3 penissen ? heel vreemde droom ...

17-10-2009 11:00 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Normaal kom ik vrijwel niet op deze pijler maar na enige aarzeling zet ik dit toch maar in een topic want het blijft door mijn hoofd spoken.

Ik droomde vannacht een heel bizarre droom. Mijn penis was flink gekrompen, het was een soort micro penis geworden. Links daarnaast, in mijn lies, was een 2e penis gegroeid, wat groter dan de eerste maar toch nog aan de kleine kant.

En daar weer links naast, op mijn linkerdij, bevond zich opeens een flink formaat penis. Geen van de penissen was in erectie overigens. De droom was ook niet sexueel, eerder verontrustend.

Ik drukte in mijn droom hard op de linker penis, die werd daardoor kleiner. En tegelijk begon de eerste penis (die op de "gewone" plaats) weer te groeien naar zijn normale proporties.

Toen ik wakker werd was gelukkig alles weer (of nog) normaal.



Pfffff ... wat moet ik hiermee ? Zijn er droomduiders in de zaal ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
Oh Donkey, ik denk dat je een voorspellende droom hebt gehad.
Cum non tum age
Ik denk dat je met deze droom gewoon de Wet van de Communicerende Vaten hebt geleerd...
Alle reacties Link kopieren
Donkey dear...mocht het inderdaad een voorspellende droom zijn wil je dan binnenkort een plaatje plakken hier
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
hahaha Summerdance... ik krijg al last van beeldvorming



Maarrehh... Donkey.. wat denk je zelf dat je droom betekent?
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Je leest teveel "enge" dingen op de sekspijler
Alle reacties Link kopieren
Lieverds: jullie mogen er best geintjes over maken maar ik heb dit niet bedoeld om een lollig topic te openen.

Ik heb ook geaarzeld of ik dit moest posten maar het was echt een rare droom en het houdt me bezig. Dus als er ook nog wat serieuze reakties geplaatst kunnen worden: alvast bedankt !
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
Donkey, ik wil best serieus hier op ingaan maar meestal wanneer ik dat doe in dit soort topics krijg ik daarna geen enkele reactie meer dus als het serieus is laat maar weten.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
Oke, ik zie nu je posting hieronder. Zal wat voor je typen.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
Donkey, ik heb er een grapje over gemaakt (was zelfs de eerste), maar daarmee bedoel ik niet dat ik niet begrijp dat het je echt kan bezighouden. Dat heb je soms met een droom.

Ik denk dat Jasmine je er echt mee kan helpen en ik hoop dat niemand daar vreemd op gaat reageren. Ik in ieder geval niet.
Cum non tum age
Ik zou niet weten wat voor serieuze reactie ik zou kunnen geven. Maar ik vroeg wel serieus aan je wat jij zelf denkt dat je droom zou kunnen betekenen?
Alle reacties Link kopieren
Ok, bedankt alvast. En ik reageer wel (misschien niet direkt).

Ik beschouw mezelf als zeer nuchter en niet bepaald zweverig maar ik ben heb het gevoel dat er een boodschap zit in deze droom. En ik zit me suf te piekeren welke.

Shit dit is niks voor mij.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
ik ben ook wel benieuwd Jasmine
Alle reacties Link kopieren
Dromen over je eigen geslachtsdelen wijst naar je eigen seksualiteit. Je bent je bewust van je geslachtsdelen in een spiritueel kader.

Het getal 3 staat voor vrijheid.

De groei van iets, in jouw geval een penis, dat duidt op een nieuwe manier van omgaan met anderen, met jezelf of met situaties om je heen. Een nieuwe fase, een nieuwe spirituele volwassenheid.



Combineer deze aspecten met elkaar et voila. Niks engs.

Het duidt op een nieuwe, vrije manier van omgaan met situaties, jezelf, mensen en seksualiteit.

Klopt het en kun je er wat mee?
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Mooi en begrijpelijk Jasmine..



zo heb ik ook weleens een droom van mezelf geanalyseerd en volgens mij klopte het echt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het best intiem om zo'n droom met het forum te delen, djeez..

Ben benieuwd of de duiding van Jasmine je aanspreekt. Zelf blijf ik liever nogal nuchter, zo van 'wat een mens al niet dromen kan'.
Alle reacties Link kopieren
Oh als iemand aanvullingen heeft dan graag, want ik weet ook niet alles.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel Jasmine, het komt in de buurt van wat ik zelf zat te prakkezeren.

Ik was tot zover gekomen:

- de gekrompen penis op de "normale" plek staat voor de laatste fase van mijn huwelijk, waarin ik me nogal verstikt voelde

- de kleine extra penis in mijn lies kan ik vooralsnog niet duiden

- de grote penis op mijn linkerdij staat voor herwonnen sexualiteit en mannelijkheid maar niet op een voor mij "natuurlijke" manier (meerdere sv's, sex zonder een relatie, bezoek aan een parenclub)

door de grote "onnatuurlijke" penis terug te drukken herstelt de "normale" penis zich: spreekt denk ik voor zich.



Dan zou de boodschap zoiets zijn als: genoeg rondgeneukt en van de vrijheid genoten: het wordt weer tijd voor liefdevolle sex binnen een relatie.

En de middelste penis (de kleine in mijn lies) kan ik dus niet verklaren. Hij maakt wel het getal 3 vol, dat dus blijkbaar staat voor vrijheid. En vrijheid is wel een belangrijk gegeven voor mij.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
quote:mamzelle schreef op 17 oktober 2009 @ 11:33:

Ik vind het best intiem om zo'n droom met het forum te delen, djeez..

Ben benieuwd of de duiding van Jasmine je aanspreekt. Zelf blijf ik liever nogal nuchter, zo van 'wat een mens al niet dromen kan'.Het is niet alleen intiem, het is doodeng. Maar ik zou niet weten met wie ik het anders moet bespreken. Of ik zou in therapie moeten gaan.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eens Freud gaan lezen als ik jou was.
Ik vind het een hele logische uitpluizing Donkey, en ik kan me nu ook wel voorstellen dat je heel erg afvroeg wat deze droom betekende
Alle reacties Link kopieren
Maar stel nou dat jouw uitleg klopt Donkey.

Ben je het daar dan mee eens? Vind jij zelf dan ook dat je genoeg rondgeneukt hebt en ben je weer toe aan een relatie? Of zou je dit alleen doen, omdat je een droom hebt gehad?
Alle reacties Link kopieren
Mooi dat je zelf al zo ver was gekomen, echt goed!

Super trouwens dat je dit durft te delen op het forum.



Het krimpen had ik het nog niet over gehad. Dat kan staan voor het verlangen naar een veilige situatie waarin er voor ons gezorgd wordt. Dat geef je later zelf ook al aan.

Wanneer je krimpen spiritueel bekijkt dan staat het voor je besef dat er meer is en het besef dat je deel uitmaakt van een groter geheel.



Mooi trouwens dat je waar het getal 3 voor staat zo herkent!

Misschien ten overvloede maar mocht je weer een vaste relatie willen let dan vooral op dat die niet verstikkend is maar dat je toch een vrij gevoel hebt, dat er ruimte is.



Je omschreef in je OP dat je het krimpen als verontrustend hebt ervaren, dat geeft je verontrusting weer om in een vaste relatie te stappen. Ik denk dat de 3, de vrijheid een belangrijke aanwijzing voor je is om daar dan heel goed op te letten en dat die combinatie je het gevoel gaf dat je iets te leren hebt van deze droom. Je verlangen naar een relatie maar let wel goed op dat je je in die relatie toch vrij voelt.
anoniem_32824 wijzigde dit bericht op 17-10-2009 12:07
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook in therapie gaan. Waarschijnlijk is het te vol in dat koppie van jou! Je weet niet meer welke kant je op moet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven