stofzuiger

29-10-2007 16:01 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een hele poos last gehad dat t snoer van de stofzuiger niet meer wilde oprollen in de stofzuiger. Stond er laatst ergens een, in mijn ogen, knullige oma tip.

Snoer invetten met olie. Heb ik zonet het snoer ingevet met olijfolie (was even niets anders voorhanden) en ja het werkt!

Is zo irritant als dat snoer er half uit blijft hangen.

Maar nu doet ie t weer, ik blij!



8-P
Alle reacties Link kopieren
Oke een goeie tip maar ik ga me afvragen zou zo'n snoer niet snel vies worden of valt dat mee?
Alle reacties Link kopieren
Iedere keer voor het naar binnen laten even een doekje over het snoer zorgt er ook voor dat er niet al te veel vuil mee naar binnen gaat.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Fame schreef op 29 oktober 2007 @ 16:09:

Iedere keer voor het naar binnen laten even een doekje over het snoer zorgt er ook voor dat er niet al te veel vuil mee naar binnen gaat.




Oke dankje fame dit zal ik onthouden

8:-)8
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat doe ik ook, alleen de uitvoering he, ben niet zo'n beste poetsdoos. Whahahaha, maar ik sla d etips altijd wel op op de harde schijf.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Fame schreef op 29 oktober 2007 @ 16:13:

Ja, dat doe ik ook, alleen de uitvoering he, ben niet zo'n beste poetsdoos. Whahahaha, maar ik sla d etips altijd wel op op de harde schijf.
hahahah ik weet niet dat je daar een poetsdoos voor moet wezen maar dit is wel een handige tip

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven