Tips en verhalen vanuit het toilet ????

05-01-2012 19:07 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel nieuwschierig of andere mensen nog handige tips hebben voor op het toilet.

Of dat ze dezelfde oplossingen hebben bedacht .



Mijn tips ,als ik een zogenaamde plons plee tegen kom , dan leg ik altijd eerst wc papier in de plons pot.



Maar ook in een anti plons pot leg ik eerst papier in de pot ,dubbel gevouwen in een V vorm , zodat het toilet bijna altijd geheel schoon blijft.

Dit doe ik omdat ik plee borstels vieze dingen vind.



Ben nieuwschierig hoe andere dat doen.
Noem mij maar BOOM
Alle reacties Link kopieren
Haha!



Zo snel mogelijk gaan, direct doorspoelen en proberen tegelijkertijd met het vullen van de spoelbak de wc-spray te sprayen
Alle reacties Link kopieren
quote:ster89 schreef op 05 januari 2012 @ 19:10:

Haha!



Zo snel mogelijk gaan, direct doorspoelen en proberen tegelijkertijd met het vullen van de spoelbak de wc-spray te sprayen Ja maar dan merk je toch dat je gesprayd heb aan de geur van de spray??
Noem mij maar BOOM
alia1: Doe je dat met poepen en plassen?



Ik ga ook altijd zo snel mogelijk. En inderdaad terwijl hij doorspoelt even wat wc eend erbij gooien.
Alle reacties Link kopieren
Een fijn groot raam, die altijd op een kier staat.

Verder is chloor een perfecte uitvinding.

Niet echt milieuvriendelijk, maar weet nog niets beter.

Ik vind nl. zo'n pleeborstel ook zooooo vies.
Alle reacties Link kopieren
Als na veelvuldige diarree je anus in de fik staat, gebruik dan vochtig toiletpapier (niet door de wc spoelen).
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Dus Alia, jij denkt dat de geur van de toiletspray verraad dat daar iemand net heeft zitten bouten?
Alle reacties Link kopieren
Haha, wat een leuk gesprek! Typisch zoiets wat je eerder op een forum vraagt dan in t echt... Bij anderen trek ik altijd zo snel mogelijk door, maar niet zo dat je twee keer moet doorgeven, want je weet nooit hoever anderen de toilet hebben staan (of het reservoir zich snel bijvult).. Anders sta je tien min. te wachten en dat staat ook een beetje raar...
Alle reacties Link kopieren
Zorg er voor dat je altijd iets leuks te lezen hebt.
Alle reacties Link kopieren
.
ik neem trouwens heel vaak mijn iphone naar de wc. Dan ga ik of het vivaforum checken of een spelletje spelen. Lekker op mijn gemak.
Alle reacties Link kopieren
Wat mij betreft is dit er wel eentje voor de categorie 'verkeerd begrepen topictitels'



Ik dacht namelijk dat er gevraagd werd om tips voor als je visite hebt, en je voelt een langdurig toiletbezoek opkomen. En dat je dan tips wilt over hoe je van daar uit je bezoek kunt entertainen.
Na de grote boodschap even een aansteker aangestoken houden. Het vuur doet iets met de zuurstof ofzo, zodat het minder (tot zelfs helemaal niet meer) stinkt.
Alle reacties Link kopieren
lucifer afstrijken, en geen geurtjes meer hoor..
quote:Perel schreef op 05 januari 2012 @ 19:25:

Wat mij betreft is dit er wel eentje voor de categorie 'verkeerd begrepen topictitels'



Ik dacht namelijk dat er gevraagd werd om tips voor als je visite hebt, en je voelt een langdurig toiletbezoek opkomen. En dat je dan tips wilt over hoe je van daar uit je bezoek kunt entertainen.hahahahaha, ik zie al iemand met de deur open, half op de pot zittend, half uit de deuropening hangend allemaal leuke verhalen vertellen aan het bezoek
Alle reacties Link kopieren
Ik doe aan figuurpoepen. En dat laat ik dan bewonderen door mijn bezoek.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miekkie schreef op 05 januari 2012 @ 19:19:

alia1: Doe je dat met poepen en plassen?



Ik ga ook altijd zo snel mogelijk. En inderdaad terwijl hij doorspoelt even wat wc eend erbij gooien.



Ik doe dat alleen met poepen ,en ik zit altijd met plassen.

En ik ben de enige die het toilet gebruikt.en ik moet je zeggen dat de voegen tussen de tegels nog brand schoon zijn, omdat ik zittend plas.

Als een man in zijn onderbroek staand plast ,voel ik althans spettertjes op mij n benen ,dus ga ik altijd zitten.

Want die spettertjes zitten dan dus ook op je broek!!!!!
Noem mij maar BOOM
Alle reacties Link kopieren
quote:Perel schreef op 05 januari 2012 @ 19:25:

Wat mij betreft is dit er wel eentje voor de categorie 'verkeerd begrepen topictitels'



Ik dacht namelijk dat er gevraagd werd om tips voor als je visite hebt, en je voelt een langdurig toiletbezoek opkomen. En dat je dan tips wilt over hoe je van daar uit je bezoek kunt entertainen.Ik dacht dat TO vast zat op het toilet en nu mobiel forummend om tips vroeg...
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miekkie schreef op 05 januari 2012 @ 19:27:

[...]





hahahahaha, ik zie al iemand met de deur open, half op de pot zittend, half uit de deuropening hangend allemaal leuke verhalen vertellen aan het bezoek

Wat vertel je dan over een hele lekkere taart die je laatst gebakken had

En breng mij ook ff een rood wijntje!
Alle reacties Link kopieren
Ik Zit altijd maar 1 of 2 minuten op de wc

nooit langer

Als ik moet is het altijd zo klaar!!!!
Noem mij maar BOOM
Alle reacties Link kopieren
Als ik me goed voel is papier vaak overbodig.

Als dat niet het geval is ,dan wel.
Noem mij maar BOOM
Alle reacties Link kopieren
Iemand die ik ken plast trouwens makkelijk met de deur open als er visite (lees vriendinnen) zijn. Die gaat gewoon met haar verhaal door met gekletter op de achtergrond. Het is dan wel bij haar zelf thuis.

Is ze bij mij, dan doe ik altijd demonstratief de deur dicht en draai het slot met meer geluid dan nodig is om.

Zij komt dan in de keuken staan en communiceert dwars door de deur heen.
quote:Perel schreef op 05 januari 2012 @ 19:36:

Iemand die ik ken plast trouwens makkelijk met de deur open als er visite (lees vriendinnen) zijn. Die gaat gewoon met haar verhaal door met gekletter op de achtergrond. Het is dan wel bij haar zelf thuis.

Is ze bij mij, dan doe ik altijd demonstratief de deur dicht en draai het slot met meer geluid dan nodig is om.

Zij komt dan in de keuken staan en communiceert dwars door de deur heen.Jeetje wat erg! Ik weet wel dat ik als kind soms mn moeder wilde roepen als ze op de wc zat, dus dan zat zij lekker op dr gemakje en dan kwam ik 'Maaammm!'. Dat kon ze niet waarderen hahaha, begon ze altijd te razen over dat het haar enige momentje van rust en privacy was :P
Alle reacties Link kopieren
Wat irritant Perel. "Ik ben zo terug" snapt ze niet?
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Oja , mocht je een keer in het bos moeten poepen, val niet achterover want dan is er stront aan de knikker , en dan voel je je behoorlijk bescheten.
Noem mij maar BOOM

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven