wie heeft flexxfloors en hoe bevalt het?

10-07-2015 23:53 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou.. wat er in de titel staat dus..
Ik lees mee. Sinds een paar maanden ligt hier de trapbekleding van flexxfloors (je verwacht het niet: flexxstairs) en er moet ooit ook nog iets anders op de vloer komen.



De trapbekleding was in ieder geval niet zo handig aan te brengen als er geschetst werd, dat viel echt tegen. En met de recente hittegolf bleef het liggende spul wel allemaal netjes liggen maar het hangende spul (voor- en onderkanten van traptreden) liet op verschillende plekken los.

Het is wel mooi, dat wel. Voor het oog is de trap enorm opgeknapt. Maar ik weet dus nog niet of ik wel zo kapot ben van het hele concept
Alle reacties Link kopieren
Op de zolder liggen Flexxfloors plaktegels. Leggen was n eitje en is best oké. Geen hangende delen zoals hierboven genoemd dus dat scheelt.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook op de trap sinds een half jaar. Het aanbrengen is wel even een klusje, niet per se geschikt voor echt onervaren klussers, maar met wat ervaring wel te doen. Er heeft een keer een zijkant van een traptrede losgelaten, die heb ik terug geplakt en tot nu geen last meer van gehad, ook niet met warmte. Ik ben op zich wel tevreden, moet alleen wel de lange termijn nog afwachten.

(Ik heb het overigens gekocht in een '25% korting op vloeren' actie. Dat soort acties is er best vaak bij een van de doe-het-zelf winkels, en op dit soort bedragen scheelt het echt wel flink. De moeite waard om even goed in de gaten te houden dus).
Ik heb het in de badkamer gehad en dat beviel heel goed.
Wij hebben dit op het werk. De geplakte stroken. Bij ons is het heel snel gaan krassen en vuil geworden van schoenen. Het is een winkel, dus erg intensief gebruik. Het blijft wel goed liggen, maar de kwaliteit vind ik dus niet zo geweldig. Je krijgt het ook niet meer schoon met dweilen, blijft smoezelig.
Alle reacties Link kopieren
Hier super makkelijk te leggen. door het hele huis makkelijk schoon te houden en als er 1 stuk gaat makkelijk te vervangen
Ik kan er maar niet aan wennen.
Ik ben daar ook naar aan het kijken.



Als je wat laat vallen, heb je dan een putje, is het dan stuk? Dat is nl mijn probleem met laminaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gingembre schreef op 11 juli 2015 @ 10:14:

Ik ben daar ook naar aan het kijken.



Als je wat laat vallen, heb je dan een putje, is het dan stuk? Dat is nl mijn probleem met laminaat.geen last van, als de strook beschadigd is of wat dan ook makkelijk 1 strook te vervangen
quote:Gingembre schreef op 11 juli 2015 @ 10:14:

Ik ben daar ook naar aan het kijken.



Als je wat laat vallen, heb je dan een putje, is het dan stuk? Dat is nl mijn probleem met laminaat.Dat kan, het is wat flexibeler dan laminaat dus je krijgt het minder snel.
Da's mooi!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben de portugese tegels in de gang laten leggen maar zijn absoluut niet tevreden. Hebben de vloer door stoffeerder laten leggen. Nadat het de eerste keer mis ging (naadvorming door krimpen) hebben we alles laten verwijderen, opnieuw laten leggen en laten verlijmen. Ook dit ging weer mis en ze zijn een derde keer gelegd. Eerst ondervloer opnieuw laten egaliseren, toen pvc lijm, tegels erop en toen laten walsen. En daarna toch weer tegels die krimpen of uitzetten, dus nog steeds niet goed. Hebben geld terug gekregen van FF en hij ligt nog steeds omdat we het even beu zijn. Ik ben blij dat we niet ook in de keuken gelegd hebben. Het krast snel, vuiligheid is lastig te verwijderen en heb al paar beschadigingen van steentjes oid onder schoenen. Let overigens eens op de voorwaarden die alleen in de verpakking zitten: de tegels kunnen boven de 28 graden (zoiets ongeveer is al tijdje terug) gaan uitzetten of krimpen. Dan krijg je naden zoals wij hebben en dan moet je iedere tegel afzonderlijk dweilen (zoals ik doe :( ) omdat er geen vocht in de naden mag komen. Kijk ook maar eens op hun fb pagina, daar vind je veel dezelfde klachten als de onze (als die fb pagina nog bestaat?). Overigens lees ik meer goede dingen over de stroken dusisschien is dat een optie? Oh ja en let er bij leggen op dat er echt niks meer op de ondervloer ligt, hier lag nog een klein steentje oid en dat zie je duidelijk want daardoor splijt de bovenlaag... Succes!
Alle reacties Link kopieren
Beste ikwaseral,



Gefeliciteerd met het feit dat flexxfloors bij u over de brug is gekomen.

Wij worden totaal genegeerd en de Gamma doet hun best voor ons en krijgen niet veel vriendelijks terug van flexxfloors.

De vloer is gewoon troep, er is geen tegel vierkant, het plakt absoluut niet op tegels en de naadvorming is afschuwelijk.

Jammer voor ons, we hadden voor die vloer gespaard en zitten met die tegels met lelijke naden.



Veel succes voor iedereen en ik adviseer KOOP GEEN FLEXXFLOORS PRODUCTEN, HET IS TROEP, VAN EEN BEDRIJF ZONDER FATSOEN!



Groet van Nalijn
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben het op de trap gelegd en op de overlopen. Het zijn de stroken. Wij hebben zelf geplakt op de trap en de vloer op de overloop geplakt. Hadden geen zin om eerst de vloer volledig te egaliseren en hebben het gewoon op de betonvloer gelegd, die wij wel afgestoken hadden. De oneffenheden zie je inderdaad maar ik vind ze niet zo storend omdat het op de overloop ligt. Maar het is snel bekrast als je bijvoorbeeld met wasmanden schuift, dat viel mij enorm tegen. Nu zitten er zoveel krassen dat het niet meer zo opvalt. Ik vind wel dat nu na 3 jaar de naadjes steeds groter lijken te worden. Maar goed, gelukkig ligt het niet in de woonkamer... dan zou ik er toch wel flink ziek van zijn.
Ik doe mijn best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven