Zakelijke, vrouwelijke kleding

23-02-2020 22:34 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Hebben jullie tips voor winkels merken waar ik naar kan kijken? Sinds enige tijd heb ik best een stap gezet in mijn carrière. Nu best vaak zakelijke afspraken waar ik goed voor de dag wil komen. En inmiddels dus ook wat meer te besteden....
Heeft iemand tips voor merken en winkels voor zakelijke damesmode? Ik ben 37, dus niet te oudbollig en tuttig maar liefst uitstraling vrouwelijk en krachtig. Ik draag maat 40, maar vrij grote borsten, dus blouses passen me meestal niet. Draag wel graag een pak, bv met colletje eronder of jurk. Merk dat ik mijn kleding laatste tijd wat saai vind, mag wel wat sprankelender. Op zoek naar inspiratie :)

Thanks!
Alle reacties Link kopieren
https://www.perfectlybasics.nl/product_ ... language=1
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Zara
Claudia Sträter.
Ik ben groot fan van Promiss, maar dat zal men hier wel ouwelijk vinden. Goede materialen en juist gesneden op rondingen.
Alle reacties Link kopieren
https://www.zalon.nl/style/welcome-page
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
NAN in Rotterdam , www.nan.nl

Aparte bloesjes, tops en b.v. Jacketdress.

Ik heb er een pak van en een paar bloesjes. Goede kwaliteit.
Niet goedkoop, maar wel echt kwaliteit
Alle reacties Link kopieren
Met grote borsten worden colletjes juist afgeraden. Ik raad een Vhals aan.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de tips al zo snel! Ik ga ze nu even bekijken :-)
Zie dat ik de verkeerde pijler heb aangetikt trouwens....
Alle reacties Link kopieren
Via NAN kan je ook pakken op maat laten maken en blouses. Je wordt dan via hun website doorverwezen naar www.nanuono.com en dan klikken op nandonna

Ik ken het probleem met blouses. Je moet dan een maat groter om het van boven te laten passen, maar op de buik valt het dan te wijd.
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn werk (advocaten kantoor) draag ik graag Wolford basics (dus niet de uitgaanstops, Marjolein Elisabeth jurkjes, DVF, Ralph Lauren bloes (b/c cup), Zara, etc en heel af en toe een Pauw jasje (omdat ze zo mooi gesneden zijn), maar dan wel met een jeans eronder, omdat het anders al snel tuttig wordt.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
23-02-2020 22:39
Claudia Sträter.
https://www.claudiastrater.com/lookbook?cat=438
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ja dit is echt een aanrader.
Ik heb laatst een doos besteld ook voor zakelijke kleding.
Mooie broek met shirt/blouse/jasje. En een rok waar dit ook mooi op staat. Net zakelijk jurkje. En een paar schoenen die bij alle 3 de outfits staan.
5 prima sets.

En met stijlen die je vooraf aan kan geven en goede verwerking van mn opmerkingen die ik op het eerste voorstel had.
apatura wijzigde dit bericht op 23-02-2020 22:50
13.95% gewijzigd
Been there, done that, got the T-shirt.
Dank Enn.
Twee vriendinnen zijn (los van elkaar) gaan shoppen met Suzi.
https://www.personalshopper.nl/
En hebben nu elk een goede basisgarderobe.

*Nee, ik heb geen eigenbelang hierbij. Deze dame is niet mijn zus ofzo.*
Alle reacties Link kopieren
https://www.debijenkorf.nl/product-list ... bv_hals%7d
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
https://www.debijenkorf.nl/pakken/damesmode
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Zelfde leeftijdscategorie en grote borsten. Wat voor mij werkt is jastjes/ vestjes met zo min mogelijk franje; geen lapel, zakjes enz. Zoals:
Afbeelding

Afbeelding

Deze vestjes van Only werken ook heel goed;
Afbeelding

Wat ik persoonlijk sterk vind is een outfit kleur op kleur. Zoiets als dit, misschien zonder print (afhankelijk van de sector) vind ik tof en uitstralen dat je je comfortabel voelt in je rol zonder dat je een 'uniform' nodig hebt.
Afbeelding

Een blousejurk met laars en donkere panty vind ik ook een goed alternatief voor een pak. Afbeelding
Ladress!
Alle reacties Link kopieren
Voor zakelijke bloesjes: lace-lingerie.
Die verkoopt blouses en blazers per cupmaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik volg even, kan ook wel wat inspiratie gebruiken
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf groot fan van Suistudio, de vrouwelijke winkel van Suitsupply. Vooral omdat alles daar op maat vermaakt kan worden, en ze custom made pakken hebben.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
Als juf van veertig met royale boezem draag ik blouses en tops van Ladress (die van italian jersey) en haal ik pantalons en blazers bij Claudia Strater. Ook wat van Mödstrom en heel af en toe Isabel Marant. Jurken en rokjes draag ik eigenlijk niet dus daar kan ik weinig over adviseren. Mijn eerste keuze zou Ladress zijn omdat de blouses en tops zo goed bevallen.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb veel zakelijke kleding en draag bij voorkeur kleding van Studio Anneloes, Jane Lushka, Penn & Ink en Helena Hart.
Deze kleding is gemaakt van travelstof en zit heerlijk. Alsof je in je joggingpak naar t werk gaat. Blazer, rok of pantalon met een effen shirtje eronder. Zowel pumps, laatzen als nette sneakers kunnen eronder gedragen worden. Mooie ketting of shawl erbij en klaar.

Overigens heb ik, net als jij, een volle boezem en de blazers van SA en JL zitten mij altijd prima.
Your ego is not your amigo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven