Laminaat vloeren

27-08-2008 11:49 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet waar er in of in de buurt van de Randstad een groot bedrijf zit waar ze veel verschillende merken laminaatvloeren verkopen? En waar ze wellicht grotere oppervlakten met laminaat hebben liggen? Bij de meeste parket/laminaatwinkels hebben ze een stuk of 4 merken (meestal zie je Berry Floor, Meister, Quick Step, Balterio, etc.)
Alle reacties Link kopieren
Waarom geen echt hout in plaast van NEP hout?

Laminaat is ZO lelijk! Alleen het geluid al als je er overheen loopt :jump: Alsof er iemand op stampt.....
Alle reacties Link kopieren
parket vinden we ook een stuk mooier (dat nemen we dan ook op de begane grond), maar door het hele huis is simpelweg te duur en vinden we niet nodig. Bovendien zijn er mooie matte laminaatvloeren te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind laminaat vloeren zekers niet lelijk ! Ik heb mijn laminiaat gewoon bij de gamma gehaald en daar hebben ze diverse prijsklasse's diktes en er staat presies op of het geschikt is in de keuken of vochtig kan worden enz... Succes met kiezen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn gelakte parketvloer behoeft net zoveel onderhoud als mijn laminaatvloer: af en toe dweilen en in de polish zetten.



Als je googlet op laminaat vind je trouwens een zee aan bedrijven die ze verkopen. Grote stukken laminaat hebben de meeste bedrijven niet liggen, maar wel oppervlaktes van een m2.
Alle reacties Link kopieren
Ikea
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Alle reacties Link kopieren
wij houden niet van een glanzend oppervlak, dus daardoor vallen er al veel soorten af.
Alle reacties Link kopieren
Maricke schreef op 27 augustus 2008 @ 12:00:

Waarom geen echt hout in plaast van NEP hout?

Laminaat is ZO lelijk! Alleen het geluid al als je er overheen loopt :jump: Alsof er iemand op stampt.....
Snap dat iedereen een eigen mening heeft maar om die nou zo uit te drukken....Dat kan toch wel even anders. Voor sommige mensen is een houten vloer financieel gezien niet haalbaar. En daarbij zijn er nog genoeg mensen die geen zin hebben in het onderhoud van houten vloeren. Enne, tegenwoordig heb je heel erg mooi laminaat, bijna niet van hout te onderscheiden. Ook qua demping.
Alle reacties Link kopieren
lieve1981 schreef op 27 augustus 2008 @ 13:16:

[...]





Snap dat iedereen een eigen mening heeft maar om die nou zo uit te drukken....Dat kan toch wel even anders.
Dat bepaal ik zelf wel ja! Altijd fijn zo'n belerend vingertje van iemand die vind dat het anders moet. \\:-)// Alsof mensen op jouw mening zitten te wachten! Ga toch koken....
Alle reacties Link kopieren
Maricke schreef op 27 augustus 2008 @ 13:47:

[...]





Dat bepaal ik zelf wel ja! Altijd fijn zo'n belerend vingertje van iemand die vind dat het anders moet. \\:-)// Alsof mensen op jouw mening zitten te wachten! Ga toch koken....
Nou nou, moet dat zo bot?
Alle reacties Link kopieren
Parnell schreef op 27 augustus 2008 @ 13:53:

[...]





Nou nou, moet dat zo bot?
Het kan nog botter hoor. Zeg het maar....
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben bij Hornbach laminaat gekocht dat lijken net vloerdelen, ook niet glimmend dus.

Je hebt daar best veel keus en inderdaad ook in verschillende prijsklassen. Zeker de moeite waard om even te kijken, net als bij Gamma of Praxis.
Alle reacties Link kopieren
Hé, wat goed! Bedankt voor de tip Laulau
Alle reacties Link kopieren
Vind de reacties van Maricke ook erg ongepast...
Alle reacties Link kopieren
MrsJones schreef op 27 augustus 2008 @ 13:59:

Vind de reacties van Maricke ook erg ongepast...
Ja dus?
Alle reacties Link kopieren
Maricke heeft gewoon last van PMS, links laten liggen dus. X-D



Wij hebben ook mat laminaat gekocht. Beneden ligt er donkerbruin met witte smoke en boven eiken met zwarte smoke. En de planken zijn in 1 geheel (dus niet dat het lijkt alsof elke plank bestaat uit 20 kleine plankjes. Echt heel mooi. Er zit een voelbare structuur in. Het merk is Classen en wij hebben het heel goedkoop gekocht via een handelaar die veel op marktplaats restpartijen verkoopt (wel in het oosten van het land dus een eindje weg voor jullie)
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maar koop jij maar lekker een burgerlijk laminaatje onder het mom van "lekker makkelijk". Wens je er veeeeel plezier van!

Misschien is langer sparen voor een mooie vloer een idee?
Alle reacties Link kopieren
Maricke doe ff normaal joh !!!!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een vloer van Berry Floor. Erg mooi hoor en onderhoudsvriendelijk. Ook het leggen gaat erg makkelijk, niet onbelangrijk.



Enne, kijk het kan dat je laminaat nou eenmaal niet zo mooi vindt maar dat kan ook op een andere manier gezegd worden!
Alle reacties Link kopieren
Maricke schreef op 27 augustus 2008 @ 13:47:

[...]





Dat bepaal ik zelf wel ja! Altijd fijn zo'n belerend vingertje van iemand die vind dat het anders moet. \\:-)// Alsof mensen op jouw mening zitten te wachten! Ga toch koken....




Je lokt zelf dit soort reacties uit en als je dan ook nog eens op bovenstaande manier reageert, tsja. Misschien weet je niet beter.



Fijn dat ik mag gaan koken, altijd leuk om te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven