Ik ben zo bang... deel 4

31-05-2010 21:37 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar maanden verder, maar er is weer zo veel gebeurd.

Met mij, maar ook in de levens van alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. Over kanker, leven met kanker, de angst voor zieker worden, maar ook over vlinders, het leven, vakanties in Thailand, konijnen, een baan zoeken, kinderen en familie, trouwen (of nog niet!) en andere zaken



Ik hoop dat dit vierde deel net zo'n prachtig, warm, open, gezellig en mooi deel wordt als de drie vorige delen.



Deel 3: Ik ben zo bang... deel 3
Alle reacties Link kopieren
Wat ben je snel met je nieuwe deel Bo
Alle reacties Link kopieren
Wat een lieve openingspost!



* gaat weer in meeleesstand *
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe



Ik herhaal mijn laatste post even





Zoeb wat fijn dat de scan niet nog de hele dag heeft geduurd, al was een tweede erbij natuurlijk wel weer even schrikken.

Hopelijk kunnen jullie wel een beetje de slaap vatten en lig je je niet suf te piekeren.



Robo je haar...wat een grappenmaker is die man van jou. Ik weet nog dat ik er met mijn moeder ook wel een beetje stomme grapjes heb gemaakt om ons erdoorheen te worstelen.

Draag je alleen doeken of ook mutsjes?
Alle reacties Link kopieren
ik leef/lees mee
Alle reacties Link kopieren
Bo nu al een nieuw topic? Er konden nog 500 reacties bij.



Luonto ik vond de reactie van Ro net zo grappig als jou slagroomverhaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat je maar tot 2500 mocht!

Ben ik te voorbarig geweest?? Nou ja, ik heb dus toch nog gepost in deel 3, we zien wel wat de engel vandaag besluit!
Alle reacties Link kopieren
Dan wachten we nog even...



Vind je openingspost wel heel mooi!
Alle reacties Link kopieren
Je bent er lekker vlot bij, Bo.



Tune hier alvast even in, zodat ik het topic makkelijk kan vinden. Eens met Phoehee: mooie openingspost.
Alle reacties Link kopieren
Nou, deel 3 is dan toch bijna vol!



Kunnen we eindelijk hier verder :-)
Alle reacties Link kopieren
Jeeeh! Gevonden. Is viermaal scheepsrecht? Of straks vijfmaal? Tienmaal???



Heppie nieuw topic!
Alle reacties Link kopieren
Thanks Ingmagh :-)



Ik zeg: 125 keer is scheepsrecht! (dan heb ik nog wat jaartjes om die topics vol te schrijven)
Alle reacties Link kopieren
heppie nieuw topic
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Het andere topic doet het niet meer, krijg mijn text er niet op. Gelukkig was ik de text niet kwijt!



Ja vanmiddag!! Ik ga mee kijken, vind het zooo leuk. Ben dol op jonge dieren. En mijn aaifoon maak ik meteen een foto en mail ik je meteen. Dan hoef je niet te wachten tot we terug zijn. Ik zal je mail alvast in mijn systeem zetten op dat ding. Ik heb met Zoebie om half 3 afgesproken dus een uur of kwart voor 3?



Ik zei al tegen vriend dat ik vanmiddag met een pup zou kwam maar hij zei dat we al een pup kregen. Een die niet blaft ;)



Ik vind het zo leuk voor je, dieren brengen zoveel plezier en vreugde in huis. Ik ben blij dat Ro overstag is.



Ik ga zo mijn namenboek erbij pakken.



Ik vind Thor mooi en bij Tommie passen. De dondergod.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt doorposten tot 3000, en toen ik inbrak waren er 2967 berichten. Alleen bij de pijler kinderen geldt een max van 2500 omdat het forum anders erg traag wordt.
Alle reacties Link kopieren
quote:VivaAngel6 schreef op 08 juni 2010 @ 10:02:

Je kunt doorposten tot 3000, en toen ik inbrak waren er 2967 berichten. Alleen bij de pijler kinderen geldt een max van 2500 omdat het forum anders erg traag wordt.



Ah kijk, daar had ik me dus mee vergist! Er was me iets bijgebleven van 2500 berichten, vandaar dat deel 4 al was aangemaakt, maar op de psychepijler mogen we dus door tot 3000. Weer een mysterie opgelost!



Phoehee, wat leuk wat leuk!!! En je vriend heeft gelijk, jullie krijgen de mooiste baby van allemaal natuurlijk :-) maar een hondje is ook lief!

Ben superbenieuwd naar de fotootjes, wat gezellig dat je meegaat!

Alle reacties Link kopieren
Ha nu toch deel vier, deel drie was snel volgeschreven trouwens! ik heb ook nog namen bedacht .............

PAIS en BAS zoals je het in het nederlands zegt met het accent op de P

Ik ga zo weer naar Utrecht naar schoondochter, ik kijk op de Ipod mee vanmiddag. lieve meiden veel plezier met het hondjes kijken!

Vannacht moest ik wel 6 keer uit bed, het lijkt of mijn nieren het weer wat beter gaan doen, het was dan toch wel aardig ernstig blijkt dan weer.
Alle reacties Link kopieren
jeee... wat spannend allemaal! Succes met de namen, vind die laatste van Gelukkeling ook wel errug leuk!
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Alle reacties Link kopieren
Robo kan ik vanmiddag als ik direct een foto stuur hem sturen naar je gmail adres wat wel begint met een B maar niet je naam is? Met dat adres had je de eerste foto's gestuurd van je trouwjurk.
Alle reacties Link kopieren
Ja Phoehee, dat is het emailadres!

Spannend :-) :-)



Gelukkeling, als het naar je nieren slaat kan dat inderdaad heel ernstig zijn; Ro heeft twee jaar geleden een nierbekkenontsteking gehad en dat was kantje boord (over de 40° koorts enzo).

Blij te lezen dat het beter gaat en veel sterkte vanmiddag bij je schoondochter!



Netje, ik denk dat Ro ook wat te zeggen wil hebben over de namen, maar ik ben een lijstje aan het maken :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:robo schreef op 08 juni 2010 @ 10:29:

Netje, ik denk dat Ro ook wat te zeggen wil hebben over de namen, maar ik ben een lijstje aan het maken :-)Ja natuurlijk! Ben erg benieuwd wat er uit gaat komen
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Alle reacties Link kopieren
Zo iedereen al op het nieuwe topic. Ben nog maar net thuis. Straks het oude nog even bijlezen. Gezellig hé dat Phoehee mee gaat.

Vanmiddag gaan we dus kijken. Foto's maken en genieten.

Het is niet echt hier in de buurt, want daar waren wel nestjes maar allemaal met stamboom en dan betaal je al gauw ¤ 400.- per puppy meer. Of je moet ze met stamboom willen Bo.

Dan kijk ik verder. Ik mail je zo even.
Alle reacties Link kopieren
Robo: wat leuk voor je van de puppy's! Zit hier met een glimlach op mijn gezicht.

Border Collies zijn écht mooi, en ook nog eens slim. Wat wil je nog meer?



Ik kan me voorstellen dat je je er erg op verheugt, geniet van de voorpret!



Alle reacties Link kopieren
Ik denk nog: zo, dat heeft phoehee snel gedaan! Maar het is fiefje en niet de toekomstige puppies van Bo Ze zijn wel schattig!
Alle reacties Link kopieren
Bo heeft Ro zich gerealiseerd, dat twee reutjes wel een machtstrijd gaan voeren om de 1e in de roedel te zijn.

Dat is meestal maar één keer en dan weten ze het. Maar dan moet je er niet van schrikken.



Ik heb inmiddels de fokker aan de telefoon gehad en alles uitgelegd. Vanmiddag kunnen we pas om half vier daar terecht. Maar het komt ook niet op een uurtje aan. Hoewel jij natuurlijk heel erg nieuwsgierig bent. Ik heb Phoehee al even gebeld en jou gemaild.



Liefs een hyper jachthond Zoeb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven