ligbedden voor in de tuin.

21-03-2008 16:57 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
hi iedereen,



ben opzoek naar 2 ligbedden (een beetje modern).

Weet iemand waar ik dat kan vinden? Heb al diverse sites bekeken maar nog niet gevonden....
zucht.....



www.blokker.nl bijvoorbeeld

www.google.nl wil ook wel eens helpen.
Alle reacties Link kopieren
fatboys!!! heerlijk in de tuin!
Alle reacties Link kopieren
http://tuin.blokker.nl/ werkt misschien wat beter ;-)



Verder heb je de Leenbakker, Kwantum en dat soort zaken, die hebben het meestal wel zodra het richting lente en zomer gaat. Vraag ook eens rond bij kennissen en familie en vrienden en buren en wie dan ook waar zij hun tuinmeubelen vandaan hebben. Waar tuinmeubelen zijn, heb je een vrij grote kans dat er ook ligbedden zijn.
Alle reacties Link kopieren
misschicken het was maar een vraag hoor... zucht



de blokker, leenbakker e.d. ken ik al maar kan ik niet slagen. vandaar de vraag...



google ook al geprobeerd....
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het nog te vroeg in het seizoen. Over een maand word je er waarschijnlijk mee dood gegooid. En ach, tis nu toch nog geen weer om in de tuin te gaan liggen ;)



Ik heb die van mij vorig jaar bij Leen Bakker gekocht. Geen seconde spijt van gehad.
Alle reacties Link kopieren
Heb je al bij tuincentra gekeken? Kijk dan niet enkel bij de intratuin vestigingen bv. Want dan krijg je hetzelfde assortiment. Ik neem aan dat je wel wat reclame in de brievenbus krijgt. Meestal zit er dan ook wat bij van tuincentra. Ik krijg wekelijks van wel 3 tot 4 verschillende tuincentra wat reclame in de bus (ja, ik weet het niet zo milieu vriendelijk maar ik vind het heerlijk om in te gluren en wat ideetjes uit op te doen, daarna gaan ze keurig naar de oudpapierbak)
Ik weet niet wát je zoekt en wat je budget is, maar bij de Praxis XL (met tuincentrum) zag ik een heel gaaf ligbed. Donkergrijs/bruin gevlochten. Helemaal glooiend zonder leuningen. Volgens mij was hij wel boven de 100 euro, ik heb de prijs helaas niet onthouden. Maar misschien is het wat? Hip, onderhoudsvrij en ligt denk ik heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Alles wat met de tuin te maken heeft begint nu pas sinds ongeveer een week weer op te komen. Ik zou dus zeker nog even een paar weken het seizoen in wachten om echt serieus verder te gaan kijken.



Aangezien je leenbakker en blokker en zo niets vond, dan heb je vast al wel een beeld in je hoofd. Wat voor ligbed zoek je precies?
Alle reacties Link kopieren
www.out-lounge.nl

www.roobol.nl

www.tuincentrumhetoosten.nl



Je vind ze nu overal bij allerlei tuincentra en woonboulevards.

Google bijv. eens op loungeset en je komt allemaal winkels tegen die tuinmeubilair verkopen.
Bij de Leenbakker heb ik 2 liggbedden Parma gekocht. 19:95 en ze staan deze week in de folder.
Alle reacties Link kopieren
Zeer waarschijnlijk zul je bij een leuk tuincentrum vast wel slagen! en laat nou het merendeel van de tuincentra morgen open zijn.....



Maar zonder gekheid loop daar eens binnen en je zult ongetwijfeld iets moois vinden daar. :-]
www.marktplaats.nl
Alle reacties Link kopieren
[bewerkt door moderator, ivm reclame]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven