Mannen feiten

05-04-2020 12:37 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er gisteren achtergekomen dat mannen blijkbaar daadwerkelijk nergens aan kunnen denken. Ik heb altijd al gedacht dat ieder mens wel ergens aan dacht, een brein is toch altijd bezig? Ik vond dit best interessant.

https://www.scheidingswijze.nl/nothing-box/

Zijn er nog meer mensen met interessante feiten? Misschien steken we wel wat van elkaar op

P.S. Ik had geen idee onder welke categorie ik dit topic moest posten, ik heb het hier maar onder gegokt.
anoniem_383354 wijzigde dit bericht op 05-04-2020 12:50
Reden: Link toegevoegd
5.86% gewijzigd
En hoezo is dat een feit? Heb je onderbouwing? Bewijs?
En is dat dat voor alle mannen zo?

Vragen vragen..
Mannen plassen door hun piemel. Dat is een bewezen feit.
Zijn ook vrouwen die dat kunnen hoor, al is het meer een soort meditatieve stand volgens mij.
Vrouwen kunnen dat ook. Maar niet allemaal. Maar ook niet alle mannen kunnen dat. Magisch he?
Nog magischer is dat dat met veel meer dingen zo is!
Alle reacties Link kopieren
Tunnelvisie, er gaat 1 gedachte per keer door die sluis...
seks.
klussen.
seks.
poepen.
eten.
seks. :cheers:
Mijn man zegt dat inderdaad ook te kunnen. Ik geloofde hem in eerste instantie niet, kon mij dat zo slecht voorstellen. Maar goed ik heb flinke ADD dus mijn gedachten draaien altijd overuren. En mediteren is mij nog nooit gelukt helaas haha
Huh, volgens mij is dit bij mannen bijna altijd zo. Dus geen nieuws en ook niets bijzonders.
De mijne krijgt juist altijd een compliment als hij wel een keer denkt.
Mannen hebben armen.
Alle reacties Link kopieren
JenBarber schreef:
05-04-2020 12:47
Mijn man zegt dat inderdaad ook te kunnen. Ik geloofde hem in eerste instantie niet, kon mij dat zo slecht voorstellen. Maar goed ik heb flinke ADD dus mijn gedachten draaien altijd overuren. En mediteren is mij nog nooit gelukt helaas haha

Mijn vriend zei ook vaak dat hij nergens aan dacht als ik vroeg waar hij aan dacht. Vond dat altijd apart, maar blijkbaar is het toch echt mogelijk
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
05-04-2020 12:52
Huh, volgens mij is dit bij mannen bijna altijd zo. Dus geen nieuws en ook niets bijzonders.
De mijne krijgt juist altijd een compliment als hij wel een keer denkt.

Voor mij was het wel nieuws en wel bijzonder, want ik wist het niet.
Nemain• schreef:
05-04-2020 12:53
Mannen hebben armen.
Niet allemaal.
Maud*de*Braose schreef:
05-04-2020 12:57
Niet allemaal.
Over het algemeen wel.
Alle reacties Link kopieren
Een man die nergens aan denkt? Zo’n leeghoofd hoef ik niet. Toch heb ik er één gevonden en hij denkt soms hetzelfde als ik!
100% onzin
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
05-04-2020 13:04
100% onzin

Waarom denk je dat? Heb jij nooit gevraagd aan een man waar hij aan dacht en dat je het antwoord: "Niks" kreeg?
Maud*de*Braose schreef:
05-04-2020 12:52
Huh, volgens mij is dit bij mannen bijna altijd zo. Dus geen nieuws en ook niets bijzonders.
De mijne krijgt juist altijd een compliment als hij wel een keer denkt.

Heb je een man?
Nemain• schreef:
05-04-2020 13:02
Over het algemeen wel.
Dat is een feit.
PoesinBoots schreef:
05-04-2020 13:07
Heb je een man?
Als het me zo uitkomt.
Flavoredia schreef:
05-04-2020 13:06
Waarom denk je dat? Heb jij nooit gevraagd aan een man waar hij aan dacht en dat je het antwoord: "Niks" kreeg?

Terwijl hij aan een leugendetector zat?
Alle reacties Link kopieren
Nergens aan denken is een soort vooruit staren zonder iets te zien, of de radio aanhebben zonder te luisteren.

Je hersenen zullen vast wel bezig zijn, maar je bent het er niet van bewust.

De hoofdfunctie van je hersenen is dempen. Dus zorgen dat je niet bewust ben van allerlei prikkels. Bij mensen met een depressie, ADHD of andere hersenproblemen zie je dat die filter minder goed werkt.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Mijn man zegt dat hij niet nergens aan kan denken en onze jongste zoon kan zelfs alleen maar aan tig dingen tegelijk denken. Helaas. Krijgt hij pilletjes voor.

Het zijn verder trouwens beiden wel echte mannen met alles erop en eraan: zware stem, mannengriep, piemel, dat soort dingen.
Alle reacties Link kopieren
Flavoredia schreef:
05-04-2020 13:06
Waarom denk je dat? Heb jij nooit gevraagd aan een man waar hij aan dacht en dat je het antwoord: "Niks" kreeg?
Niks wil niet zeggen niks. Als hij denkt aan een trio met je beste vriendin en de buurvrouw zal hij wellicht ook antwoorden met “niks”.
Alle reacties Link kopieren
PoesinBoots schreef:
05-04-2020 13:08
Terwijl hij aan een leugendetector zat?

Waarom zou hij anders niks zeggen volgens jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven