Kutparasol

21-05-2007 17:42 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje geleden heb ik bij de Xenos een parasol gekocht voor op mijn balkon. Lekker groot, gebroken wit en niet zo duur: € 19,95. Maar zoals u weet: goedkoop = duurkoop. Ik ben al zo'n dingetje kwijt, die de stof op zijn plaats moet houden (aan het einde van de metalen pennen-ster zeg maar) en elke keer als ik de parasol openklap, moet ik eerst zo'n 5 dingetjes op z'n plaats prikken. Dit is dus een kutparasol, uiterst irritant ding. Hij kan ook niet meer terug, het is te lang geleden dat ik 'm gekocht heb.

Waar koopt men tegenwoordig een goede, degelijke, andijvie-parasol en wat kost zo'n kreng dan ongeveer?
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje geleden heb ik bij de Xenos een parasol gekocht voor op mijn balkon. Lekker groot, gebroken wit en niet zo duur: € 19,95. Maar zoals u weet: goedkoop = duurkoop. Ik ben al zo'n dingetje kwijt, die de stof op zijn plaats moet houden (aan het einde van de metalen pennen-ster zeg maar) en elke keer als ik de parasol openklap, moet ik eerst zo'n 5 dingetjes op z'n plaats prikken. Dit is dus een piepparasol, uiterst piep ding. Hij kan ook niet meer terug, het is te lang geleden dat ik 'm gekocht heb.

Waar koopt men tegenwoordig een goede, degelijke, andijvie-parasol en wat kost zo'n piep dan ongeveer?
Alle reacties Link kopieren
Kut produkten zijn produkten die staan voor Kan Uitermate Tegenvallen produkten.



Mag die toch gewoon afkorten, anders word t bericht zo lang toch??
Alle reacties Link kopieren


Okee, de hamvraag is dus:

Waar koopt men tegenwoordig een goede, degelijke, andijvie-parasol en wat kost zo'n kreng dan ongeveer?

Alle reacties Link kopieren
Geen idee, maar wat ontzettend PIEP voor je;) 



Tot zover mijn nuttige bijdrage... hoe gaat het met je nieuwe alpha?
Dat zeg ik....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb die van mij vd Leen Bakker ,maar das ook een

 Kan Uitermate Tegenvallen model, ik heb nu je het zegt nog nooit een goeie parasol gehad, sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Is irritant ook al piep?
Alle reacties Link kopieren
nee, das gewoon kut
Alle reacties Link kopieren
Ik lees het al: bij de Leen Kakker moet ik ook niet zijn voor een oerdegelijke andijvieparasol. Ik zal morgen eens even bij de Hema spotten, maar ik geloof niet dat die parasols hebben.
Alle reacties Link kopieren
Hema verkoopt normaal gesproken wel parasollen van deze dingen:



Op de site staat alleen dat ie tijdelijk niet leverbaar is dus dan moet je al net geluk hebben dat hij in jouw hema er nog wel is.

Heb trouwens geen ervaring met hema parasollen.

Veel succes er mee!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
Misschien toch maar eens een tripje wagen aan het tuincentrum of de plaatselijk bouwmarkt.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat een kutparasol een heel klein parasolletje was dat nudisten bij het zonnen gebruiken ter vermijding van zonnebrand aan de schaamlippen ...
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat een kutparasol een heel klein parasolletje was dat nudisten bij het zonnen gebruiken ter vermijding van zonnebrand aan de schaamlippen ...


;)





Je bedoelt vast deze:
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar een supergoeie parasol bij action gescoord(moet er wel een action in de buurt zijn natuurlijk) en die parasol draai je open.Heel goed voor weinig geld.ik dacht 19,95 ook.
Alle reacties Link kopieren
Is het écht een goede parasol? Dus niet met die irritante dingetjes die eraf floepen?
Alle reacties Link kopieren
Is het écht een goede parasol? Dus niet met die irritante dingetjes die eraf floepen?
Nee met die stokjes zijn irritant,deze draai je open van binnenuit.
Alle reacties Link kopieren
Oh, nou, bedankt, ik zal eens even spotten bij de Action.
Alle reacties Link kopieren
Oh, nou, bedankt, ik zal eens even spotten bij de Action.
Ik hoop alleen dat ze ze nog verkopen,action heeft vaak van die tijdelijk artikelen.Ik wilde laatst een nieuwe afstandsbediening want die hadden ze voor 3 euro ofzo: Weg en komen ook niet meer:@



Dus ik hoop dat je mazzel hebt:)
Alle reacties Link kopieren
Dat is dan mooi kut dat die afstandsbediening er niet meer was. Zo zie je maar; ook de Action Kan Uitermate Tegenvallen.




quote: Tenderlover reageerde



Ik dacht dat een kutparasol een heel klein parasolletje was dat nudisten bij het zonnen gebruiken ter vermijding van zonnebrand aan de schaamlippen ... ;)



Je bedoelt vast deze:





LEUK, LEUK, LEUK !!!!



Nieuwe mode voor deze zomer op het strand.:D
dat is toch Kwalitatief Uitermate Teleurstellend?



Bij de gamma, praxis of karwei hebben ze vaak wel betere parasols.
En mss speciaal voor Tl wel ee klotenparasol.
Alle reacties Link kopieren
Tuincentrum!
Alle reacties Link kopieren
Heb je nou een goede parasol gevonden? Ik moet er ook een, dus ben benieuwd waar 'ie vandaan komt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven