Ik wil zo graag een knuffel.. [ Geen OP]

12-01-2021 12:00 58 berichten
Nevermind. Aanstellerij blijkbaar
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-01-2021 16:55
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
92.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Joh, daar is echt niets sneus (is dat een woord) aan.
Ik loop overdag nog wel eens naar mijn vriend met de mededeling dat ik een knuffel wil. :lol: Gewoon zomaar.
Ik kan mij voorstellen dat jij er nu alleen nog maar meer behoefte aan hebt.

Is er niet iemand die je wel gewoon kunt knuffelen? Ouder, sibling, goede vriendin, de kat van de buren? Het advies is, houdt afstand, maar soms moet het gewoon kunnen. Mentale gezondheid is ook belangrijk.
dianaf wijzigde dit bericht op 12-01-2021 12:08
12.85% gewijzigd
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik woon alleen. Maar om nou te zeggen dat niemand mij sinds maart heeft aangeraakt, nee. Zo streng ben ik nou ook weer niet. Zo nu en dan komt dat voor. Misschien gewoon even met je omgeving bespreken. Iemand kan echt wel een keer een arm om je heen leggen hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou, als dat je zo dwars zit, een vriend(in)/familielid, zonder klachten en niet in een risicogroep, een knuffel geven of vragen (als jullie allebei een mondkapje op hebben).
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
.
anoniem_63bff89a59248 wijzigde dit bericht op 12-01-2021 13:00
99.65% gewijzigd
Je hebt huidhonger. Misschien kan je een massage boeken bij de fysio.
papmetgrutjes schreef:
12-01-2021 12:09
Tuurlijk ben ik wel aangeraakt en geknuffeld. Alleen het is nu zo anders allemaal. Normaal zou m’n moeder me allang een knuffel hebben gegeven maar die is bang. Of m’n collega’s als ik instort op het werk. Maar dat kan nu niet.
Oh zo. Nee, die behoefte heb ik totaal niet. Zeker niet collega’s ofzo. Ik moet er niet aan denken. Maar ik ben ook nog nooit ingestort op m’n werk. Dat zou ik ook vreselijk vinden, maar in mijn sector zie ik dat ook echt nooit.

Mijn bejaarde moeder is totaal niet bang. We vliegen elkaar zeker niet om de hals, maar zo nu en dan groeten we elkaar toch met een omhelzing.
anoniem_402201 wijzigde dit bericht op 12-01-2021 12:13
10.56% gewijzigd
X
anoniem_63bff89a59248 wijzigde dit bericht op 12-01-2021 13:00
0.00% gewijzigd
Gelukkig heb je zelf twee armen in je bezit.
Geef jezelf eens een oprechte knuffel, zo nu en dan een streling over je lijf..
Helemaal niet vreemd en het zal je goed doen.
papmetgrutjes schreef:
12-01-2021 12:12
Mogen die dat nu doen? Het is toch alleen de medische behandelingen?

Ik krijg elke keer een uitgebreide massage van de fysio. Dan verzin je er maar iets medisch bij?

Kan je niet iemand je knuffelmaatje maken? Als dat voor seks mag, waarom dan niet voor knuffelen. Gewoon één iemand die verder ook niet met anderen knuffelt.
Alle reacties Link kopieren
Moreina schreef:
12-01-2021 12:16
Gelukkig heb je zelf twee armen in je bezit.
Geef jezelf eens een oprechte knuffel, zo nu en dan een streling over je lijf..
Helemaal niet vreemd en het zal je goed doen.

Niet lullig bedoeld maar nooit geweten dat met jezelf knuffelen eenzaamheid kan verdrijven. Jezelf aaien en strelen vervangt natuurlijk niet de aanrakingen en het knuffelen met een dierbare.
Ik las ook al de gouden tip van het laten masseren..? Waar dan??
Alle reacties Link kopieren
papmetgrutjes schreef:
12-01-2021 12:09
Tuurlijk ben ik wel aangeraakt en geknuffeld. Alleen het is nu zo anders allemaal. Normaal zou m’n moeder me allang een knuffel hebben gegeven maar die is bang. Of m’n collega’s als ik instort op het werk. Maar dat kan nu niet.
Heb je niet iemand die in de buurt is die je knuffelmaatje kan worden? Een goede vriendin? Sibling?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik heb blijkbaar veel minder behoefte aan aanrakingen. Paar keren dat iemand mij zo nu en dan wel omhelst zijn ruim voldoende.

Ben ook verder helemaal niet emotioneel, wat ik hier ook veel lees. Ik vraag me soms echt af of ik niet té emotieloos ben.

Maar TO, spreek gewoon met een klachtenvrije bekende die zich aan de regels houdt af, en geef aan dat je behoefte hebt aan contact. Nood breekt wet. Sterkte.
.
anoniem_63bff89a59248 wijzigde dit bericht op 12-01-2021 12:54
98.83% gewijzigd
papmetgrutjes schreef:
12-01-2021 12:31
Ik heb overigens gewoon een man die kan knuffelen. Die komt op tijd thuis vandaag.

Maar ik mis al die andere mensen om me heen die ik normaal zou knuffelen en aanraken.
Oh. Die zag ik niet aankomen, ik dacht dat je alleen woonde.
papmetgrutjes schreef:
12-01-2021 12:31
Ik heb overigens gewoon een man die kan knuffelen. Die komt op tijd thuis vandaag.

Maar ik mis al die andere mensen om me heen die ik normaal zou knuffelen en aanraken. Ik kan het ook niet goed uitleggen merk ik. Want ik ben helemaal niet zo knuffelig in het dagelijkse normale leven
Niet zo jammeren dan hoor.
novaviva schreef:
12-01-2021 12:30
Ik heb blijkbaar veel minder behoefte aan aanrakingen. Paar keren dat iemand mij zo nu en dan wel omhelst zijn ruim voldoende.

Ben ook verder helemaal niet emotioneel, wat ik hier ook veel lees. Ik vraag me soms echt af of ik niet té emotieloos ben.
Dat was ik ook nooit. Nu jank ik overal om. 🙄
papmetgrutjes schreef:
12-01-2021 12:31
Ik heb overigens gewoon een man die kan knuffelen. Die komt op tijd thuis vandaag.

Maar ik mis al die andere mensen om me heen die ik normaal zou knuffelen en aanraken. Ik kan het ook niet goed uitleggen merk ik. Want ik ben helemaal niet zo knuffelig in het dagelijkse normale leven

Nou echt. Wat is dan het probleem? Dan knuffel je die gewoon een keer extra.
Moreina schreef:
12-01-2021 12:33
Niet zo jammeren dan hoor.
Waarom niet. Zeker als je niet lekker in je vel zit heb je er meer moeite mee. Ik zou dan ook behoefte hebben aan een knuffel van mijn ouders of een arm om me heen van een vriendin. Vooral als ik net mijn hart heb gelucht.

Tips heb ik verder niet voor je TO. Die zijn al gegeven 😉
Laat ook maar..

blijkbaar heb ik geen ‘recht van verlangen’ omdat ik iemand heb die me een knuffel kan geven.
Hier :hug:
Knuffel ingetrokken wegens aanstelleritus.
anoniem_365114 wijzigde dit bericht op 12-01-2021 13:03
99.02% gewijzigd
en sterkte met je burn out
papmetgrutjes schreef:
12-01-2021 12:43
Laat ook maar..

blijkbaar heb ik geen ‘recht van verlangen’ omdat ik iemand heb die me een knuffel kan geven.
Nou ik vind het ook wel grenzen aan aanstellerij eigenlijk. Ik dacht dat je helemaal alleen was, dan is het natuurlijk sneu. Maar je hebt gewoon een man. Gaat je huwelijk slecht? Wil hij niet knuffelen? Wil hij alleen seks ipv knuffelen?
Alle reacties Link kopieren
papmetgrutjes schreef:
12-01-2021 12:43
Laat ook maar..

blijkbaar heb ik geen ‘recht van verlangen’ omdat ik iemand heb die me een knuffel kan geven.
Tja, dat is wel de kern
Ik zou heel graag mijn ouders even knuffelen, of mij vrienden, maar dat doen we even niet.
Ik had in deze Coronatijden een Begrafenis, een Bruiloft en kraambezoek. En dan mis je de aanraking.
Maar ik heb wel een man, waar ik tegenaan kan kruipen, dus ik miep niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven