Muursticker plakt niet, help!

01-03-2008 21:02 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier even een vraagje..



Ik heb een muursticker gekocht, maar hij blijft niet plakken.

Waarschijnlijk is de ondergrond niet glad genoeg (behang), heeft iemand tips om de sticker toch te laten plakken?



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Je kan het met spuitlijm proberen.

Dat kun je kopen in de hobbywinkel.
Alle reacties Link kopieren
Geen tip, maar mag ik vragen bij welke winkel (onlineshop) je de sticker vandaan hebt?
Alle reacties Link kopieren
Dubbelzijdig tape
Alle reacties Link kopieren
even warm maken met een fohn en dan opnieuw plakken kan helpen. Zorg er ook voor dat de ondergrond zo vet-en stofvrij mogelijk is (evt even afnemen met doekje met wat water-ammonia oplossing oid).... maar sommig behang blijft tricky...
Alle reacties Link kopieren
boompje: overal zijn muurstickers te koop: ikea, praxix, gamma, xenos, kwantum maar ook decorette voor de duurdere varianten...
Alle reacties Link kopieren
ow misschien een mosterd tip maar die muurstickers plakken dus vaak niet op glasvezelbehang
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Allemaal bedankt voor de reacties!

De fohn had ik al geprobeerd, werkt niet.. En het is geen vezelbehang. Ik denk dat ik de dubbelzijdige tape maar eens ga proberen.

Ik heb de sticker gekocht bij 'Karwei' en ik ben normaal niet van de stickers, maar deze is echt prachtig. Het is een dun boompje in het grijs-groen van wel 2.48m hoog.

Nu maar hopen dat hij toch wil blijven plakken..
Alle reacties Link kopieren
extrahalo schreef op 02 maart 2008 @ 15:14:

boompje: overal zijn muurstickers te koop: ikea, praxix, gamma, xenos, kwantum maar ook decorette voor de duurdere varianten...
X-D Dat weet ik maar bedoelde ik niet, ik vroeg mij af waar TO sticker had gekocht zodat ik mijn sticker iig niet bij die winkel zou kopen. Misverstand. Maar toch bedankt extrahalo!
Alle reacties Link kopieren
Mijn probleem is opgelost!

Ik heb lijmspray gekocht van Pattex en de sticker daarmee ingesprayd. Het heeft wat tijd gekost, maar de sticker plakt en het resultaat is geweldig!
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me altijd af hoe zo'n sticker werkt: als je bijv. zo'n heel gedicht hebt: komen al die letters dan los van het vel, of plak je gewoon 1 vierkante sticker op de muur waar die letters op zitten.

En zie je dat vierkant dan niet heel erg??
Alle reacties Link kopieren
[bewerkt door moderator, ivm reclame]
@americagirl, volgens mij zijn dat wrijfletters met zo'n gedicht, en komt er niks anders op de muur.



Ik heb ook zo'n sticker op de muur geplakt in de woonkamer (glasweefsel behang, gesausd) en die blijft heel goed zitten.
Alle reacties Link kopieren
[bewerkt door moderator, ivm reclame]
foei, hier een beetje reclame lopen maken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven