MIR-methode

23-01-2021 18:39 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand van jullie ervaring met de MIR-methode? https://www.mirmethode.nl/video
"De 9 stappen van de MIR-Methode zijn door-en-door uitgetest door Mireille Mettes. We adviseren je dringend om deze exacte woorden en deze exacte volgorde aan te houden en er niets in te veranderen! Dit zal het effect van de MIR-Methode namelijk ook veranderen."


Ik mag toch hopen van niet! Klinkt namelijk echt als een charlatan.
Alle reacties Link kopieren
Als het gratis is, kun je het proberen als je je door dit soort dingen aangetrokken voelt. Anders zou ik hier niet aan beginnen, maar naar de POH gaan. Het ziet uit als onzin zonder rietje.
Alle reacties Link kopieren
De negen stappen volgens de site:

Stap 1. Zuurgraad optimaliseren.
Stap 2. Detox alle toxische belasting.
Stap 3a. Vader loskoppelen.
Stap 3b. Moeder loskoppelen.
Stap 4. Meridianen zuiveren.
Stap 5. Alle tekorten aanvullen.
Stap 6. Hormoonstelsel in evenwicht brengen.
Stap 7. Basisbehoeften aanvullen.
Stap 8. Chakra’s en aura optimaliseren.
Stap 9. Missie verduidelijken.


Dit kun je toch niet serieus nemen?
meelezertjuh schreef:
23-01-2021 19:24
De negen stappen volgens de site:

Stap 1. Zuurgraad optimaliseren.
Stap 2. Detox alle toxische belasting.
Stap 3a. Vader loskoppelen.
Stap 3b. Moeder loskoppelen.
Stap 4. Meridianen zuiveren.
Stap 5. Alle tekorten aanvullen.
Stap 6. Hormoonstelsel in evenwicht brengen.
Stap 7. Basisbehoeften aanvullen.
Stap 8. Chakra’s en aura optimaliseren.
Stap 9. Missie verduidelijken.


Dit kun je toch niet serieus nemen?

Het is nog veel gekker. Je moet 4 weken lang 2x per dag deze 9 zinnen 3x achter elkaar opzeggen terwijl je je eigen hand aait.
meelezertjuh schreef:
23-01-2021 19:24
De negen stappen volgens de site:

Stap 1. Zuurgraad optimaliseren.
Stap 2. Detox alle toxische belasting.
Stap 3a. Vader loskoppelen.
Stap 3b. Moeder loskoppelen.
Stap 4. Meridianen zuiveren.
Stap 5. Alle tekorten aanvullen.
Stap 6. Hormoonstelsel in evenwicht brengen.
Stap 7. Basisbehoeften aanvullen.
Stap 8. Chakra’s en aura optimaliseren.
Stap 9. Missie verduidelijken.


Dit kun je toch niet serieus nemen?
Nee, geen enkel mens dat in bezit is van goed functionerende vermogens neemt dit serieus.

@TO: gaat het wel goed met je, als dit zelfs maar in overweging neemt?
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp nooit hoe mensen hiervoor kunnen vallen. Welke informatie op zo'n site doet mensen nou denken: Verdomd zeg, DIT is waar ik nou naar op zoek ben, dit is dé oplossing voor mijn probleem?
Alle reacties Link kopieren
Och wat verdrietig dit. De nood moet toch wel heel hoog zijn als je dit serieus overweegt.

Ik gun je hulp maar ik denk niet dat dit de juiste hulp is.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Athan schreef:
23-01-2021 19:30
Ik begrijp nooit hoe mensen hiervoor kunnen vallen. Welke informatie op zo'n site doet mensen nou denken: Verdomd zeg, DIT is waar ik nou naar op zoek ben, dit is dé oplossing voor mijn probleem?

Ik snap het wel. Als je alles al hebt geprobeerd, grijp je alles aan. Wel jammer dat er mensen zijn die willen verdienen aan de wanhoop van mensen.
Alle reacties Link kopieren
Nee het kost niets. Je moet alleen die zinnetjes zeggen en je hand aaien. Heb dit een tijd gedaan op aanraden van een (zweverige) vriendin. Baat het niet dan schaadt het niet. Nou, het baat dus niet
Be yourself, everyone else is already taken. Oscar Wilde
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
23-01-2021 19:30
Och wat verdrietig dit. De nood moet toch wel heel hoog zijn als je dit serieus overweegt.

Ik gun je hulp maar ik denk niet dat dit de juiste hulp is.
Ja hier ben ik het wel mee eens. Ik kan er wel om gaan zitten lachen, maar daar ben je niet mee geholpen. Sorry daarvoor. Ik gun je goede hulp, veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
KlaverJ schreef:
23-01-2021 19:58
Nee het kost niets. Je moet alleen die zinnetjes zeggen en je hand aaien. Heb dit een tijd gedaan op aanraden van een (zweverige) vriendin. Baat het niet dan schaadt het niet. Nou, het baat dus niet
Baat het niet, dan schaadt het niet, daar ben ik het niet mee eens. Ik kan me voorstellen dat sommige klachten hier erger van worden, ik denk bijvoorbeeld aan dwang. Ook het mislopen van andere hulp kan schadelijk zijn.
meelezertjuh schreef:
23-01-2021 20:09
Baat het niet, dan schaadt het niet, daar ben ik het niet mee eens. Ik kan me voorstellen dat sommige klachten hier erger van worden, ik denk bijvoorbeeld aan dwang. Ook het mislopen van andere hulp kan schadelijk zijn.
Vind ik ook. Lijkt me niet echt een evidenced-based behandeling
nerdopviva schreef:
23-01-2021 19:32
Ik snap het wel. Als je alles al hebt geprobeerd, grijp je alles aan. Wel jammer dat er mensen zijn die willen verdienen aan de wanhoop van mensen.
Natuurlijk snapt niemand dit! Zelfs niet de eenvoudigen van geest!
Alle reacties Link kopieren
Je leert die zinnen even uit je hoofd (is gratis) en dan dreun je ze op (ook gratis), en dan kijk je of er na veertien dagen iets veranderd is. Dat vraag je ook aan je vrienden, want soms heb je dat zelf niet door maar anderen wel. Makkelijk zat.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Nog een argument tegen baat het niet, dan schaadt het niet: door dergelijke dingen als MIR-methode te proberen, wordt echte hulp zoeken uitgesteld, waardoor klachten kunnen verergeren.
Alle reacties Link kopieren
Sága schreef:
23-01-2021 20:48
Nog een argument tegen baat het niet, dan schaadt het niet: door dergelijke dingen als MIR-methode te proberen, wordt echte hulp zoeken uitgesteld, waardoor klachten kunnen verergeren.
Dat zou inderdaad kunnen en ik wil het ook niemand aanraden, maar in mijn geval had ik de 'echte' hulp al achter de rug en die baatte ook niet. Dus ja, waarom dan niet een paar weken je hand wrijven en zinnetjes zeggen. Maar bleek dus zinloos
Be yourself, everyone else is already taken. Oscar Wilde
Alle reacties Link kopieren
Het gaat helemaal niet slecht met mij, maar ik zie het als mogelijke aanvulling.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me echt zonde van je tijd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven