Bordeline, wie nog meer??

25-05-2009 08:50 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een 1 jaar is BPS vastgesteld bij mij. Toen vielen er heel veel puzzlestukjes op zijn plaats. Maar ondanks dat, voel ik me vaak niet begrepen. Daarom zou ik graag met mensen in contact willen komen die dit ook hebben.

Ik hoop op die manier dingen meer te kunnen begrijpen van mezelf.

Kijk even rond hier op het forum, volgens mij loopt er bij gezondheid of bij psyche al een topic!
Alle reacties Link kopieren
@britt, dit is het topic wat sarah scott bedoeld borderline topic
Alle reacties Link kopieren
wat wordt het bij jullie vroeg ontdenkt. bij mij is pas op mijn 33 ste ontdenkt dat ik bordeliner ben. Dat jaar is zobiezo een raar jaar kwa gezondheid met familie leden. Ik ben sinds oktober 2006 heel erg vooruit gegaan met alles wat met bordeline te maken heeft; zoals een betere zelfbeeld, geldzaken, huishouding enz. Ik heb nu goede begeleiding.
Alle reacties Link kopieren
Dag allen,



Ik heb veel klachten die overeen komen met Borderline, bij mij uit het zich vooral in mijn relatie met mijn vriend. Vooral de stemmingswisselingen en de waanideeen zijn erg vervelend.



Brittylady, waar heb jij dan het meeste last van?



Is één van jullie ook de boeken ingedoken? Zou er wel wat boeken over willen kopen aangezien de psych steeds een wachttijd heeft van 2 maanden en ik er NU iets aan wil doen.
quote:Sarah Scott schreef op 25 mei 2009 @ 08:51:

Kijk even rond hier op het forum
Enne ohanna, je bént geen borderliner, je hébt borderline. Is nogal een verschil, je bent nl méér dan dat.
quote:mariannevl schreef op 26 september 2009 @ 12:39:





Is één van jullie ook de boeken ingedoken? Zou er wel wat boeken over willen kopen aangezien de psych steeds een wachttijd heeft van 2 maanden en ik er NU iets aan wil doen.Walking on egg shells!
Alle reacties Link kopieren
quote:Walking on egg shells!.... Yep!
Ken je dat boek?
Alle reacties Link kopieren
Oh, je bedoelde een boek... Sorry... Nee, ken ik niet; ik heb hem net opgezocht bij Bol.com en nu de site voor me. Jammer dat de beschrijving zo summier is.



Staat er alleen in beschreven wat de symptomen zijn of ook tips waar ik wat aan heb? En jij hebt goede ervaringen met dit boek?
Nou, het is voornamelijk een boek voor mensen die mensen met borderline in hun omgeving hebben, maar ik vind dat je er ook veel aan hebt als je zélf borderline hebt.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-06-2018 09:48
Reden: troll
0.00% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven