Ik ben zo lui dat....

04-07-2020 16:32 150 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo lui dat ik de bloemen met water en al nog in de groenbak gooi omdat ik geen zin hebt om eerst de vaas leeg te gieten...

Ik ben zo lui dat ik de prullenbak pas leeg als er écht niks meer bij past.

Ik ben zo lui dat ik kleding niet opvouw maar net zolang van de waslijn pluk tot ie leeg is.

Afijn... hoe lui ben jij? :-D
duinpieper wijzigde dit bericht op 04-07-2020 16:33
Reden: Typo
0.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dat is niet lui, dat is efficient.
Ik koop altijd voorgesneden groenten en fruit
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo lui dat de katten intussen bij de buren miauwen om eten omdat ik te lui ben om ze eten te geven.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
.
madamzonderm wijzigde dit bericht op 04-07-2020 16:42
Reden: Ik zou een zin typen maar ik ben te lui
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo lui dat ik vaak alleen de zichtbare teennagels in zomerschoenen lak.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo lui dat ik een emmer naast de droger heb staan, zodat ik niet iedere keer naar de badkamer hoef te lopen Om de bak leeg te gooien. Dat is denk ik 8 meter lopen.. Vaak drinkt m’n hond d’r van als hij mee naar boven loopt, dus ik hoef het bijna nooit leeg te gooien.
Lach hard, duik diep, kom terug..
Ik ga pas de vaatwasser leegruimen en weer inruimen als ik de aanrecht nodig heb. Er valt dan minder leeg te ruimen, omdat de helft er al uit gehaald is om te gebruiken.

Met de was doe ik dat ook zo, net zoals TO.
Mijn kleuter is sinds gister een weekje naar pa ivm zomer vakantie en nu ben ik zo lui dat

- ik heb uitgeslapen tot 1300
- ik geen brood wilde smeren dus aan een bak Ben en Jerrys ben begonnen
- ik nog steeds in mijn pyjama rondloop
- ik alle klusjes die ik zou gaan doen als kind weg was naar morgen heb verschoven
- de xbox wel aan heb staan maar te lui ben om te spelen dus dat wordt zometeen denk ik maar netflix
-ik eten in de koelkast heb liggen maar nu al heb besloten om een pizza te bestellen. De pizzeria zit op 450 meter bij mijn huis vandaan maar ben te lui om daar heen te lopen om af te halen mede omdat ik dan moet wachten en daar heb ik geen zin in
-de katten nu de borden staan schoon te likken scheelt mij weer voorspoelen
-ik een plasemmer op mijn slaapkamer heb staan (camping ding) omdat ik alleen een plee beneden heb en er als ik eenmaal in mijn warme bedje lig 0 zin in heb snachts om die krakende trap af te moeten.
Eggo schreef:
04-07-2020 16:50
Mijn kleuter is sinds gister een weekje naar pa ivm zomer vakantie en nu ben ik zo lui dat

- ik heb uitgeslapen tot 1300
- ik geen brood wilde smeren dus aan een bak Ben en Jerrys ben begonnen
- ik nog steeds in mijn pyjama rondloop
- ik alle klusjes die ik zou gaan doen als kind weg was naar morgen heb verschoven
- de xbox wel aan heb staan maar te lui ben om te spelen dus dat wordt zometeen denk ik maar netflix
-ik eten in de koelkast heb liggen maar nu al heb besloten om een pizza te bestellen. De pizzeria zit op 450 meter bij mijn huis vandaan maar ben te lui om daar heen te lopen om af te halen mede omdat ik dan moet wachten en daar heb ik geen zin in
-de katten nu de borden staan schoon te likken scheelt mij weer voorspoelen
-ik een plasemmer op mijn slaapkamer heb staan (camping ding) omdat ik alleen een plee beneden heb en er als ik eenmaal in mijn warme bedje lig 0 zin in heb snachts om die krakende trap af te moeten.
Dit is best lui inderdaad
Dat TO de was al ophangt, ik ben daar te lui voor en gooi alles in de droger, en trek de helft aan vanuit de droger, daarna vouw ik het op omdat de droger opnieuw gebruikt moet worden
Heel af en toe een was met alleen handdoeken en dekens die opgehangen wordt, maar dat zijn grote en makkelijke dingen en worden vervolgens van het rek gebruikt.

Ik heb ook altijd mijn ebike in de hoogste ondersteuning staan, en fiets bij flink voor de wind dusdanig hard/zacht dat ik op de motor fiets ipv dusdanig hard dat de motor uitgaat.

Dat de vuilnisbak pas geleegd wordt als er ècht niks meer bij kan is een bekend fenomeen hier.
anoniem_64da636e7cd44 wijzigde dit bericht op 04-07-2020 16:57
8.44% gewijzigd
Eggo schreef:
04-07-2020 16:50

- ik nog steeds in mijn pyjama rondloop
Ik ook! :)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo lui dat ik de planten in mijn tuin pas water geef als ze zo uitgedroogd zijn dat ze gaan hangen.
Eggo schreef:
04-07-2020 16:50
Mijn kleuter is sinds gister een weekje naar pa ivm zomer vakantie en nu ben ik zo lui dat

- ik heb uitgeslapen tot 1300
- ik geen brood wilde smeren dus aan een bak Ben en Jerrys ben begonnen
- ik nog steeds in mijn pyjama rondloop
- ik alle klusjes die ik zou gaan doen als kind weg was naar morgen heb verschoven
- de xbox wel aan heb staan maar te lui ben om te spelen dus dat wordt zometeen denk ik maar netflix
-ik eten in de koelkast heb liggen maar nu al heb besloten om een pizza te bestellen. De pizzeria zit op 450 meter bij mijn huis vandaan maar ben te lui om daar heen te lopen om af te halen mede omdat ik dan moet wachten en daar heb ik geen zin in
-de katten nu de borden staan schoon te likken scheelt mij weer voorspoelen
-ik een plasemmer op mijn slaapkamer heb staan (camping ding) omdat ik alleen een plee beneden heb en er als ik eenmaal in mijn warme bedje lig 0 zin in heb snachts om die krakende trap af te moeten.
Jij leeft mijn droom !!!
Alle reacties Link kopieren
Ik duid mezelf nooit als lui. Als ik iets niet doe dan heeft het niet genoeg prioriteit.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
LadyLola schreef:
04-07-2020 16:42
Ik ben zo lui dat ik vaak alleen de zichtbare teennagels in zomerschoenen lak.
Hahaha dat doe ik ook
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
04-07-2020 17:02
Ik duid mezelf nooit als lui. Als ik iets niet doe dan heeft het niet genoeg prioriteit.
Het is gewoon efficiënt met je energie omgaan.
Alle reacties Link kopieren
granny71 schreef:
04-07-2020 17:04
Het is gewoon efficiënt met je energie omgaan.
Als ik iets nodig genoeg vind, hetzij voor mezelf, hetzij voor een ander, dan doe ik het wel. Het kan zijn dat ik mezelf ontspannen nodiger vind dan iets anders. :)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic.

Ik maak alleen de zichtbaar vieze dingen schoon in huis, als ik flink ben.
Anders alleen wc en deurklinken.

Ik heb mijn intercombel uitgezet.
Scheelt hoop belletjes van mensen .

Bezoek laat ik bij voorkeur langs komen.

Afgewassen bord en kom laat ik op aanrecht staan. Handig voor volgende dag😁

Boodschappen laat ik door Ah bezorgen terwijl ik zeeën van tijd heb.

Etenresten spoel ik vaak door de wc, dan hoef ik ze niet in plastic zak naar beneden te sjouwen.
kerst wijzigde dit bericht op 04-07-2020 17:40
11.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
De afwas droog ik nooit af maar laat ik net zo lang op het aanrecht staan tot het droog is.
Alle reacties Link kopieren
Ga zo een recept voor risotto uit de oven proberen omdat ik geen zin heb om 15 minuten te roeren.
Laat de oven liever voor me werken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo lui dat ik.. al drie shopper tassen vol met oud papier, glaswerk en statiegeldflessen in de kofferbak van mijn auto heb gestopt om te verstoppen totdat ik het weg ga brengen..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 3 keer de vloer gedweild maar ik ben zo lui dat mij j stofzuiger nog in het stopcontact zit en mijn dweilemmer leeggooien lukt ook nog niet echt.. ik krijg zo visite dus dat komt zo wel goed.
madamzonderm schreef:
04-07-2020 16:41
.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Flaffy schreef:
04-07-2020 17:14
De afwas droog ik nooit af maar laat ik net zo lang op het aanrecht staan tot het droog is.
Hehe. Ik ben zo lui ik het bestek soms nog nat in de la leg....
duinpieper wijzigde dit bericht op 04-07-2020 17:31
1.56% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven