Wintervreugd voor de zomermoppers - deel 9

21-07-2021 17:09 3922 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo allemaal!

Met smart wachtend op onze geliefde herfst- en winterperiode (en dat ze maar heel donker, nat en koud mogen zijn) kletsen, klagen en zeuren we over de zomer, de helbal, het ellendige lange licht, de overlast en alles wat je maar kwijt wil over die nare zomerperiode.

Wees welkom zomerhaters!
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren Quote
Present :bye:
Alle reacties Link kopieren Quote
Aanwezig :-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Count me in :)
:yes:
Alle reacties Link kopieren Quote
Yep! :-D
It's hip(ster) to be square!
Herfst we komen er aan :hello:
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier ook! :cheer:
Alle reacties Link kopieren Quote
:cheer:

Ik heb in vorige topics af en toe meegeschreven op een ander account maar ben graag weer van de wintervreugde partij :)
Alle reacties Link kopieren Quote
⛈🌨☔☃️
...
Het wordt in ieder geval binnenkort herfstiger weer met lekker regen en onweer.
Alle reacties Link kopieren Quote
EHR schreef:
21-07-2021 21:26
Het wordt in ieder geval binnenkort herfstiger weer met lekker regen en onweer.
Yes! Kan niet wachten!
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja het weekend al regen voorspeld en vanaf vrijdag en volgende week heb ik nul verplichtingen en dat wil ik graag zo houden. Moe, nergens zin in en het kost me echt bergen energie om nu 'leuk' te moeten doen. En laat die regen maar komen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Djessy schreef:
21-07-2021 21:21
⛈🌨☔☃️
Ik zie mijn eigen bericht terug en dan vallen de datum en tijd me op. Het is een teken! Vanaf zaterdag wordt het en blijft het herfst in Nederland. :proud:
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Djessy schreef:
21-07-2021 21:32
Ik zie mijn eigen bericht terug en dan vallen de datum en tijd me op. Het is een teken! Vanaf zaterdag wordt het en blijft het herfst in Nederland. :proud:
Ohja ik zie het, dubbele cijfers :proud:
Laten we hopen op veel wisselvallig weer en dat we snel de Herfst in rollen :rolling:
Eindelijk wordt het donker buiten, hehe rust :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
Net op de 14daagse gekeken en de temp. gaat wel steeds verder naar beneden de komende weken.. eind juli/begin augustus 20 graden met regen!
Maar we wachten maar even af..
Alle reacties Link kopieren Quote
yesss schreef:
21-07-2021 21:35
Ohja ik zie het, dubbele cijfers :proud:
Laten we hopen op veel wisselvallig weer en dat we snel de Herfst in rollen :rolling:
Eindelijk wordt het donker buiten, hehe rust :heart:
Dat heb ik ook, als het donker wordt kan ik ontspannen.
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk zo uit naar de nachten dat ik weer lekker onder mijn dekbed kan kruipen. Dat je eerst even denkt: brrrr.... En op bijna hetzelfde moment ervan geniet. Dat je met een koude neus wakker wordt.

Nu van ellende het dekbed maar uit het overtrek gehaald, zodat ik alleen daar onder lig. Bleghhh....
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja ik ben er ook weer bij!

Ik kijk zoooo uit naar zondag en verder. Regen, graad of 22.
Eerlijk is eerlijk; ik vind het sneu voor de mensen die zo behoefte hebben aan zomer. Gun hun ook echt nog een portie zonnestralen.
Maar onder 25 graden, afwisselt met dagje regen en frisse nachten... Deal? Haha.

Herfst, ik kan niet wachten!
Alle reacties Link kopieren Quote
Sterrenstof74 schreef:
21-07-2021 23:25
Ik kijk zo uit naar de nachten dat ik weer lekker onder mijn dekbed kan kruipen. Dat je eerst even denkt: brrrr.... En op bijna hetzelfde moment ervan geniet. Dat je met een koude neus wakker wordt.

Nu van ellende het dekbed maar uit het overtrek gehaald, zodat ik alleen daar onder lig. Bleghhh....
Dit inderdaad en écht vroeg donker. Op het momend dat nu de avond begint moet ik alweer naar bed :-|

Nu alweer wakker, standaard om 06.00u momenteel bah, gelijk weer op de dekens en warm pfff
Alle reacties Link kopieren Quote
ik kom ook af en toe rondneuzen. De ene keer verdraag ik hitte beter dan de andere keer.

Mijn favoriete seizoen is de herfst.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Hoi lieve dames,

Ik heb besloten helemaal te stoppen met het forum leven. Cold turkey. Vanaf vandaag.
Ik wilde het al een tijdje en het eind van het forum was het perfecte moment maar ja nu het blijft bestaan heb ik toch het besluit genomen er mee te stoppen en mijn aandacht op andere dingen te gaan richten. Ik merk dat het af en toe negatieve energie zuigt en ik wil weer wat meer gaan schrijven en andere dingen doen.
Niet meer mee lezen gaat moeilijk worden ( kan je websites blokkeren? ) maar mijn besluit staat vast.
Ik kan dit topic wel missen omdat ik niet zo'n enorme zomerhater meer ben. Ik vind het wel super fijn voor jullie dat het blijft bestaan en ik hoop dat jullie er veel plezier en gezelligheid uit halen.

Ik vond het in elk geval altijd heel fijn dit topic, om mee te lezen en schrijven.
Ik wil jullie veel sterkte wensen de komende weken en ik ga duimen dat het snel herfst wordt. Dag lieve meiden. :heart: :redrose:
Alle reacties Link kopieren Quote
@Madrid: zoek op URL blokkeren bij Google en je krijgt diverse handleidingen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren Quote
in de slaapkamer staat een raam altijd open en daarvoor zit een hor. Hij wordt naar gelang de temperatuurbeleving is op een kiertje of wijder opengezet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
22-07-2021 07:29
@Madrid: zoek op URL blokkeren bij Google en je krijgt diverse handleidingen.
Dank je, ga ik zeker uitzoeken. Als ik het kan blokkeren is het makkelijker voor me.

Ik stuur een hoop koelte naar jullie allemaal. Het is hier best lekker nu.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven