Papa overleden

24-11-2019 21:29 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen nog een topic aangemaakt dat papa zo snel achteruit gaat en vanmiddag toen ik op bezoek ging in het ziekenhuis zeiden de artsen al dat ik misschien alvast afscheid moest nemen, omdat het echt heel slecht ging. Vanmiddag is papa dan ook overleden. Het is zo dubbel, ik ben blij dat hij nu eindelijk geen pijn meer heeft, maar ik kan zo niet zonder hem. En ik weet niet hoe ik hier doorheen ga komen.

Hebben jullie tips voor me hoe ik deze nacht/dagen door kan komen?
anoniem_301157 wijzigde dit bericht op 25-11-2019 11:55
0.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor alle ontzettende lieve reacties! Dat betekent echt heel veel voor me. De crematie was heftig, maar heel mooi. En ik heb besloten om na sinterklaas samen met m'n dochtertje en beste vriendin er even tussenuit te gaan naar Zuid-Afrika. Nogmaals bedankt voor alle steun en lieve woorden. <3
Alle reacties Link kopieren
Beetje late reactie, maar ik wil je heel veel sterkte wensen met dit verlies. Let op jezelf. Klinkt als een goede beslissing om even weg te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je er even uit kunt, ik hoop dat je tot rust komt, eea kan laten bezinken en een beetje bij kunt tanken daar, Dancerx!
In elk geval een heel andere omgeving en goed gezelschap en dat alleen al zal voor wat afleiding zorgen.

Goede reis!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven