Loods 5

14-01-2008 09:46 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand van jullie wel eens bij Loods 5 geweest?

Ik wil er binnenkort naar toe, opzoek naar een nieuwe bank, en nu hoor ik van verschillende kanten dat het in Sliedrecht een stuk minder(kleiner, minder keus) is dan Zaandam. Sliedrecht is voor mij dichterbij. Iemand in beiden geweest?



En hoe ligt het prijsniveau? Ik ben opzoek naar een nieuwe bank maar wil liever niet meer dan 800-1000eur besteden...



Dank je wel!!!
Alle reacties Link kopieren
Loods5 is een grote ruimte die in vakken zijn ingedeeld en die vakken worden aan verschillende bedrijven of particulieren verhuurd. Dus het kan zo zijn dat je er de ene week dit vindt en een andere keer weer hele andere spullen, het aanbod varieerd regelmatig. Ik vind het aantal banken wat er is niet veel. Dan kan je beter naar de woonboulevard gaan in Beverwijk. Die is vele malen groter en gevarieerder. Bij Beverwijk heb je ook een leuke winkel, woonexpress. Moet je maar eens kijken op hun site.



De prijzen zijn ook helemaal niet zo goedkoop hoor bij Loods5. Nee ik zou je Beverwijk aanraden.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Rascalles, ben het wel met mylenevalerie eens. Er zijn niet eens zo gek veel banken bij Loods 5. Er zijn vooral veel ascesoires te koop. En bovendien vind ik de kwaliteit van de banken ook niet zo heel erg goed.



Beverwijk is alleen nog verder van Sliedrecht. Je kunt ook eens gaan kijken bij Seats en Sofa's, zij hebben wel veel banken voor jouw budget. Er zit er zelfs eentje in Sliedrecht. Ik denk dat je sowieso beter kunt slagen bij een woonboulevard dan bij Loods 5, voor een bank dan.
Bij Loods 5 vond ik de spullen, met name banken en stoelen, er uit de verte goed en mooi uit zien. Maar dichtbij zag het er nogal onafgewerkt uit.

En zo goed koop is het inderdaad nou ook weer niet.
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens op hun site www.loods5.nl



Ik zocht net voor je hoe het met de garantie zit. Want Loods5 verhuurt alleen maar die ruimte. Bij de meest gestelde vragen kan ik het niet vinden. Maar mocht je toch beslissen erheen te gaan, bel dan even van te voren hoe dat geregeld is.



Hoe werkt Loods 5

Loods biedt onder één dak goederen aan van verschillende importeurs, groothandelaren en fabrikanten. Alle artikelen zijn, tot de verkoop eigendom van deze partijen. Zij bepalen de prijs, het assortiment en de voorraad. Wij kunnen je van dienst zijn met eventuele vragen. Loods 5 heeft een routing die je langs alle deelnemers leidt. Loop het eerste gangpad in en laat je onderweg inspireren. Als je de weg niet meer weet dan kun je altijd bij een van onze infobalies terecht of kijken op een plattegrond. Op de etage vind je in overzichtelijke groepen veel artikelen in grote hoeveelheden terug.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Oh, wat jammer, ik vind de fotos op de site er namelijk echt mooi uiztien.



Hmmm, nog meer tips waar eventueel een leuke bank te vinden valt?
Alle reacties Link kopieren
Dank je voor de info MV.

Ik heb even op de site gekeken van woonexpress maar vind het er eerlijk gezegd niet echt aantrekkelijk uitzien. Maar mss zegt de site niet zo veel.
Google eens op zitbanken in combinatie met een stad bij jou in de buurt. Ik zou sowieso niet op de site van een winkel afgaan. Zoek een plek waar een aantal winkels bij elkaar zitten (woonboulevard) en ga eens kijken.



Er zijn ook showmodellen van duurdere banken die voor veel minder worden verkocht trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Ben het met vlinder eens, woonboulevard. Wat ook een leuke winkel is, Morres meubelen in Wormer (vlakbij Zaandam). Je kan ook een woonboek (soort dikke ikea gids) opvragen, als je er niets bij ziet hoef je er ook niet heen.



In Alkmaar zit ook een leuke woonboulevard. Maar Beverwijk is groter.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Over Seats and Sofa's heb ik weer hele slechte verhalen gehoord.

Van kennissen begrepen dat de kwaliteit erg slecht is, de spullen gaan snel kapot, en dan bieden ze blijkbaar ook nog 0,0 service.

Ik had een kennis van wie binnen een jaar het bankstel kapot ging, en er wordt gewoon niet thuis gegeven als het om garantie gaat. En zo heb ik meerdere verhalen gehoord, dus ik zou daar een beetje mee oppassen.



Succes met zoeken verder!
Alle reacties Link kopieren
Morres meubel heeft ook een internetsite en je kunt er ook online bestellen. www.morres.com



Ze hebben 3 vestigingen, hulst, deventer en zaanstad. Ik ging met mijn ouders vroeger vaak naar degene in hulst (bij belgie geloof ik). En ik vond dat een énorme winkel met heel veel spullen. (maja als klein meisje lijkt alles groter, dus geen idee of het eigenlijk echt zo groot was).
Alle reacties Link kopieren
Ik kan je de Montel (spreek uit als Montèl, dus met de klemtoon op de laatste lettergreep) aanraden. Ze hebben er banken in allerlei stijlen, en de kwaliteit en service zijn dik óke. Er zijn vestigingen in heel Nederland, ook een in Sliedrecht zag ik.



www.montel.nl



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Montel is een mooie zaak en mooie kwaliteit maar wel erg duur vond ik toen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben toevallig een ruime week geleden bij Loods 5 in Sliedrecht geweest. Laat ik het zo zeggen: we waren er zó doorheen...

Je kan beter even nog een keer het gas lostrekken naar Alexandrium. Wil je echt een hele dag shoppen, kan ik je aanraden ook nog even naar Meubelplein Leiderdorp door te rijden, die is ontzettend uitgebreid de laatste jaren, met leuke diverse winkels.



Maar wat voor stijl zoek je? Loods 5 vond ik nogal uiteenlopen van psychedelisch naar koloniaal. Zoek je strak, retro, klassiek, landelijk,...
Alle reacties Link kopieren
ik vond zowel loods 5 als beverwijk behoorlijk tegenvallen qua hoeveelheid...
Alle reacties Link kopieren
Toevallig vanmiddag met dochtertje door loods 5 gecrosst. Heerlijk voor de ideen en accesoires maar niet veel keus in goede banken. We hebben er een paar maanden terug ook gekeken voor een bank en toen viel op dat de kwaliteit echt beroerd was., plooien enzo waar het toch echt strak hoort te zijn.



Ze geven geen garantie en je mag nooit ruilen.



En seats en sofas; voor UPC etc bestond stond deze winkel altijd op 1 van winkels met de meeste klachten bij de consumentenbond
Alle reacties Link kopieren
Loods 5 ben ik ook niet kapot van. Dan kun je inderdaad beter naar een meubelboulevard (in de buurt van Sliedrecht: Alexandrium, Barendrecht, Dordrecht, en ook de overige winkels in Sliedrecht natuurlijk) gaan, daar heb je meedere winkels bij elkaar en dus ook meer keus.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook niet zo'n fan van Beverwijk (je loopt de poten uit je lijf en zoveel meubelzaken zijn er niet). Ook Rotterdam vond ik erg tegenvallen.



Liever ga ik naar de Arena of Cruquius. Arena is lekker overdekt en veel keuze (maar vind het doorgaans wel aan de prijzige kant). Cruquius daarintegen is niet overdekt maar wel super veel winkels (en er komen er steeds meer bij). En ook nog een aantal heel betaalbare winkels. Ik heb er een heel betaalbare leren hoekbank gescoort.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn favorieten winkels zijn:

- De Woonfabriek (Villa Arena)

- Livik (Cruquius)

- New Style (Cruquius)

- Kamer en Suite (Cruquius)

- Natuzzi (Villa Arena)
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Alle reacties Link kopieren
Loods 5 viel mij ook een beetje tegen. Leuk om ideetjes op te doen qua stijl of accessoires te kopen, maar niet voor een bank ofzo. Kijk ook eens bij de Otak. Voordelig en trendy. www.otak.nl
Alle reacties Link kopieren
Jee wat leuk dat die nog bestaat! In mijn vorige woonplaats een boekenkast gekocht bij de OTAK, en dat is al bijna 10 jaar geleden. En hij staat er nog steeds stevig bij. In mijn huidige woonplaats is geen OTAK, dus ik was ze uit het oog verloren...
Hallo Rascalles,

En vergeet IKEA niet.........!

Dat vind ik nu al 25 jaar een leuke winkel.

Daar hebben ze ook verschillende prijsklassen.

Ik wil niet zeggen dat mn hele huis er vol mee staat hoor, zeker niet, maar toch wel aardig wat.

Binnenkort wil ik er een garderobekast gaan kopen, te weten de PAX.

Bij IKEA hebben ze ook leuke kleine dingen (om kado te toen) en een klein restaurant.

Sukses met het kiezen van je bank.

Groetjes, Beter Laat
Alle reacties Link kopieren
:lmao: IKEA?!?



(bij mij valt het halve huis ook om als je die naam noemt, hoor... ;-))
Alle reacties Link kopieren
Tia Dalma schreef op 22 januari 2008 @ 15:54:

:lmao: IKEA?!?



(bij mij valt het halve huis ook om als je die naam noemt, hoor... ;-))




Door het tekort aan schroefjes en moertjes bij het doe-het-zelf-pakket?

;-]



Bij het weinige wat ik er gekocht heb had ik daar ook last van hahahah.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven