Balkonhek doek

17-03-2008 17:00 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wil binnenkort (als het wat beter weer is ;-] ) beginnen om mijn terras op te knappen. Nu heeft mijn terras zo'n ijzeren balkonhek als afscheiding, maar omdat we inkijk hebben ben ik op zoek naar zo'n doek/zeil dat je tussen de spijlen door moet rijgen.

Als ik bij de buren kijk zie ik helaas alleen maar van dat lelijke blauwe of blauw-wit gestreepte zeil.

Eigenlijk zoek ik gewoon wit of grijs, maar volgens mij is dat onvindbaar.

Soms zie je ook dat mensen van die rieten/bamboematten gebruiken, maar ik vraag mij af of dat er na verloop van tijd niet een beetje armoedig eruit gaat zien?

Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
zo'n rieten strandmatje past ook, en is veel gezelliger!

gaat natuurlijk niet zo lang mee, door de regen, maar kost een paar euro. Misschien kan je ook stevig tafelzeil gebruiken? Dat is er in heel veel leuke prints, een gezellige met bladeren of bloemen?
Of je koopt een stuk zeil bij de zeilmaker...

even googelen voor eentje bij jou in de buurt!!



Wel even goed opmeten.. je kunt een los stuk kopen, maar het ook laten omzomen.. ze hebben zeil in alle kleuren van de regenboog! Even bellen wat de mogelijkheden zijn.. en de kosten...



En anders inderdaad bamboe, blijft natuurlijk niet eeuwig mooi,maar kost ook geen drol...
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook repen plastic kopen bij de hobbyzaak in verschillende kleuren en dan vlechten (weet je wel om en om)
Alle reacties Link kopieren
Als het weer mooi weer wordt heeft ikea meestal ook zulke doeken.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties.



Leuk idee dat tafelzeil! Je hebt idd hele leuke prints. Ben alleen bang dat mijn vriend dat niet zo ziet zitten. Die houdt meer van tja....saai....???! haha...



Ik heb gegoogled naar zeilmakers, maar dat zijn dus echt bedrijven die het zeil voor op een zeilboot maken? Iets anders kon ik niet vinden.



Ik weet dat Ikea ook dat soort doeken heeft, maar op dit moment hebben ze het nog niet. En dat terwijl de andere winkels wel al een tuincollectie hebben. Misschien dat ik nog 2-3 weken wacht, maar dan wil ik mijn balkonnetje wel af hebben eigenlijk.



Zat te denken om misschien rieten matjes te gebruiken en die dan eerst met behulp van een spuitbus te verven. Op de grond heb ik nl houten vlonders en vind het niet mooi als alles houtachtig is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven