Zomer-en zonliefhebbers kletstopic!

09-07-2020 19:42 3807 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Kan je de wereld aan in de zomer,
Leef je op als het boven de 25 graden is en de zon hoog aan de hemel staat,
Loop je het liefst op slippers en in luchtige kleding...

en

Word je heel naar van grijze luchten, regen, kou, donker, sneeuw en ijs
Kun je je maar dik blijven inpakken zonder het warm te krijgen...

Afbeelding

Dan ben je hier op de goede plek tussen je vrienden!
Hier juichen we samen als het mooi is, en steunen we elkaar door de donkere maanden heen! Wees welkom!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Hier nu zwaarbewolkt, mist die optrekt? Ik denk vanmiddag stapelwolken en zon? en de rest van de week ziet er -op morgen na- nog steeds goed uit, iig aanhoudend warm en droog tot volgend weekend.
Daarna net boven de 20.

Blijkbaar toch veel regionale verschillen.!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
11-06-2021 09:03
Dit is berichtje 3000 :sun:
Ik las ergens dat dat tegenwoordig niet meer uitmaakt…
Alle reacties Link kopieren
Hier is het meh. Koud, geen zon te zien, het waait, 19 graden.
Maar goed, afgelopen week was het te warm om het huishouden te doen, nu heb ik geen smoes meer dus ga ik maar binnen aan de gang.
Alle reacties Link kopieren
VGM1980 schreef:
11-06-2021 12:39
Hier is het meh. Koud, geen zon te zien, het waait, 19 graden.
Maar goed, afgelopen week was het te warm om het huishouden te doen, nu heb ik geen smoes meer dus ga ik maar binnen aan de gang.
😱

Hier 25 gr. Zie net dat ie woensdag op 31 gr staat! 🤩En dat is een gedeeltelijke kantoordag tot 1400 voor mij. In die koude kut airco.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Ik hoorde al dat de verschillen in nederland vandaag groot zouden zijn qua weer.
Hier 25 graden met sluierbewolking en een windje. Als de zon er is dan is het heet. Is de zon achter de wolken dan is het lekker. Dochter gaat zwemmen. Kan nog best wel eens te fris zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hier staat dat het woensdag 26 graden wordt, en daarna een week lang regen.
Alle reacties Link kopieren
Hier is het 18 graden en bewolkt. :-| Hopelijk trekt het morgen weer bij, kan ik vandaag mooi het huishouden doen want het is hier een pleurisbende.
Alle reacties Link kopieren
Wat een verschillen in een klein landje. Ik lig op een loungebank buiten. Onder de parasol anders verbrand ik
. ⛱
Alles komt goed, alleen de rest niet
VGM1980 schreef:
11-06-2021 13:19
Hier staat dat het woensdag 26 graden wordt, en daarna een week lang regen.
Hier ook. Zelfde regio denk ik dan.
Na donderdag is het afkicken van het zonnige weer. Net als vandaag.
yasmijn schreef:
11-06-2021 13:38
Wat een verschillen in een klein landje. Ik lig op een loungebank buiten. Onder de parasol anders verbrand ik
. ⛱
Enjoy! Ik liep met lange mouwen en jasje aan.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
11-06-2021 15:46
Enjoy! Ik liep met lange mouwen en jasje aan.
28 gr nu hier. Aahhh 😎
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Hier is het een uurtje geleden alsnog warm en zonnig geworden, voor die tijd was er buiten niks aan en ben ik maar binnen aan de slag gegaan. Morgen wordt het volgens mij ook niet veel soeps.
Alle reacties Link kopieren
Wat een zalige dag vandaag!
Vanmorgen snel boodschappen gedaan, en verder ben ik alleen maar buiten aan het lezen.
Tijd voor rosé met tinkelende ijsblokjes!
Blijf de hele avond buiten. 😎😻
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk he, Yasmijn!

Hier was het lang bewolkt gisteren, ik vond het eigenlijk wel lekker zo'n dagje tussendoor. In huis is het nu ook iets koeler, 23,5 graden, prima te doen.

Momenteel ook bewolkt hier, de luchtvochtigheid is hoog, als de zon even doorkomt is ie wazig. Ik vind dat wel aangenaam qua temperatuur, zodat je dingen te doen hebt.

Voor degenen die doordeweeks werken is dat minder leuk idd, al zou het morgen geloof ik een heel mooie en warme dag worden.

Enjoy allemaal!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Vandaag liet de zon zich niet veel zien maar de temperatuur was lekker om in en om huis wat te doen. En ik heb nog lekker in de zon gezeten. Er staat wel een behoorlijke wind!

Morgen komen er vrienden barbecuen. Twee gezinnen. De kids het zwembad in en wij leker kletsen. Zo'n zin in!
Alle reacties Link kopieren
Gisteren was het dik bewolkt bij vriend en mij, en toen we een uurtje verderop in Brabant gingen kijken was het heerlijk weer. Dus een dagje Den Bosch gedaan.
Morgen naar Zeeland lekker dagje strand samen.

Woensdag wordt het hier heel lekker en tevens ook een de laatste mooie dagen. Ik neem de middag vrij en ga met mijn jongste lekker naar het water.

Iedereen nog een fijne zonnige zondag gewenst!
Alle reacties Link kopieren
Het wordt goehoed aankomende week! 😎

Helaas moet ik 4 dagen (gelukkig maar tot ongeveer 1400) op kantoor zijn. Das heel lang geleden 😱. Niet meer gewend. Helaas zijn er wat dingen waarvoor ik er dus van di t/m vrijdag moet zijn. Dat komt nooit meer voor.
Nou ja, het is niet anders. Blijf iig niet de hele dag in die verdomde koude airco 😡
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
En dan zit er maar 3 man en een paardenkop in dat gebouw (normaal zo’n 200) en dan nog moet die klote airco aan :swear:
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Uiteindelijk was het hier (regio Den Haag) eigenlijk een prima dag, ondanks de voorspellingen dat het een stuk frisser en bewolkt zou zijn. In de zon was het gewoon heet. Ik hou van dat soort ontwikkelingen :-D
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! De zon schijnt weer volop, kwetterende vogeltjes, tuindeuren open, bloemen al besproeid, met thee in de tuin.

Zomer! 😎☀️🌻🕶👗
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Gisteren was het maar 14 graden hier volgens Buienradar en het was bewolkt tot laat in de middag. Ikzelf had geen zin om naar buiten te gaan, maar tijdens het vuilnis wegbrengen was het echt fris. Gelukkig weer lekker warm vandaag! Komende periode ziet er echt goed uit, zelfs 2 dagen 30+!
Alle reacties Link kopieren
Gisteren een lekker dagje strand gehad, het had wel iets warmer mogen zijn voor mij, maar het was wel lekker.

Vandaag morgen en woensdag nog warm, heet, maar wel met flink veel bewolking, wat het toch gewoon benauwd maakt.
Daarna zijn hier voor een dikke week toch echt de voorspelling hoge temperaturen met regen.
Why waarom niet iets minder warm maar gewoon zonnig en droog.
Alle reacties Link kopieren
Ugli schreef:
13-06-2021 12:52
Gisteren was het maar 14 graden hier volgens Buienradar en het was bewolkt tot laat in de middag. Ikzelf had geen zin om naar buiten te gaan, maar tijdens het vuilnis wegbrengen was het echt fris. Gelukkig weer lekker warm vandaag! Komende periode ziet er echt goed uit, zelfs 2 dagen 30+!
Ware het niet dat ik, en vele anderen dan aan het werk zijn, heerlijk hoor, maar er echt van kunnen genieten is er dan niet bij. Het weekend wordt het hier niet best.
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
11-06-2021 08:54
Jammer dat je je hier moet verdedigen. Ik snap je volledig!
Gelukkig werk ik geen 40 uur, maar een zonnig weekend is toch heel wat anders dan een zonnige werkdag. En als je werkdagen dan zonnig zijn en je weekenden niet, kun je nog niet echt optimaal genieten.
Ach ik snap wel dat het voor sommigen een beetje over komt als gezeur, maar ik heb zelf een sloepje. De meeste van mijn vriendinnen wonen in steden verspreid over het hele land.

Zij vinden het wel leuk om een dag mee te varen, maar dan moet dat wel een paar dagen van tevoren worden afgesproken én moet het ook wel echt lekker zijn op het water. Plus dat iedereen alleen in het weekend kan, want men werkt gewoon.

En nu zie je gewoon elke keer dat het nét niet lukt, althans niet in het weekend. Over de weekends t/m 25 mei hoeven we het niet eens te hebben. Het laatste weekend van mei was wel zonnig, maar ook nog erg koud (vooral op 't water). Het eerste weekend van juni was grauw, afgelopen weekend was het wederom zonnig, maar 18/19 graden. Lekker om te fietsen maar niet zodanig lekker dat mijn vriendinnen zeggen : we komen nu allemaal naar jou toe met ons badlaken en we gaan lekker varen/zwemmen. En komend weekend lijkt het er wederom niet in te zitten, want dan is het weliswaar warmer, maar dan weer regenachtig/zwaarbewolkt.

Dan denk ik : een zaterdag/zondag met 23+ graden en zon is toch ook wel eens mogelijk? Vorig jaar rond deze tijd waren we al vier weekends vol het water op geweest.
Hier ook last van hoor. Meeste van mijn sociale contacten hebben een relatie en/of kinderen. Wat ik merk is dat de meesten hun zaterdag inrichten om iets leuks met vrienden te gaan doen, en dat zondag de dag is voor bezoek aan (schoon) familie.

En juist die zaterdag is steeds vrij belabberd qua weer. Ik steek nogal zo in elkaar van : doordeweeks is voor werk en sport, en in het weekend wil ik ontspannen. Maar ik heb nog steeds dit hele jaar nog niet een hele zaterdagmiddag op een terras gezeten met bier en bitterballen. Toch steeds te slecht weer voor op zaterdag.

Doordeweeks natuurlijk meer dan genoeg kans voor gehad, alleen mijn vrienden kunnen dan meestal niet helaas. Maar ik probeer vooral maar te bedenken dat ik natuurlijk niet de enige ben die doordeweeks fulltime werkt. Dus meer mensen ervaren dit. Blijft wel bijzonder dat het steeds op zaterdag zo slecht is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven