Opsteker of niet?

22-05-2020 20:19 10 berichten
Mijn nichtje van 17 zit sinds de lockdown nogal in de put, dit is verergerd door het sluiten van de scholen en het gebrek aan structuur. Ze is bekend met depressies, dus al met al heel vervelend.

Nu is onze band niet zo dat ik hier gesprekken over heb met haar, dat moet ze ook vooral met haar ouders doen (zwager en schoonzus). Ik wil echter wel iets doen, als opsteker ofzo. Maar weet dus niet of dit gewaardeerd wordt en zo ja, wat dan.

Dacht zelf aan een klein pakketje met bijvoorbeeld een wreck that journal, bon voor een koffietentje ofzo.

Wie heeft tips? Zeggen dat ik dit niet moet doen mag ook, want ik wil me er vooral niet tegenaan bemoeien als dit een slecht plan is.
Alle reacties Link kopieren
Leuk toch, gewoon doen!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
22-05-2020 20:21
Leuk toch, gewoon doen!
Nog ideeën over wat meiden van die leeftijd zoal leuk vinden? Ik zit nog met wat kleinere kinderen.

Ik wil ook vooral iets geven om de dagen wat meer vorm te geven, gezien ze daar vooral moeite mee heeft.
Alle reacties Link kopieren
Heel leuk en lief vooral, inderdaad gewoon doen.

Mooi dagboek, waar ze in kan schrijven hoe ze haar dagen vorm gaat geven?
Iets om te schilderen/tekenen?
Tuurlijk doen!

Ik zou een leuk pakketje voor haar maken, chocola, badschuim, leuk tijdschrift, de standaard dingen. En een kaartje er bij dat je voor haar klaar staat.

Niet te zwaar maken.
Dat zal ze lief vinden.
Bon voor een koffietentje is leuk. Heeft ze vriendinnen om mee te gaan?

Ik heb een dochter van ongeveer de leeftijd van je nichtje en zij en haar vriendinnen vinden het leuk om te bakken. Je zou een bakmix kunnen geven, dan heeft ze meteen iets te doen.

Afbeelding

Of misschien een tijdschrift?

Maar waarschijnlijk maakt het niet zoveel uit wat je geeft en zal je nichtje vooral het gebaar waarderen.
Nichtje heeft vriendinnen genoeg, maar is dus depressief en vindt het moeilijk om de dag alleen al te beginnen.

Bakmix is leuk, zet ik op het lijstje.
Alle reacties Link kopieren
Hier een dochter van 17 en die zou een pakketje met bakmix voor koekjes en leuke koekvormpjes oid heel leuk vinden.

Andere tips:
Haarmasker, Gezichtsmasker
Haakpakketje voor een amigurumi met link naar instructies
Bulletjournal met mooie pennen
Nagellak met een setje steentjes etc
Glossy magazines
Yogamat met link naar goede instructies
patchouli_ schreef:
22-05-2020 20:48
Hier een dochter van 17 en die zou een pakketje met bakmix voor koekjes en leuke koekvormpjes oid heel leuk vinden.

Andere tips:
Haarmasker, Gezichtsmasker
Haakpakketje voor een amigurumi met link naar instructies
Bulletjournal met mooie pennen
Nagellak met een setje steentjes etc
Glossy magazines
Yogamat met link naar goede instructies
Dit is allemaal erg leuk, dank je! Die yogamat was ik nooit opgekomen, maar goed idee. Bewegen is toch goed voor de mentale gezondheid.
Tiana_76 schreef:
22-05-2020 20:51
Dit is allemaal erg leuk, dank je! Die yogamat was ik nooit opgekomen, maar goed idee. Bewegen is toch goed voor de mentale gezondheid.
Daar zal ze ook vast blij mee zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven