Art deco meubilair

25-08-2008 13:32 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er een tip voor een goede winkel (liefst ook online) met art deco/nouveau meubilair? Ik ben al dagen aan het googelen, maar wat ik zoek kan ik niet vinden. Marktplaats hou ik ook al goed in de gaten.

Bedankt
Alle reacties Link kopieren
de vredespijp in amsterdam. duur, maar wel mooie spullen.
Alle reacties Link kopieren
Goed idee. Zelf vind ik De klare lijn ook een hele mooie winkel, maar daar hebben ze net niet die kast die ik zoek.
Alle reacties Link kopieren
In Delft zit Art Deco Style & Light. Leuk zaakje, heb er een Gispen tafel en bureau gescoord voor mijn kantoor.



Succes met je zoektocht!
Galerie Stromingen



Prinsestraat 48 Den Haag

www.stromingen.nl



Assortiment

Allerlei toegepaste kunst uit de periode 1890-1940, meubels, verlichting, sieraden, glas, aardewerk en andere gebruiksvoorwerpen van bekende ontwerpers, dan wel in voor de periode specifieke stijlen. Bij Galerie Stromingen vindt u het allemaal. Geweldige kwaliteit voor een betaalbare prijs.



Kenmerken

Doordat de meubels in eigen beheer worden gerestaureerd verkeren ze altijd in goede staat. Het brede assortiment spreekt allerlei verschillende groepen klanten aan, zowel jong als oud als man of vrouw. Dit maakt de galerie tot een levendige werkomgeving, waar zowel kijkers als kopers altijd voor hun plezier binnenlopen. De centrale ligging, het gevarieerde en aparte winkelbestand en de sfeer van de straat als uitgaansgebied geven de galerie extra allure.



Sfeer

De zaak is intiem en oogt modern. Het assortiment, hoewel grotendeels uit de twintiger en dertiger jaren, is dan ook voor het overgrote deel goed inpasbaar in moderne interieurs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven