Hoe blijf ik op de hoogte van nieuwe nieuwbouwprojecten?

20-05-2008 19:21 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben me al een tijdje aan t verdiepen in huizen, waaronder nieuwbouwhuizen. Maar vaak kom ik hele leuke nieuwbouwprojecten tegen waarvan de leukste (en goedkoopste) huizen vaak al verkocht zijn. Weet iemand toevallig een website waar het op komt te staan voordat de huizen in de verkoop gaan? En waar je eventueel een zoekopdracht kunt geven zodat je nieuwe projecten in je mailbox krijgt? Of moet ik dagelijks het hele internet afstruinen? Ik kijk geregeld op nieuwbouwwijzer.nl maar daar moet je volgens mij elke dag kijken of er iets nieuws is...

Groetjes, Godelinde
Alle reacties Link kopieren
www.niki.nl en www.qasa.nl zijn wel goede websites.
Alle reacties Link kopieren
Meld je aan bij makelaars/projectontwikkelaars in het gebied waar je een woning zoekt. Zij nemen dan contact met je op als er een nieuw project in verkoop gaat.

Ook in de huizenkrant staan vaak projecten geadverteerd net voor de start van de verkoop.
Alle reacties Link kopieren
http://www.nieuwbouw-woningen.nl/
Alle reacties Link kopieren
Bedankt, vooral niki ziet er goed uit, ga me nu ook in de andere sites verdiepen
Alle reacties Link kopieren
Kijken op de websites van de Gemeenten waar je wilt wonen.
Zie QR
Alle reacties Link kopieren
in utrecht werkt het zo dat je je bij de woningbouw (woningnet in utrecht) in moet schrijven om in aanmerking te komen voor een nieuwbouwhuis. via woningnet krijg je dan ook als eerste te horen dat er een nieuw project aan zit te komen en daar kun je je dan voor inschrijven. de verkoop gaat dan vervolgens via de makelaar. de vraag naar nieuwbouwhuizen is hier zo groot, dat er na de inschrijvingen van woningnet, meestal geen huizen meer over zijn voor de vrije verkoop (dus de mensen die niet ingeschreven staan als woningzoekend)



dat is de manier waarop wij aan ons nieuwbouwhuis zijn gekomen :-P



beetje rare manier, ik was er niet bekend mee in elk geval
Alle reacties Link kopieren
Een hoop gemeenten hebben een speciale site met alle nieuwbouwprojecten waar je je op in kan schrijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven