Hoe lang onder de douche?

20-09-2011 23:44 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang zitten (of staan, liggen mag allemaal, het is laat!) jullie gemiddeld onder de douche? Ik vind het altijd heerlijk onder de (iets te hete) douche en blijf altijd te lang hangen! Heerlijk ontspannen!



(yep onzin topic )
Alle reacties Link kopieren
Te lang en te heet en dat 2 x op een dag. Schaam, schaam.
10 minuten. En ik sta



Badderen kan wel een uur duren.
Alle reacties Link kopieren
's morgens en 's avonds een minuut of tien.
Ik moet me inhouden om vooral niet te heet te douchen. Mijn huid kan daar niet goed tegen. Maar het blijft lastig: douchen is nou eenmaal héérlijk!
Alle reacties Link kopieren
Minuut of 5, hoogstens. En dan heb ik mijn haren gewassen en mijn tanden gepoetst.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Functioneel, dus geen minuut te lang.
Alle reacties Link kopieren
Minuut of 10 om mijn huid te sparen, maar als ik zou kunnen wel een half uur. Lekker hete douche, heerlijk.
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
lang en heet, 1 keer per dag, soms 2 keer (10-15 minuten)
Minuut of 5. Als ik mn haren was iets langer. Heb altijd haast!
Alle reacties Link kopieren
Hoe langer hoe beter, maar mag niet van man

Vroeger zei mijn moeder dat ik eruit moest komen, nu mijn man. Maar hij heeft gelijk, en ik hou me er ook aan. Bovendien krijg ik echt een jeukende huid als ik te heet douche, dus dat probeer ik sowieso te vermijden.
Alle reacties Link kopieren
Schaam me dood nu met mijn kwartier onder de douche en soms nog langer
Alle reacties Link kopieren
Meestal maar 5 min.

Heb het geduld er niet voor..



Kan nog steeds niks bedenken waarmee ik kan ontspannen, HELP.
Alle reacties Link kopieren
Meestal half uur

of totdat eega beneden de warme kraan opendraait...........
oh yavanna, jij bent niet de enige die lang onder de douche blijft..ik vind t ook heerlijk om te douchen, maar heb t water altijd op lichaamstemperatuur staan 38 graden. Ik vind hete douches niet fijn vr mn huid.als ik mn haren was, dan sta ik wel 20 min onder de douche (mn haar is lang en gebruik shampoo én cremespoeling).
Alle reacties Link kopieren
8 minuten, heb een klok in de douche en verbaas me erover, denk altijd dat ik al langer sta. De laatste 30 sec net wat te heet zodat ik het bij het afdrogen niet koud heb.
Alle reacties Link kopieren
Heel kort in bad. Na een paar minuten verveel ik me al kapot, nog voor het bad vol is.
Heb mijn douche op ongeveer 50 graden staan. Zo heerlijk dat hete stromende water over me heen te voelen lopen. Douchen vind ik ook lekkerder dan in 'n bad liggen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk zo'n 10 minuten tot een kwartier en dan was ik mijn haar en doe cremespoeling, als cremespoeling inttrekt onthaar ik de hele zooi en tijdens uitspoelen, poets ik mijn tanden. Heel efficient allemaal.

Soms in het weekend als ik echt tijd heb langer, dan ook masker en scrubben enzo.
Alle reacties Link kopieren
Twee keer per dag onder de douche? Dat begrijp ik dus echt niet. Ik douche 1 keer per dag 5 minuten, en dan gaat de kraan ook dicht als ik mezelf aan het soppen ben. Met ontharen duurt alles iets langer.
Alle reacties Link kopieren
3 - 5 Minuten (inclusief haren wassen, scrubben, scheren ---> geen dagelijkse kost ), maar wel 2 keer per dag. Als ik onder de douche sta poets ik mijn tanden ook altijd, en dus heb ik nog een minuut voor de rest.



Ik ben vrij snel blijkbaar.

Behalve als ik pijn heb ik mijn rug, dan zit ik er zeker een kwartier onder. En duik ik daarna met een warme kruik en een goed boek in bed.
Alle reacties Link kopieren
10 minuten op 40 graden. En er dan als een rode kreeft uit komen. Heerlijk.
5 tot 10 minuutjes.

Dagelijks. En dan ben ik helemaal schoon en ook mijn haren gewassen en geborsteld.

In de diepe winter vind ik het fijn om echt heel heet te douchen, de rest van de seizoenen niet zo. In de diepe zomer doe ik ook altijd koud afspoelen.



Langer douchen houd ik op de een of andere manier niet vol, vind het zo saai!
Alle reacties Link kopieren
Chadidja, waarom mag dat niet van je man dan? Wat maakt het uit als je lang doucht?
De kraan dicht als je aan 't soppen bent? Ik sop altijd heel snel en vind het heerlijk dat in de hete damp van de stromende douche te doen. Maar het meeste tijd besteed ik aan gewoon lekker onder het hete water staan. De douche zet ik altijd op schouderhoogte (tenzij ik m'n haar moet uitspoelen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven