Verlatingsangst

30-03-2020 11:06 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik last heb van verlatingsangst. Ik ben nu een tijdje aan het daten en als hij niet of kortaf reageert raak ik helemaal in paniek. Zelfs zo erg dat ik het gevoel krijg dat ik moet flauwvallen. Ook check ik heel vaak of hij online is. Ik wil dat dit stopt, want ik loop mezelf helemaal gek te maken. Ik kan ook heel vaak niet slapen, omdat ik steeds erover pieker. Ik heb een slecht voorgevoel dat dit niet stand blijft houden, want hij heeft het heel vaak over zn ex. Iemand tips hiervoor? Of tips om rustiger te worden?
Zoek hulp, dit is echt niet gezond.
Alle reacties Link kopieren
Wat Lise zegt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou stoppen met daten tot je hulp hebt. Dit heeft zo geen zin.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Oh als het zo erg is dat je flauw gaat vallen na zo'n korte tijd daten lijkt me het een probleem dat al in je zat, misschien een vervelende gebeurtenis daarvoor? Neem even je rust om alles op een rijtje te zetten en uit te vinden waar het van komt met of zonder professionele hulp anders gaat dit in deze en je volgende relaties problemen geven. Sterkte
Alle reacties Link kopieren
mijn ervaring is, dat zodra ik de juiste vond, alle onzekerheid weg viel
Alle reacties Link kopieren
Als hij niet of kortaf reageert...
Ook check ik heel vaak of hij online is

Ik zou beginnen met al die apps te verwijderen en elkaar één keer per dag te bellen.
Gewoon praten met elkaar (net als vroeger!).

Dan kun je de twee bovenstaande problemen in ieder geval van jouw lijstje halen.
'SORRY, DE PAGINA DIE JE ZOEKT BESTAAT NIET! Kunnen we je blij maken met een andere pagina?'
Alle reacties Link kopieren
Ga je hulp zoeken of blijf je zo doorgaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven