Fotobehang

30-03-2014 23:12 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft ervaring met fotobehang? Ik zou graag in een slaapkamer een wand willen met de skyline van New York (zwart/wit).

Wie weet er een goed adres? Is het behangen zelf te doen? Ik heb een beetje ervaring met vliesbehang.
Alle reacties Link kopieren
Skyline New York



Deze kwam als een van de eersten naar boven via Google.

Zelf geen enkele ervaring met behangen.



Wel mooi, als ik de site mag geloven.

Succes!
wij slapen nooit.
Investeer in goed foto behang. Wij hebben een goedkope van de bouwmarkt, maar die is dus niet in 1 stuk geprint. Hierdoor zit er toch wat kleur verschil in en sluit niet alles even mooi / makkelijk aan. En bovendien is het papier erg dun, wat het plakken ook niet makkelijk maakt.
Alle reacties Link kopieren
Veel keus in fotobehang op http://www.kleurmijninter ... x.php?c=105&nm=fotobehang



Ik heb het in de slaapkamer, bevalt goed. Was in 4 delen.
Sometimes a woman has gotta do what a woman has gotta do
Ik heb onlangs behangen met fotobehang van Eiffinger, was stevig aan de prijs maar het zat er zo op, erg mooi. Wij gebruikten kant en klare lijm die ook voor vliesbehang geschikt was.



Voorheen ook wel eens behangen met kwalitatief minder goed fotobehang en dat kregen we er minder mooi op en de print sloot ook minder mooi aan.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook fotobehang en dat hebben we van een eigen afbeelding bij de Hema laten printen.



Voor een muur van ongeveer 2,70 m. kostte dit in totaal rond de 200 euro en ik heb begrepen dat het prettig behang was om te behangen.



Je kunt dus ook bij een database een mooie afbeelding kopen (zorg voor een zo groot mogelijke resolutie), dan heb je precies wat je hebben wil.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben op onze slaapkamer ook een skyline van New York laten maken.

https://www.wallgiant.nl/de-brug-van-ne ... ang-behang

Het is op maat gemaakt en heel stevig vinyl behang.
Het resultaat ziet er heel goed uit en we zijn er nog steeds heel blij mee.
Ik vond het behangen goed te doen. Je moet wel met zijn tweeen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee, wil fotobehang op een grote schuifdeur in mijn bedrijfsruimte en deurstickers op twee lelijke binnendeuren aldaar.
Iemand ervaring met het opplakken van deurstickers? Mij lijkt dat heel moeilijk, ze kosten wel zo'n 65 euro per deur, moet niet mislukken...
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb fotobehang in de slaapkamer. Door een professional laten plakken maar toch zie je de naden.
Bij werkaandemuur.nl hebben ze fotobehang aan één stuk dat erg makkelijk aan te brengen schijnt te zijn (zijn veel filmpjes van te vinden op internet). Ik ga binnenkort het fotobehang in mijn slaapkamer weghalen en vervangen door dit muurbreed fotobehang. Fotobehang vind ik prachtig, maar dan wel zonder naden.
...
Hier zie je de naden vrijwel niet gelukkig, dan moet je echt met je neus er bovenop gaan staan.

Ik heb 1 muur met vlies en 1 muur met gewoon behang. Het vliesbehang was iets makkelijker, vooral omdat er maar 4 delen waren.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb inmiddels voor vier deuren fotobehang besteld. Niet speciaal geschikt voor deuren, maar een baan precies op maat. Mijn moeder beweert dat ze dat goed op zal kunnen brengen. Het was in elk geval een stuk goedkoper dan vier exemplaren van specifiek deurfoto's, dus ik wilde dat risico wel nemen. Ben heel benieuwd...
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven