help! nieuwe keuken..

13-05-2007 10:32 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn willen een nieuwe keuken plaatsen, en twijfelen of we er een bij ikea gaan bestellen, wie heeft daar ervaring mee?

Graag positieve en ook de negatieve ervaringen ervan, en ben je uiteindelijk nu goedkoper uit of niet???

Of weten jullie een beter adres waar je voor niet al te groot budget een leuke keuken kan kopen?

let me know!!
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn vorige huis heb ik mijn keuken bij Karwei gekocht. Super. Goedkoop maar wel goede kwaliteit. En toch modern met RVS. Echt een aanrader.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken iemand die net een Ikea-keuken heeft laten plaatsen. Nog niet gezien, maar moet mooi zijn (smaak kennende), waren voor 5.500 klaar en is vrij groot. Tot nu toe heb ik geen klachten over levering en plaatsing gehoord. Nu het gebruik nog! :P
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een half jaar geleden een keuken van ikea laten plaatsen. Spotgoedkoop en mooi! Wij hebben nergens een goekopere kunnen vinden.

We hebben de kastjes wel zelf in elkaar geschroefd, maar verder alles door de keukenmonteurs (die ikea dan voor je inhuurt) laten plaatsen en aansluiten.

Wij hebben wat problemen met de vaatwasser gehad, deze lekte stoom waardoor tot 2 keer toe het keukenblad opzwol, maar ikea liet 2 keer direct een nieuw blad komen en uiteindelijk kregen we ons geld voor de vaatwasser terug en hebben we zelf een ander merk uitgekozen en op kosten van ikea laten plaatsen.

Dus zelfs bij problemen handelen ze erg correct en snel!

Ik ben alleen niet zo tevreden over de inbouwapparatuur van Whirlpool, die ikea standaard levert. Vaatwasser heeft een hele onpraktische indeling en verdere problemen zie hier boven. Onze nieuwe vaatwasser kostte evenveel, maar voelt meer solide aan.

Afzuigkap maakt veel herrie en lijkt niet zo goed af te zuigen.

Voortaan zou ik de inbouwapparatuur ergens anders aanschaffen in plaats van een all-in pakket te kiezen.

Ben verder heel tevreden over de keuken en de service!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Danielle.

Ik heb even mijn topic ge-upped voor je,misschien heb je er wat aan.

Groetjes.

Iry

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven