Wie heeft ook een granito vloer laten aanbrengen?

19-03-2008 11:25 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wijn zijn ons jaren 30 huis aan het verbouwen en ik zou heel graag een granito vloer willen in de hal. Realiser me dat dit geen goedkoop grapje is.

Heeft iemand dit ook laten doen en wat was je daarvoor kwijt per m2?
Alle reacties Link kopieren
Waar woon je ongeveer? De prijzen zijn per regio nogal verschillend. Granito, bedoel je daarmee graniet?

Welk formaat hebben de tegels? Zijn de tegels van gelijke dikte? Kunnen de tegels gelijmd worden of moeten ze in de specie gelegd worden.



Kortom nogal wat vragen voordat ik er iets over durf te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij bedoelt TO geen tegels, maar het spul van korrels dat in een soort cementlaag op je vloer gestort wordt en daarna geslepen en gepolijst.

Wij hebben het in de badkamer en wc maar het lag er al toen we het kochten, dus ik heb verder geen antwoord op je vraag (ik ben er zelfs geen fan van, als we gaan verbouwen gaat het eruit. Ik vind het nl niet echt mooi en vreselijk koud aan je voeten).
Alle reacties Link kopieren
Op deze site hebben ze het trouwens over 220 euro per m2. Oef!
Alle reacties Link kopieren
inderdaad Ellen, dat is wat ik bedoel. Ik had idd ook de pagina waar jij naar verwijst gevonden.

Ik hoop eigenlijk dat 'ervaringsdeskundigen' hier met goede tips/adresjes komen. Dan wil ik t mss toch gaan overwegen, want vind t prachtig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven