Patroonrollers

12-04-2008 22:43 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
vanmiddag heb ik de patroonroller die al 3 jaar in een la lag te wachten tevoorschijn gehaald... ik was van plan alleen een klein muurtje te gaan patroonrolleren, maar eenmaal aan de slag was ik meteen verslaafd! heb meteen de keuken en de wc ook voorzien van een schitterend patroon. vriend was niet thuis om me in toom te houden. hoop dat hij het mooi vindt als hij vannacht weer terug komt!
Alle reacties Link kopieren
En... wat is de discussie?
Alle reacties Link kopieren
nou... geen discussie eigenlijk. ik wilde het gewoon even vertellen omdat ik er zo vol van was.
Alle reacties Link kopieren
Ah!

Nou, dan willen we natuurlijk wel foto's zien! Ik ben wel benieuwd!

;-)
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je er zo vol van bent en het hoeft niet altijd een discussie te zijn toch? Je kunt gewoon ontzettend blij zijn om iets en dat met anderen willen delen.
Alle reacties Link kopieren
Vinyl schreef op 12 april 2008 @ 22:51:

Ah!

Nou, dan willen we natuurlijk wel foto's zien! Ik ben wel benieuwd!

;-)
Jaaaaa foto's als het mooi is mag je ook bij mij aan de slag kun je je lekker uitleven

X-D
Alle reacties Link kopieren
Klopt, maar ook dat las ik er niet uit ;-)

Vandaar mijn vraag!
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ben ook echt benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
ik ben net voor 't eerst hier aangemeld en ben er nog niet zo handig in, maar die foto's zal ik eens gaan proberen. ben ook verbaasd om al reacties te hebben, en dat op mijn totaal onnozele onderwerp! leuk hoor!!

wij wonen nu ruim anderhalf jaar in een huis wat nog steeds niet af is, we hebben ons nogal verkeken op de verbouwing. maar dankzij mijn actie van vanmiddag lijtk het ineens weer een stuk meer 'af'.
Alle reacties Link kopieren
en het is dat ik thuis moet blijven omdat mijn ukje boven ligt te slapen, anders kwam ik meteen je huiskamer rolleren hoor citroentekkel!
Alle reacties Link kopieren
was het zo makkelijk om te doen dan? Lijkt mij namleijk behoorlijk lastig om het echt netjes te krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook twee liggen, maar durf niet zo goed..... ben dus ook wel benieuwd naar de foto's...



Wat voor kleuren heb je gebruikt en heb je het op een gladde muur gedaan of met behang?
Alle reacties Link kopieren
het is echt heel makkelijk! ik heb het gedaan op een muur die niet bepaald glad was, maar het staat er echt heel mooi op. de charme is ook wel dat het niet echt 100% perfect is, dat de ene baan iets donkerder is doordat er iets meer of minder verf op de roller zat. ik heb het met zwart op roomwit gedaan. ik lijk nu wel een vrouw uit een reclame, maar echt, heus waar, het is supermakkelijk, je hebt in een paar minuten een hele muur gedaan en het resultaat is verbluffend. je staat als je klaar bent echt met die roller in ja hand van 'hm, waar is er nog een blanko muur te vinden?' dus blondje, haal ze uit de kast en aan de slag!!
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt goed, fijn dat je er zo blij mee bent !



Ik heb ook wel eens met zo'n patroonroller in mijn handen gestaan, maar steeds niet meegenomen omdat is bang was dat het niets zou zijn.



Ben dus ook ERG benieuwd naar foto's !
Alle reacties Link kopieren
FOTO's!!!! :hello:
Alle reacties Link kopieren
nou, het wil niet lukken met de foto's. heb ze al wel gemaakt, maar hoe krijg ik ze erbij gevoegd?? bij de faq's staat dat de afbeelding die je erbij wilt voegen al als plaatje ergens op internet moet staan. maar als je kijkt op wee wee wee punt patroonrollers punt en el zie je allerlei voorbeelden en precies zo mooi en netjes ziet het er bij mij thuis ook uit. een vriendin van me heeft haar hele huis gedaan, ze wilde ook een wand doen maar had ook direct de smaak te pakken. echt, het is supermakkelijk en iedereen kan het. daar ben ik echt van overtuigd. oefen anders even op een groot vel papier dat je op de muur plakt, of maak eerst een soort 'schilderij', je kunt tegenwoordig toch overal voor een paar centen van die grote opgespannen schilderdoeken kopen.
Alle reacties Link kopieren
www [] imageshack [] us

Dan bladeren; je foto's opzoeken. Deze kun je met het vinkje kiezen voor rezise en een andere grootte geven. Ook even remove bar dinges aanvinken.

dan op host it! klikken en vervolgens de een na laatste link helemaal onderaan site hier invoegen als plaatje.



Zal nu ook even op de site kijken!
Alle reacties Link kopieren
Een dingetje wat ik niet snap; hoe moet je je verfroller voorzien van verf... als je deze in de verf doopt/rolt dan heeft je patroon ook meteen verf eraan of moet je deze dan loshalen ofzo ?
Alle reacties Link kopieren
marrie, die rubber roller met het patroon erop haal je niet door de verf, maar de schuimroller die in dezelfde houder zit. als je de rubberen roller tegen de muur drukt en rolt, rolt de schuimroller automatisch steeds nieuwe verf op de rubberen roller, die dan dus het patroon op de muur afdrukt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven