Favoriete woontijdschrift

11-05-2007 20:28 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben vandaag een heerlijk huis gekocht en willen tijdelijk een abonnement op een woontijdschrift kopen. Smaken verschillen natuurlijk, maar toch benieuwd wat jullie favoriet is. VT Wonen gewoon of  101 Woonideeen, Ariadne Wonen, Eigen Huis & Interieur, Elle Wonen? Ik vind de laatste op zich wel wat, alleen staan er dan weer dingen in die (voor ons) niet te betalen zijn. VT Wonen krijgen we al, maar willen er nog tijdelijk eentje bij.
Alle reacties Link kopieren
Wonen engelse stijl dat is een erg leuk blad en staan zulke mooie dingen in..

echt mijn smaak.



En ja ik koop ze nooit want ik leen ze gewoon van mijn werk is wel zo makkelijk dus eigenlijk lees ik ze allemaal,ook wij hebben pas een huis gekocht en doen allemaal ideetjes op.



More then classic,aridne at home,vt wonen,elle,home and garden,linda wonen enz enz... Er zijn zoveel leuke bladen:D
Alle reacties Link kopieren
Of een leuk tuintijdschrift vind je dat niet wat?
Alle reacties Link kopieren
ik vind ze allemaal te zeer een eigen stijl hebben, ik zie overal wel mooie dingen in maar een heel huis in ariade at home stijl lijkt me too much als je er in woont, hoe leuk het er in het blad ook uitziet en een heel huis in eigen huis en interieur stijl ( kun je trouwens ook met ikea meubels creeeren denk ik ) lijkt me weer een beetje kil, ik heb van alle woonstijlen een beetje  ( klinkt alsof ik in een bijelkaar geraapt zooitje woon, dat is niet zo ) en dat vind ik nooit in een woonblad terug.

maar als ik echt moet kiezen dan vt wonen en ariade at home, daar tussen in bevindt mijn smaak zich ongeveer.
Alle reacties Link kopieren
Zelf vind ik 101 Woonideeen het leukst. Daar staan vaak wat meer ideen in voor kleine metamorfoses in huis die je bijvoorbeeld in een dagje of weekend zelf thuis kan doen. Linda Wonen is ook leuk, maar nog maar 2 x uitgekomen geloof ik...



Gefeliciteerd met je nieuwe huis!
101 Woonideëen is ook mijn favoriet.
Alle reacties Link kopieren
in mijn appartement ( gelegen in een 18de eeuws pand ) kun je niets beginnen met tips uit 101 woonideeen, dat past niet bij de sfeer van het huis.

ariadne at home en vt wonen bevatten allebei elementen van wat er bij het huis past, de vt wonen meer als rustige basis en dan accenten uit ariadne at home, zo is ongeveer mijn woonstijl, eerst was die wel een beetje moderner maar toen woonde ik ook nog in een flat waar dat ook goed stond.
Gefeliciteerd met je nieuwe huis.



Als je in de noordelijke regionen woont, dan is het blad "Noorderland" misschien een idee. Er staan heel veel aparte "woonwinkels" in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven