zakjes met bloemenzaadjes, waar koop je dat nou in A'dam?

18-03-2008 13:16 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar van die zakjes met bloemenzaadjes. Mijn bloemist had ze niet en ik heb geen auto, dus tuincentra zijn ook niet echt handig...

Waar kun je ze nog meer kopen? Of zijn ze tegenwoordig bijv. ook bij de Hema te krijgen? :)



Misschien een beetje een domme vraag :peep:
ik heb toevallig laatst bloemzaadjes gekocht bij de HEMA :)
Alle reacties Link kopieren
Op de Bloemenmarkt, rekken vol.... tot je er gek van wordt :smile:
Alle reacties Link kopieren
bij mij gewoon in de c 1000. maar ik woon dan ook nieT in Ams.
Hema (al jaaaaaaaaren!), de meeste supermarkten, alle tuincentra, op de markt, op de bloemenmarkt, etc etc etc.



Ik zeg meestal niet zo snel dat vragen dom zijn, maar ja, dit vind ik een beetje nogal getuigen van niet-zelf-redzaamheid). Geen auto dus geen tuincentrum vind ik ook een beetje suf: trams, bussen en metro's zat in Amsterdam.
Gewoon Hema.
Hema, supermarkten, een andere bloemenwinkel dan waar je geweest bent... De markt...



Ik moet Tilalia verder gelijk geven...
Alle reacties Link kopieren
www.tuinboetiek.nl



kan je ze bestellen vanuit je luie stoel :-)
Alle reacties Link kopieren
Heb in Amsterdam gewoond en zonder auto kan je bijna overal zonder al te veel gedoe komen. Openbaar vervoer is daar echt goed!

Da's hier in Duitsland jammer genoeg wel anders :(



Dus spring in de tram en ga lekker naar het centrum. Achter de munt is de bloemenmarkt en daar kan je vast wel wat vinden.



Of je gaat naar tuincentrum Osdorp, ook heel makkelijk te doen maar kan me niet meer herinneren welke tram/bus je moet nemen. Voor mij was dat op fiets afstand dus nam bijna nooit het o.v.



En inderdaad, de Hema. Iets bijzonders zal je daar niet vinden maar wel de doorsnee bloemetjes en sla en worteltjes enzo.
Alle reacties Link kopieren
amsterdam heeft een straat vol..
Alle reacties Link kopieren
De Singel toch?
Alle reacties Link kopieren
;-) dat probleem is me nou nog nooit opgevallen. Heb je echt wel gezocht?!
LittlePhoenixxx schreef op 18 maart 2008 @ 14:06:

Of je gaat naar tuincentrum Osdorp, ook heel makkelijk te doen maar kan me niet meer herinneren welke tram/bus je moet nemen.




Tram 1.



Ik moet altijd zo lachen om de spotjes van TuinFentrum OFdorp, op AT5.

"Nu in de aanbieding: rozenboogjes, voor 24,95. En voor wie geen tuin heeft, hebben we ook rubberen kippen, 2 voor 7,50"

Slaat nergens op en daarom zo hilarisch :rofl:
yette schreef op 18 maart 2008 @ 14:11:

;-) dat probleem is me nou nog nooit opgevallen. Heb je echt wel gezocht?!
Volgens mij niet. Of ze is waanzinnig in de zeik gezet door de bloemenman, zo van "Ooh, we zullen dat importmeisje eens lekker plagen" X-D
Ik zat net op de fiets ( ja ja, in Amsterdam) nog eens na te denken over deze vraag, en ik moet zeggen: ik vind het idd een beetje domme vraag. Nou weet ik wel dat er geen domme vragen bestaan, alleen maar domme antwoorden... Het zij zo. Ik vind dit toch een domme vraag.



Het bárst hier in Amsterdam van de winkels met zaden. En idd: tuincentrum Osdorp, daar stopt de tram voor de deur. Of bijna dan. Ja, je moet er wel een bèètje moeite voor doen.
Alle reacties Link kopieren
Bloemenmarkt, uitstappen halte koningsplein!
Alle reacties Link kopieren
tilalia2 schreef op 18 maart 2008 @ 14:12:

[...]





Tram 1.



Ik moet altijd zo lachen om de spotjes van TuinFentrum OFdorp, op AT5.

"Nu in de aanbieding: rozenboogjes, voor 24,95. En voor wie geen tuin heeft, hebben we ook rubberen kippen, 2 voor 7,50"

Slaat nergens op en daarom zo hilarisch :rofl:


Ooooh, die reclame is echt verschrikkelijk!! :-|



En ik geef je inderdaad helemaal gelijk in je post over zelfredzaamheid.! :worship:
Alle reacties Link kopieren
Carlice schreef op 18 maart 2008 @ 14:19:

Bloemenmarkt, uitstappen halte koningsplein!
Wat moet je met een halte als je een fiets hebt? X-D
Alle reacties Link kopieren
Daar kan je wel weer handig je fiets tegenaan zetten
Alle reacties Link kopieren
http://img225.imageshack.us/img225/5493/special222002dl1foto2ps1.jpg



Dat was een beetje dom...
AgentL schreef op 18 maart 2008 @ 14:22:

[...]



Ooooh, die reclame is echt verschrikkelijk!! :-|



En ik geef je inderdaad helemaal gelijk in je post over zelfredzaamheid.! :worship:
Maar als je het normaal gesproken met Belgische humor en reklames moet doen, dan lig je echt dubbel bij die van TuinFentrum Ofdorp. Hoe ze zo'n slisser hebben kunnen vinden, briljant! X-D
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die reklames van osdorp ook altijd grappig hoor ;-)
Alle reacties Link kopieren
Sorry, ik woon pas net 2 weken in Amsterdam, daarom ken ik het hier niet zo goed.

En ik weet wel dat er bussen gaan naar de tuincentra, maar als je ze ook dichterbij kan vinden, is dat handiger.

Maar heb ze inmiddels.
Alle reacties Link kopieren
http://www.amsterdamsebinnenstad.nl/binnenstad/191/bloemenmarkt.jpg



Toch wel grappig dat mensen vanuit de hele wereld naar deze markt toekomen en jij er nog nooit van gehoord hebt ;-)
Astair schreef op 18 maart 2008 @ 16:00:

Sorry, ik woon pas net 2 weken in Amsterdam, daarom ken ik het hier niet zo goed.

En ik weet wel dat er bussen gaan naar de tuincentra, maar als je ze ook dichterbij kan vinden, is dat handiger.

Maar heb ze inmiddels.
En bedankt voor al jullie reacties.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven