Zomer-en zonliefhebbers kletstopic!

09-07-2020 19:42 3807 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Kan je de wereld aan in de zomer,
Leef je op als het boven de 25 graden is en de zon hoog aan de hemel staat,
Loop je het liefst op slippers en in luchtige kleding...

en

Word je heel naar van grijze luchten, regen, kou, donker, sneeuw en ijs
Kun je je maar dik blijven inpakken zonder het warm te krijgen...

Afbeelding

Dan ben je hier op de goede plek tussen je vrienden!
Hier juichen we samen als het mooi is, en steunen we elkaar door de donkere maanden heen! Wees welkom!
Stressed is just desserts spelled backwards
Heb jij die foto’s gemaakt?
Alle reacties Link kopieren
Mooie collage, Male!
Alle reacties Link kopieren
Lucieanders schreef:
09-07-2020 19:49
Heb jij die foto’s gemaakt?
van de rupsen en vlinders? ja
Stressed is just desserts spelled backwards
Mooie foto's Maleficent :) Kom maar op met die zomer :heart:
Maleficent schreef:
09-07-2020 20:00
van de rupsen en vlinders? ja
Zo hé! Gaaf en super goed gedaan. De natuur is zo mooi!
Alle reacties Link kopieren
En een linkje naar het vorige deel: psyche/zomer-en-zonliefhebbers-verzamel ... ges/448276

Kunnen we nog nagenieten van mooie dagen in het vorige topic, als we daar behoefte aan hebben :)
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Lucieanders schreef:
09-07-2020 20:13
Zo hé! Gaaf en super goed gedaan. De natuur is zo mooi!
zeker weten!!
ben ook graag in de natuur
pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook heel graag in de natuur. Ik vind elk seizoen wel wat hebben (behalve de winter dan :P )
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
:cheer:

Prachtige foto’s weer, Male! Ik ben eens in een vlindertuin geweest in Engeland, dat vond ik ook zo mooi om te zien!

Ik weet niet meer wie het zei, maar Argeles-sur-mer, daar ben ik vroeger een aantal zomers geweest met mijn ouders en broer en zus, ik vond het heerlijk daar. Heb vorig jaar een keer gedroomd dat ik daar weer was en nu lijkt het net of ik er pas nog geweest ben :mrgreen:

Hopelijk nog maar 1 dagje afzien en dan zijn wij weer aan de beurt om van het weer te genieten (al slaat 19 graden nog steeds nergens op voor middenin de zomer, natuurlijk). Ik heb echt zin om weer lekker naar buiten te gaan!
pamelacourson wijzigde dit bericht op 10-07-2020 03:20
0.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
:cheer2: present
Alle reacties Link kopieren
Ha lieve zonaanbidders, mag ik hier even huilen? Ik ben normaal niet zo’n weermieper, maar :'( :'( :'( wat word ik hier somber van. De hele dag koud, nat en nauwelijks licht. Daar zijn die andere drie seizoenen voor, potverdrie!!!

Maandag op vakantie in NL, en waar het er eerst nog naar uitzag dat het eeeeeeindelijk zonniger en warmer zou worden, beginnen ze daar steeds meer van terug te komen. Het wordt waarschijnlijk niet warmer meer dan 20 graden, dus dat leuke nieuwe jurkje kan in de kast blijven hangen. En zwemmen in buitenwater met mijn kind zit er ook niet in.

Als dit niet zo’n bokjaar zou zijn, zou ik het vast veel minder erg vinden. Maar dit jaar was dit het lichtpuntje waar ik zo naar uitkeek, en straks zit ik anderhalve week in een klein donker huisje in het bos met de kachel aan naar de regen te kijken.

:'( :'( :'(

Iemand iets relativerends in de aanbieding?
Alle reacties Link kopieren
Griebus67 schreef:
10-07-2020 08:15
Ha lieve zonaanbidders, mag ik hier even huilen? Ik ben normaal niet zo’n weermieper, maar :'( :'( :'( wat word ik hier somber van. De hele dag koud, nat en nauwelijks licht. Daar zijn die andere drie seizoenen voor, potverdrie!!!

Maandag op vakantie in NL, en waar het er eerst nog naar uitzag dat het eeeeeeindelijk zonniger en warmer zou worden, beginnen ze daar steeds meer van terug te komen. Het wordt waarschijnlijk niet warmer meer dan 20 graden, dus dat leuke nieuwe jurkje kan in de kast blijven hangen. En zwemmen in buitenwater met mijn kind zit er ook niet in.

Als dit niet zo’n bokjaar zou zijn, zou ik het vast veel minder erg vinden. Maar dit jaar was dit het lichtpuntje waar ik zo naar uitkeek, en straks zit ik anderhalve week in een klein donker huisje in het bos met de kachel aan naar de regen te kijken.

:'( :'( :'(

Iemand iets relativerende in de aanbieding?
Lekker het vliegtuig pakken! ;-D
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Welke rupsen en vlinders?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
10-07-2020 08:24
Welke rupsen en vlinders?
einde vorige topic :)
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
10-07-2020 08:30
einde vorige topic :)
Ohw ik dacht al.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Griebus67 schreef:
10-07-2020 08:15
Ha lieve zonaanbidders, mag ik hier even huilen? Ik ben normaal niet zo’n weermieper, maar :'( :'( :'( wat word ik hier somber van. De hele dag koud, nat en nauwelijks licht. Daar zijn die andere drie seizoenen voor, potverdrie!!!

Maandag op vakantie in NL, en waar het er eerst nog naar uitzag dat het eeeeeeindelijk zonniger en warmer zou worden, beginnen ze daar steeds meer van terug te komen. Het wordt waarschijnlijk niet warmer meer dan 20 graden, dus dat leuke nieuwe jurkje kan in de kast blijven hangen. En zwemmen in buitenwater met mijn kind zit er ook niet in.

Als dit niet zo’n bokjaar zou zijn, zou ik het vast veel minder erg vinden. Maar dit jaar was dit het lichtpuntje waar ik zo naar uitkeek, en straks zit ik anderhalve week in een klein donker huisje in het bos met de kachel aan naar de regen te kijken.

:'( :'( :'(

Iemand iets relativerende in de aanbieding?
Balen, Griebus. Het lijkt wel elke keer zo te zijn dat ze het naar beneden bijstellen en dat het opeens toch niet zo warm wordt. 19 graden is gewoon geen zomer, ik word daar ook stiksjacherijnig van.
Maar om toch iets relativerende te zeggen: je had er ook deze week kunnen zitten! Komende week blijft het als het goed is droog en wordt het zonnig, en als je dan een beetje uit de wind bent, is het alsnog lekker om in de zon te zitten en dingen te doen. Dus ik hoop dat jullie alsnog kunnen genieten!

Het is nu alweer 2 weken non-stop slecht weer en ik ben er ook helemaal klaar mee. Het is verdomme juli!
Hier is het ook van dat druilerige k*t weer :cry:
Ik heb te doen met al die mensen die hier nu op vakantie (moeten) gaan in ons land.
Nog 1 weekje werken en dan zit ik een weekje in een hutje op de Veluwe. Dan wil ik sowieso zon!!!!

Prachtige foto's, Male :thumbsup:
Oh en ik overweeg al een paar avonden de thermostaat hoger te zetten omdat ik het gewoon een beetje koud heb :whistle:
Kan ook komen omdat ik aan het afvallen ben haha
Maar het is toch gewoon echt niet lekker!!
Alle reacties Link kopieren
Helleuu.. :sun:

Een paar weken terug werd er nog een hele hete zomer met (veel) hittegolven voorspeld. En die hittegolven schuiven steeds verder op. Eerst was het begin juli, toen natuurlijk half juli en nu hebben ze het al over augustus :thunder:
IK WIL NU DROOG en liefst ook WARM :furious:

Raar genoeg: als ik dan 's morgens in bed de regen hoor stromen, dan voelt het als vakantie :blond:

Afijn
Mooie plaatjes Male!

En die van Theamuts is ook geweldig :lol:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
10-07-2020 08:48
Balen, Griebus. Het lijkt wel elke keer zo te zijn dat ze het naar beneden bijstellen en dat het opeens toch niet zo warm wordt. 19 graden is gewoon geen zomer, ik word daar ook stiksjacherijnig van.
Maar om toch iets relativerende te zeggen: je had er ook deze week kunnen zitten! Komende week blijft het als het goed is droog en wordt het zonnig, en als je dan een beetje uit de wind bent, is het alsnog lekker om in de zon te zitten en dingen te doen. Dus ik hoop dat jullie alsnog kunnen genieten!

Het is nu alweer 2 weken non-stop slecht weer en ik ben er ook helemaal klaar mee. Het is verdomme juli!
Dank je wel! Helaas wordt de verwachting voor komende week zo’n beetje per uur slechter, qua koud en nat. Echt weer om een goed boek te lezen, zullen we maar zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Griebus67 schreef:
10-07-2020 09:50
Dank je wel! Helaas wordt de verwachting voor komende week zo’n beetje per uur slechter, qua koud en nat. Echt weer om een goed boek te lezen, zullen we maar zeggen.
:"-(
Alle reacties Link kopieren
broekrok schreef:
10-07-2020 09:20

Nog 1 weekje werken en dan zit ik een weekje in een hutje op de Veluwe. Dan wil ik sowieso zon!!!!
Ik ook, want ik woon op de de Veluwe :proud:
Heb je nog tips nodig?
Stressed is just desserts spelled backwards
De weersvoorspellingen in Nederland kloppen sowieso nooit.
Ik hoop dat het op het laatste moment nog bijdraait naar lekker warm zomerweer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven