Aankoopmakelaar Rotterdam

11-09-2015 11:04 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een aankoopmakelaar in Rotterdam om omstreken. Wie heeft er goede tips en ervaringen?
Ik heb goede ervaringen met de makelaars, met name *poef* en *poef*. Zij waren toen verkopende makelaars. Just my two cents.



Niet quoten, ik haal de namen van de 2 makelaars vandaag nog weg.
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je een aankoopmakelaar? Je kunt een heel aantal diensten ook bij de vereniging eigen huis afnemen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
*poef*
Alle reacties Link kopieren
@Belle ivm een huis waarvan de de fundering moet worden uitgegraven (vanwege slechte fundering( en een nieuwe verdieping wordt gerealiseerd. Ik weet niet of Vereniging Eigen Huis hier iets in kan betekenen? Ik ben wel lid, ik zal eens kijken.



En bedankt voor de tips, ik ga eens kijken.
Alle reacties Link kopieren
Leeuwtje, is het een vrijstaand huis? Als dat niet zo is, heeft het (volgens mij) alleen nut de fundering aan te pakken als de hele bouwkundige eenheid (alle huizen in dat blok) de fundering aanpakken.



Als het alleen om de fundering gaat, kun je misschien beter contact opnemen met het funderingsloket (www.abcf.nl) en/of een organisatie die funderingen kan onderzoeken. Ik heb een paar maanden geleden ook iemand van een onderzoeksbureau gebeld en afgesproken bij (onze nieuwe) de woning om een voorlopig oordeel te vellen. We hebben hem 1 uur betaalt voor een voorlopig oordeel. We hebben t huis overigens gekocht dus als je meer vragen heb kan ik je misschien ook iets verder helpen? Je mag me ook een privé berichtje sturen...



Succes!!
Alle reacties Link kopieren
Het is geen vrijstaand huis. De verkopers zijn overigens met de overige bewoners in de straat nu aan het kijken hoe ze dit collectief kunnen aanpakken. Wij willen wellicht proberen om een deel mee te financieren, mochten we tot een akkoord komen met de verkopers.

Hadden jullie wel een vrijstaand huis?

Ik ga jouw website eens bekijken, bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik stuur je even een privé bericht :-)
Waarom zou je in een kopersmarkt

overwegen om een huis te kopen met een rotte fundering?
Alle reacties Link kopieren
@noujijweer

In de buurt waar ik woon heb je de huizen met dit oppervlakte en in deze prijsklasse niet voor het uitkiezen helaas. Gewilde buurt.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-03-2018 23:31
Reden: spam
98.45% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven