Wintervreugd voor de zomermoppers - deel 8!

12-08-2020 16:13 3683 berichten
Beste winterliefhebbers en zomermoppers,

In het heetst van de strijd - de beruchte woestijngolf van augustus 2020 - steunen wij elkaar en is dit ons veilige plekje om te klagen.

Schrijf hier mee als je een hekel hebt aan warmte, juist erg houdt van kou en knusse avonden, als je het vele licht en het lawaai niet meer trekt en niet kunt wachten tot het weer vroeg donker is!

Dit topic is niet voor niets ooit begonnen op de psychepijler; voor sommige mensen is de zomer en alles wat erbij komt kijken dermate zwaar dat er psychische of lichamelijke klachten bij komen kijken. We geven elkaar de ruimte om hier wat serieuzer over te 'klagen' en te praten!

Welkom!

Afbeelding

Link naar deel 7 met in de OP links naar alle eerdere delen

Afbeelding
anoniem_63740156d1a92 wijzigde dit bericht op 13-08-2020 16:28
20.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja dat herken ik wel. Ik kan alleen dit topic niet missen...
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Ik ook niet. Maar er lopen types op het forum rond waarvan ik al gegeten en gedronken heb als ik alleen de nick al zie. Betwetende ouwe zeuren. Dat laatste zal men van ons ook wel vinden, maar dat vind ik dan weer niet.

En de Coronapijler: blegh...

Maar jullie dan weer niet.

Maak jij een nieuw topic aan?
Ik blijf hier.

En dit topic helpt me echt door de zomer heen, nu alweer zo warm en zonnig, ik mis de regen echt.
Alle reacties Link kopieren
EHR schreef:
21-07-2021 14:19
Ik ook niet. Maar er lopen types op het forum rond waarvan ik al gegeten en gedronken heb als ik alleen de nick al zie. Betwetende ouwe zeuren. Dat laatste zal men van ons ook wel vinden, maar dat vind ik dan weer niet.

En de Coronapijler: blegh...

Maar jullie dan weer niet.

Maak jij een nieuw topic aan?
Yes!
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
EHR schreef:
20-07-2021 19:51

Ik haat nog steeds de warmte. Maar ik heb in een halve week al wel gemerkt dat het mentaal beter te trekken is als je naar je zin woont.
Ohh ja dit geloof ik zo erg! Ik kan ook niet wachten hetzelfde te mogen ervaren. Weer wat meer te slapen en minder boosheid voelen. En niet meer die angst voor erger of er niet aan kunnen ontsnappen. Ik lees jouw bericht echt wel tien keer, dit is zo inspirerend. Ben heel erg benieuwd hoe ik de warmte dan straks ga ervaren in een nieuw huis :) :heart:
Elf12345 schreef:
22-07-2021 06:58
Ohh ja dit geloof ik zo erg! Ik kan ook niet wachten hetzelfde te mogen ervaren. Weer wat meer te slapen en minder boosheid voelen. En niet meer die angst voor erger of er niet aan kunnen ontsnappen. Ik lees jouw bericht echt wel tien keer, dit is zo inspirerend. Ben heel erg benieuwd hoe ik de warmte dan straks ga ervaren in een nieuw huis :) :heart:

Ik hoop voor jou dat het snel ah gebeuren. Ik herken overigens exact wat je schrijft.
Alle reacties Link kopieren
tanteslankie schreef:
21-07-2021 10:19
Tjonge. Dit weekend wordt t bij mij in het gooi nog 25 graden, maar mét regen, en daarna daalt de boel weer. Begin augustus zelfs 21 graden! Ik durf verder niks te zeggen maar als dit het is.

Gisteren om 22 u de boel dicht, film op, kaarsjes aan. Heerlijk.

Elf, heb je wel kijkers voor je huis? Of ligt de boel een beetje stil?
Dat klinkt inderdaad goed! :) Laat maar komen die regen.

Gedurende het juridische uitzoekwerk en vooral de zoektocht naar een nieuw huis ligt het helaas stil. We zijn in principe klaar voor verkoop maar durven dat echt niet zonder nieuw huis. Ik had nooit gedacht hier nu nog te wonen, de dag begint steevast met alle huur en koopsites afstruinen. Hoop blijven houden... Heel lief dat je het vraagt :) :)
Slotje hierop.

Er is een gloednieuw topic, deel 9 alweer! :cheer2:

psyche/wintervreugd-voor-de-zomermopper ... #p33134894

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven