Hema handdoeken

06-05-2015 15:46 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen,



heeft er iemand hier ervaring met de kwaliteit van de Hema badhanddoeken?

Ik zie op de website dat ze een paar verschillende types hebben: ultrasoft, zware kwaliteit en hotelkwaliteit. Iemand die al ervaring heeft met deze verschillende types?



Aanraders? Afraders?
Ik heb de hotelkwaliteit, bevalt prima. Lekker dik en zacht.
Alle reacties Link kopieren
quote:riannerianne schreef op 06 mei 2015 @ 15:54:

Ik heb de hotelkwaliteit, bevalt prima. Lekker dik en zacht.



En ze blijven mooi na veelvuldig wassen?



Ik zie dat ze in de hotelkwaliteit wel niet echt een aanbod in kleurtjes hebben, dus misschien vallen die dan al af bij voorbaat.
quote:nephthys schreef op 06 mei 2015 @ 15:55:

[...]





En ze blijven mooi na veelvuldig wassen?



Ik zie dat ze in de hotelkwaliteit wel niet echt een aanbod in kleurtjes hebben, dus misschien vallen die dan al af bij voorbaat.Ik heb ze al 5 jaar nu, nog steeds mooi. Ze gaan op 60 graden en in de droger. Al lees ik wel dat ze de handdoeken pas veranderd hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de zware kwaliteit (zelf gekocht) en de hotelkwaliteit (gewonnen bij de Postcodeloterij). Gebruik de handdoeken van zware kwaliteit nu een jaar of zes en ze zien er nog goed uit. En bij mij gaat alles gewoon in de droger. Eens in de zoveel tijd was ik ze zelfs in een kookwasje. Hotelkwaliteit is zelfs nog beter en mocht ik mijn andere handdoeken ooit gaan vervangen, dan koop ik die. De handdoeken zijn vaak ook in de aanbieding, dus mocht je er veel nodig hebben een aanbieding afwachten (bijv. 4+1 gratis)
Alle reacties Link kopieren
Prima handdoeken, lekker zacht.

Ook bij de beestjes blijven ze best. Gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Never ever again. Heb de hotelkwaliteit in donkergrijs en die pluist twee jaar later nog. Hoor ik van meer mensen. Het enige wat schijnt te helpen is heel vaak in de droger gooien, maar zo'n ding heb ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de hotel kwaliteit het fijnst, gaan al jaren mee. De zware kwaliteit vind ik wat dunner
Alle reacties Link kopieren
quote:bootje_op_de_golven schreef op 06 mei 2015 @ 16:01:

Never ever again. Heb de hotelkwaliteit in donkergrijs en die pluist twee jaar later nog. Hoor ik van meer mensen. Het enige wat schijnt te helpen is heel vaak in de droger gooien, maar zo'n ding heb ik niet.Mmm, hier ook geen droger.
Alle reacties Link kopieren
Hotelkwaliteit betekent toch juist veelvuldig gebruik en vaak wassen?
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
Mijn handdoeken pluizen niet en heb ook,geen droger
Alle reacties Link kopieren
quote:Vera8 schreef op 06 mei 2015 @ 16:03:

Hotelkwaliteit betekent toch juist veelvuldig gebruik en vaak wassen?Hotelkwaliteit betekent lekker dikke fluffy handdoek zoals je ze in hotels krijgt. Verder niets.
Alle reacties Link kopieren
quote:strandjutter2 schreef op 06 mei 2015 @ 16:05:

Mijn handdoeken pluizen niet en heb ook,geen drogerEen tijd geleden was er ook een topic over, daar waren toch veel meer mensen met deze klacht.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de zware kwaliteit, de mintgroene. Ik vind ze fijn! Ik heb ze nog niet zo heel lang maar tot nu toe blijven ze mooi en zacht. Ik doe ze ook gewoon in de droger, volgens het label kan dat ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik had ze vroeger en vorig jaar vervangen voor nieuwe. De oude zijn nog prima. Die van vorig jaar zijn allemaal helemaal kapot. Volledig gescheurd en gerafeld. Zeker geen aanrader.
Alle reacties Link kopieren
quote:boefje2012 schreef op 06 mei 2015 @ 16:33:

Ik had ze vroeger en vorig jaar vervangen voor nieuwe. De oude zijn nog prima. Die van vorig jaar zijn allemaal helemaal kapot. Volledig gescheurd en gerafeld. Zeker geen aanrader.Welk type had je en welk nu?
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben de gewone in allerlei kleuren. De kleuren blijven goed en zien er nog steeds prima uit. We hebben een stel grijze en paarse handdoeken van 7 jaar, die beginnen nu wat gaar te worden, maar ze worden elke dag gewassen en in de droger gegooid (er gaan hier 14 handdoeken per dag door).
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Wij hebben al een aantal jaren handdoeken van de HEMA. Deze zijn meer dan prima. Welke kwaliteit het is weet ik niet. Afgelopen december zat er een HEMA handdoek in mijn kerstpakket. Deze is inmiddels aan gort. Met andere woorden...de kwaliteit is niet meer wat het geweest is.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een jaar of vijf/zes geleden ook de zware kwaliteit gekocht. Blijven hartstikke mooi. Wel die van 70x140. Ik hou van grote handdoeken. :D
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de goedkoopste versie, blauw en roze. Ze zijn een half jaartje oud en de kleur is behoorlijk vervaagd... Pluizen verder niet en drogen ook nog steeds prima (zelfs beter).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gewoon die gekleurde geen idee welk type dat is. Ik baal er wel flink van en zal ze ook nooit meer kopen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zware kwaliteit, de kleinere een jaar of 5 oud en anderhalf jaar geleden heb ik grotere gekocht. Geen droger, ik was ze wekelijks op 60 graden, ze zijn allemaal nog heel en mooi.
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een jaar of 7 de zware kwaliteit handdoeken. Nu zou ik ze juist willen verruilen voor de hotel kwaliteit, heerlijk zo lekker dik, maar ik lees hier dat ik dat beter niet kan doen? Of geldt dit voor de goedkoopste kwaliteit of zware kwaliteit?
Het leven gaat niet over bier en bitterballen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren uiteindelijk een aantal handdoeken van de zware kwaliteit gekocht. Ik hou jullie op de hoogte van mijn ervaringen na een paar keer wassen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe bevallen de handdoeken? Ik heb ook nieuwe nodig en die van de hema zijn deze week in de aanbieding maar ik twijfel een beetje vanwege de pluisjes..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven