt.
Je BMI is 27.7. Je bent zeker niet obees, hebt wel overgewicht. Als je een appelfiguur hebt, heb je bij dit gewicht best een buikje. Rechtvaardigt dit dat iemand jou een bol varken noemt? Nee! Ook niet als je 120kg was geweest.

Wat betreft je eten: Hup, gewoon opeten. Iets afvallen zou wel gezond voor je zijn, maar doe het dan ook op een gezonde manier. Niet door een maaltijd over te slaan.
Alle reacties Link kopieren
DariaMorgendorffer schreef:
14-09-2019 19:59
Ik weeg 80 kilo bij 1.70 ongeveer. Ik heb overgewicht maar ben geen obesitaspatient. Dit was een man die notabene leraar was en universiteit heeft gedaan. Hij was zelf ook geen seksgod verder.

Nu heb ik avondeten voor me maar heb geen trek meer. Zouden hierom die matches mij ghosten?

Die laatste zin snap ik niet. Als je een match hebt, dan hebben ze je foto toch al gezien? Als ze op je foto af waren geknapt, hadden ze toch al eerder de andere kant geswipet?
Alle reacties Link kopieren
https://images.app.goo.gl/te15cdfE2yBaGb2g8

Dit komt wel goed overeen.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
14-09-2019 20:03
Die laatste zin snap ik niet. Als je een match hebt, dan hebben ze je foto toch al gezien? Als ze op je foto af waren geknapt, hadden ze toch al eerder de andere kant geswipet?
Ja maar blijkbaar leek ik op die zijkantfoto obees ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Kokoro schreef:
14-09-2019 20:02
Je BMI is 27.7. Je bent zeker niet obees, hebt wel overgewicht. Als je een appelfiguur hebt, heb je bij dit gewicht best een buikje. Rechtvaardigt dit dat iemand jou een bol varken noemt? Nee! Ook niet als je 120kg was geweest.

Wat betreft je eten: Hup, gewoon opeten. Iets afvallen zou wel gezond voor je zijn, maar doe het dan ook op een gezonde manier. Niet door een maaltijd over te slaan.
Dat weet ik, ik heb ook een buikje. Maar vond het nooit zo afstotelijk. Ik sport wel, al ben ik een tijdje ziek geweest en heb het gelaten.
Alle reacties Link kopieren
DariaMorgendorffer schreef:
14-09-2019 20:03
Ja maar blijkbaar leek ik op die zijkantfoto obees ofzo.

Maar die heb je dan naar meerdere mannen gestuurd nadat jullie een match waren? Want je spreekt over matches = meervoud.
DariaMorgendorffer schreef:
14-09-2019 19:59
Zouden hierom die matches mij ghosten?
Aha ik snap hem al stop eens met daten..
Dat voorbeeld vind ik erg lastig te beoordelen. Al moet het helemaal niet uitmaken, hij had je sowieso niet zo moeten noemen.
anoniem_390311 wijzigde dit bericht op 14-09-2019 20:08
45.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Niet meer doen dus, zo'n foto sturen. Sowieso lijkt het dan nog meer op een keuring, lijkt me. Echt op je persoonlijkheid wordt je niet afgewezen, denk ik zo.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven