Depressie ivm schuldgevoel

28-03-2020 12:16 38 berichten
In mijn relatie is er gelogen door mijn ex o.a over drugsgebruik. Hij beloofde ook vaak dingen en kwam ze niet na.
Nu is het echter 2 weken geleden geëscaleerd omdat hij afgelopen maanden al zijn geld heeft opgemaakt ca 1000 pm. Terwijl hij vanaf aug na het opbiechten v het drugsgebruik zou gaan sparen. Ik wilde graag op zijn rekening kijken waar het heen is gegaan maar dat mocht niet. Ik ben een week boos geweest en teleurgesteld en heel veel verschrikkelijke dingen via de app gezegd en dat ik er klaar mee was dat ik ging daten met anderen. Ik heb zoveel spijt maar hij wil niet meer. Nu kan ik al 2 weken niet eten en slapen
Wees blij dat hij niet meer wil.
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb je spijt? Je vindt het bij nader inzien toch niet erg als je vriend drugs gebruikt en al zijn geld er doorheen jaagt?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Ga je ook nog ergens reageren?

relaties/liefdesverdriet/list_messages/ ... #p31127883
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren
Handig zo'n forum, kun je je eigen topics lezen en zelf inzien dat het nooit leuk was
Het was wel leuk alleen ik wantrouwde hem en hij zei ik ben gestopt dus dat moest ik geloven. Maar denk niet dat het echt zo werkt om Vertrouwen terug te krijgen. Alleen hij wilde het via telefoon of face to face bespreken maar ik ging echt als een razende tekeer in een week tijd dat ik er klaar mee was en chats doorgestuurd v datingssites terwijl ik dat helemaal niet wilde ik wilde hem maar ik zat echt in mijn boosheid. Heb lelijke dingen over zijn ouders gezegd. Ik herken mezelf niet
Ik baal dat er niet 1x in mij opgekomen is ja we moeten praten laten we afspreken en nu ben ik hem kwijt en ga ik kapot v verdriet
Alle reacties Link kopieren
marcaro schreef:
28-03-2020 12:53
Ik baal dat er niet 1x in mij opgekomen is ja we moeten praten laten we afspreken en nu ben ik hem kwijt en ga ik kapot v verdriet

Je wil een relatie met een drugsverslaafde die zich niet aan afspraken houdt en liegt?
Jij liever dan ik.
himalaya wijzigde dit bericht op 28-03-2020 13:23
0.97% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Waarom ging jij je opeens als een gek gedragen? En wil je echt een relatie als iemand dat in je losmaakt?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
marcaro schreef:
28-03-2020 12:53
Ik baal dat er niet 1x in mij opgekomen is ja we moeten praten laten we afspreken en nu ben ik hem kwijt en ga ik kapot v verdriet
Weet jij wel hoe een normale, leuke relatie is??
Ik ging me zo gedragen omdat ik de teleurstellingen zo zat was. Elke keer beloven en niet nakomen
Maar de manier waarop had rustiger gekund volwassener maar ik heb hem ook genoeg kansen gegeven toen mijn hart 4x gebroken was en nu krijg ik geen kans. Niks uitpraten
Alle reacties Link kopieren
marcaro schreef:
28-03-2020 13:10
Maar de manier waarop had rustiger gekund volwassener maar ik heb hem ook genoeg kansen gegeven toen mijn hart 4x gebroken was en nu krijg ik geen kans. Niks uitpraten
En nog steeds, denk jij dat het toppie was?

Heb je hulp?
Hij heeft vast binnenkort weer geld nodig om zijn verslaving te bekostigen en dan neemt hij vast wel contact met je op TO. En je hart 4 x gebroken door hem was nog niet genoeg? Gun jezelf een leuke man!
Alle reacties Link kopieren
marcaro schreef:
28-03-2020 13:07
Ik ging me zo gedragen omdat ik de teleurstellingen zo zat was. Elke keer beloven en niet nakomen

Gelukkig ben je er nu van bekomen en heb je weer veel zin in een eindeloze herhaling van zetten.
Alle reacties Link kopieren
marcaro schreef:
28-03-2020 13:10
Maar de manier waarop had rustiger gekund volwassener maar ik heb hem ook genoeg kansen gegeven toen mijn hart 4x gebroken was en nu krijg ik geen kans. Niks uitpraten

En als je het zou kunnen uitpraten (wat? Hoe?) zou je 4x gebroken hart weer geheeld zijn, zou je depressie (..) verdwenen zijn en zou je weer gaan eten?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
28-03-2020 13:25
En als je het zou kunnen uitpraten (wat? Hoe?) zou je 4x gebroken hart weer geheeld zijn, zou je depressie (..) verdwenen zijn en zou je weer gaan eten?

Natuurlijk! En ze zouden nog lang en gelukkig leven samen.
Alle reacties Link kopieren
marcaro schreef:
28-03-2020 13:10
Maar de manier waarop had rustiger gekund volwassener maar ik heb hem ook genoeg kansen gegeven toen mijn hart 4x gebroken was en nu krijg ik geen kans. Niks uitpraten
je ziet het verkeerd. je hebt weer 1000 nieuwe kansen om een leuker iemand te vinden (nou ja misschien even geduld hebben tot de corona-ellende achter de rug is
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Een junk en een borderliner :heart:

Ik zou zsm een kind van hem nemen
Meer dan logisch toch dat je boos werd? Dat is je gevoel, je intuïtie dat tegen je praat. Negeer dat niet.

Het is moeilijk om iets op te geven waar je veel energie in hebt gestoken, ondanks dat je dondersgoed weet dat deze relatie niet goed voor je was.

Ook jij moet daar nu een soort van afkicken en dat is wat je nu voelt.

Geef jezelf de tijd om dit te verwerken.
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil jij een kans om het uit te praten? Hij zou op zn knieën moeten....
Hij liegt, wil je niks laten zien, en jij smeekt hem nu terug?
Ik snap dat het moeilijk kan zijn om iemand los te laten maar je moet nu wel echt even je gezonde verstand gaan gebruiken hoor, deze jongen spoort niet, je verdient beter dan dit.
Ik voel me schuldig omdat ik snauw tegen hem als hij iets niet goed deed en en zijn reactie was keihard schreeuwen dan in mijn huis ook s avonds laat. En dan zei ik ga maar weg en zei ik ik ben er klaar mee. Ik denk nu had ik maar niet gesnauwd of gezegd ga maar weg.
Had ik hem maar meer gewaardeerd. Had ik maar eerder ingezien dat hij een binnenvetter is en dat ik hem ook pijn doe met mijn gedrag
Alle reacties Link kopieren
Jij verdient hem, echt :facepalm:
Heb je al gesmeekt? Doen hoor :hug:
Alle reacties Link kopieren
Ik zou voor zijn deur gaan liggen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven