effect metalic muurverf

14-08-2008 20:16 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik wil een muur in mijn keuken gaan verven.

Ik zit te denken aan metalic verf. Weet iemand of dit mooi is?



Welke kleuren zijn er zowieso leuk voor in de keuken?



Adviezen zijn welkom!
Alle reacties Link kopieren
Huh, metalic is toch geen kleur maar een aparte glans? 8-P

Of het mooi is is heel persoonlijk, ligt aan de grote van de muur en verdere inrichting.

In mijn keukentje zou het niet passen. Teveel kastjes, zodat je van het hele effect niks ziet. De kleuren die ik in mijn keuken heb zijn blauw en wit. Witte muren en plafond, met blauwe vloer en dito kastjes. Handdoeken, theedoeken en andere losse dingen zijn er zoveel mogelijk op afgestemd.
Alle reacties Link kopieren
Een paar jaar geleden heb ik met die metalic verf gedeelte boven keukenkastjes geverfd. Het zit er nu nog op maar ben er niet weg van. Kleur viel tegen,moest bruin/grijzig zijn maar ik vind het maar een rare kleur

Binnenkort gat ik het een ander kleurtje maken
Alle reacties Link kopieren
ga ipv gat :-)
Alle reacties Link kopieren
Ja hier ervaring met zilveren metallic muurverf....wij hebben het bij hornbach laten mengen (van flexa geloof ik) en je hebt het in verschillende tinten van zilver tot groen tot goud/brons.



Wij hebben de muur achter de keuken zilver gedaan en ben heel blij met het resultaat. Alleen dekt het echt voor geen meter, dus je moet goed voorbehandelen en wij hebben na 2 keer verfen ook een keer een laag gewoon grijs gedaan, toen pas dekte het echt goed. Naja, je ziet nog steeds strepen, maar dat negeer ik:)

Wij hadden ook ewn heel erg zuigende muur, dus we hadden iets beter kunnen voorbehandelen en betere rollers kunnen gebruiken.



Ik zal kijken of ik een foto kan plaatsen.....
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het lelijk, ziet er een beetje studentenhuis achtig uit vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Sophy, zou leuk zijn als je een foto kan plaatsen!
Alle reacties Link kopieren
We hadden het er 1 dag opzitten. De volgende dag hebben we het weer wit geverfd. We vonden het spuuglelijk.

Je ziet alle bobbels en bulten op de muur en om nou te zeggen "wauw". Nee.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bezig met de foto :P



Wij hebben de muur wel heel erg goed geegaliseerd & geschuurd. We hebben het gecombineerd met behang en gelakt met blanke parketlak ivm spatten van de keuken., Ideaal, je wast alles er zo vanaf!
Alle reacties Link kopieren
Paars/lila metallic muurverf, er staat een mahoniehouten kabinet uit de 18e eeuw tegen die muur aan..... erg mooi!

Het is een beetje controversieel, maar dat vind ik juist erg spannend ;-)
Alle reacties Link kopieren
poppetje gezien....
Alle reacties Link kopieren
eh het is nog een beetje in aanbouw op deze foto's, helaas zijn de foto's van toen het af was per ongeluk gewist.....en nu geen zin om nieuwe te maken........:)



We hebben achter de keuken dus geverfd en 1 strook behang.....de rest van de muur afgewisseld met verschillende soorten behang.



(en de keuken is niet blauw, dat is de folie:))



Je moet er van houden denk ik.....
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de link.

Ik dacht wel dat het blauw was, haha.

Ik heb nu wel een beeld erbij.
Alle reacties Link kopieren
Succes met kiezen! Als je nog vragen hebt hoor ik het wel :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook ooit bij iemand gezien dat die alle radiatoren met metallicverf gespoten had. Gaf een leuk effect.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven