Wat kost een slotenmaker?

21-01-2008 14:02 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Er is vannacht bij ons waarschijnlijk iemand geweest die heeft geprobeerd in te breken in ons huis. Dit merkten wij aan geluid wat wij hoorden, en vannochtend paste de sleutel ineens niet meer goed in de voordeur.

Daarom heeft mijn moeder een slotenmaker gebeld, die vanmiddag bij ons het slot van de voordeur komt veranderen.



Heeft iemand hier dit ook meegemaakt en enig idee wat dat zo ongeveer kosten gaat? Ik weet wel dat verschillende bedrijven verschillende prijzen hanteren, maar een richtlijn van wat het ongeveer zou gaan kosten zou ik heel fijn vinden!



Liefs,

Nyu
Alle reacties Link kopieren
Bel maar af, is reteduur. Ga naar de gamma, haal3 cylinders (of 2, gewoon het aantal sloten dat je buiten hebt), doe de deur open, aan de zijkant van de deur zit een schroef. Draai die los en vervang de cylinder. Scheel je zo E 200,=
Juist! Goeie tip van Antonio!

Stelt echt niks voor cilinder vervangen, heb het laatst zelf ook gedaan, bij iedere bouwmarkt kun je sloten kopen... ik zou em ook afbellen!
Alle reacties Link kopieren
De beste man is er al inmiddels. Het gaat hier niet alleen om de cilinder, maar ook een ander systeem. Het gaat mijn moeder 150 euro kosten hebben we al gehoord. Nou, daar ga ik het met mijn twee linkerhanden niet zelf voor doen!
als er alleen een nieuwe cylinder in gaat ben je met voorrijkosten rond de 120 euro kwijt ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Zal ook wel iets van een extra inbraakbeveiliging (dievenklauw oid) dan zijn gemonteerd, afgaande op Nyu's bericht over 'ander systeem'.

Voor de rest ben ik het zowaar voor het eerst met Antonio eens: zelf nieuwe cylinders (ook mét politie/KEMA keurmerk) zet je er zo in voor een paar tientjes. (Ook ik met mijn twee linkerhanden)
Alle reacties Link kopieren
Nyu schreef op 21 januari 2008 @ 14:36:

De beste man is er al inmiddels. Het gaat hier niet alleen om de cilinder, maar ook een ander systeem. Het gaat mijn moeder 150 euro kosten hebben we al gehoord. Nou, daar ga ik het met mijn twee linkerhanden niet zelf voor doen!
Sorry maar daar geloof ik even helemaal niks van. Hij kan er SKG2 of SKG3 klasse cylinders ingezet hebben. Een ander systeem past namelijk helemaal niet. Sorry, dit had je echt zelf kunnen doen, voortaan eerst vragen.
Alle reacties Link kopieren
Toon, een ander systeem kan óók misschien iets zijn als een ander soort slot cq dievenklauw. Verder geldt voor alles dat eens de eerste keer moet zijn: ik heb zo'n slot toevallig pas ook vorig jaar voor het eerst vervangen. Er zijn vást ook wel (een boel) dingen te noemen die jij nog niet kan, en misschien wel nóóit zal kunnen ook....
Alle reacties Link kopieren
Sowieso zou ik ook een inbraakstrip op de deur zetten, als je dat nog niet gedaan hebt!
Alle reacties Link kopieren
Tia Dalma schreef op 22 januari 2008 @ 11:58:

Toon, een ander systeem kan óók misschien iets zijn als een ander soort slot cq dievenklauw. Verder geldt voor alles dat eens de eerste keer moet zijn: ik heb zo'n slot toevallig pas ook vorig jaar voor het eerst vervangen. Er zijn vást ook wel (een boel) dingen te noemen die jij nog niet kan, en misschien wel nóóit zal kunnen ook....


hi,hi,hi!! :rofl:

jaaaah!! hij weet wel veel hé???!!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-05-2011 21:18
Reden: spam
% gewijzigd
nou, ik heb geen speciale deur ofzo, gewoon een deur met 3 ''haken'' zeg maar, waarbij je de klink omhoog moet doen om de deur op slot te kunnen doen. Slot was kapot, kwam volgens de slotenmaker al rond de 400 euro uit.

Dikke lul, drie bier, Kaatje heeft via via iemand geregeld die het slot vervangen heeft. Kosten: 45 euro voor het cilinderslot. Aan de rest van de mechaniek van die haken was niks mis.

Afzetters.



Zo moeilijk is het niet. Die verrekte slotenmakers doen net alsof het kwantumfysica is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nyu schreef op 21 januari 2008 @ 14:02:

Hallo allemaal,



Er is vannacht bij ons waarschijnlijk iemand geweest die heeft geprobeerd in te breken in ons huis. Dit merkten wij aan geluid wat wij hoorden, en vannochtend paste de sleutel ineens niet meer goed in de voordeur.

Daarom heeft mijn moeder een slotenmaker gebeld, die vanmiddag bij ons het slot van de voordeur komt veranderen.



Heeft iemand hier dit ook meegemaakt en enig idee wat dat zo ongeveer kosten gaat? Ik weet wel dat verschillende bedrijven verschillende prijzen hanteren, maar een richtlijn van wat het ongeveer zou gaan kosten zou ik heel fijn vinden!



Liefs,

Nyu



enige tijd geleden vanwege de veiligheidssituatie genaamd thuis sluizen, en het was pas zo duur. Mijn vertrouwde [...] deed het zeer goedkoop. gewoon bellen meerdere en vraag naar de prijzen.

groeten
Alle reacties Link kopieren
Denk dat TO's moeder inmiddels al wel andere sloten op de deur heeft hoor, topic is uit 2008!
Alle reacties Link kopieren
Toen ik een keer een slotenmaker nodig had, zei de beste man zelf al tegen mij koop cilinders bij de Bouwmarkt en probeer t eerst zelf want dat scheelt een boel geld.
.
Alle reacties Link kopieren
Spammert!
Alle reacties Link kopieren
Gestaft, wat een spam.
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorige week ook problemen gehad met mijn slot, midden in de nacht brak de sleutel in het slot. Ik gelijk een snelle en goede slotenmaker gezocht. Omdat het snachts was waren er weinig slotenmakers beschikbaar, maar gelukkig waren de mannen van
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-04-2016 15:27
Reden: spam verwijderd!
% gewijzigd
Spam! Gestaft.
Alle reacties Link kopieren
En dit topic wordt iedere keer weer omhooggehaald om te spammen?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven