Hoeveel kost jouw glazenwasser?

18-11-2008 19:02 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon op 1 hoog en kan de ramen van buiten dus moeilijk schoonmaken. Heel af en toe klimt mijn vriend op de vensterbank aan de buitenkant, maar dat is een beetje gevaarlijk en het kan zo niet bij alle ramen.

Ik wil dus een keer een glazenwasser zoeken. Nu ben ik heel benieuwd hoeveel zoiets ongeveer kost.

Het gaat hier om 5 ramen (waarvan 2 nogal grote).



Wat betalen jullie (voor hoeveel ramen)?



Bedankt!
Everytime you make a typo, the errorists win.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op m'n werk een glazenwasser en betaal 16,66 (incl. BTW.) voor 4 ramen die opgedeeld zijn in tien vakjes (monumentje) en voordeur (heb een winkel). Ideaal, al zeg ik het zelf, ik laat het om de twee weken doen.
Alle reacties Link kopieren
15 euro voor 4 meeega grote ramen, 5 'normale' ramen en 10 van die kleine 'wc'raampjes
Alle reacties Link kopieren
11,50.

Voorzijde (ramen van drie verdiepingen)

Achterzijde (ramen van twee verdiepingen)



Vooral op de begane grond zijn de ramen erg groot (van vloer tot plafond)
Alle reacties Link kopieren
Wij betalen ¤ 25,- voor het wassen van ramen voorkant, ramen zijkant en deuren en ramen achterkant. Het gaat dan om totaal 4 glazen deuren, 1 voordeur, twee grote ramen en 9 ramen en 1 toiletraampje.
Ik betaal ¤40 voor 8 ramen, moet er wel bij zeggen dat het op de 2e etage is. Ik vind het zelf nogal prijzig maar heb geen zin om het zelf te doen.
Alle reacties Link kopieren
Komplete 2 onder een kap woning... 15 euro
Alle reacties Link kopieren
En de winnaar izzzzzzzz....... LIEKEEEEEEEEEEE
Alle reacties Link kopieren
¤ 12,50 voor voor en achterkant, twee verdiepingen. Wordt eens in de twee maanden gedaan.

Voor dat geld ga ik zelf echt niet op een ladder staan wiebelen - eerlijk gezegd, dat had ik de twee jaar voordat de glazenwasser kwam ook niet gedaan... dus hij had behoorlijk eer van zijn werk.
Alle reacties Link kopieren
Oh, die prijzen vallen me echt mee. Ik had geen idee.

Ga ik binnenkort maar een leuke zoeken... kan ik daarna ten minste ook weer goed naar buiten kijken. (Aj, moet ik het binnen natuurlijk wel zelf doen he. Vind het stom werk)
Everytime you make a typo, the errorists win.
Alle reacties Link kopieren
10 euro voor 2-onder-1-kap woning. Beneden en 1e verdieping worden elke maand gedaan. Zolder( dakkapel) 4 keer per jaar.
7,50 alleen boven... 3 kleine ramen, 2 grote...
Alle reacties Link kopieren
Wij betalen 35 Euro voor 3 verdiepingen aan de voorkant (vooral derde verdieping is lastig met een vrijwel geheel glazen punt), 2 verdiepingen aan de achterkant (begane grond heel veel glas) en 2 ramen aan elke zijkant van het huis 1.



Ik vind het erg duur; maar deze glazenwasser werkt erg netjes. We hadden eerst een goedkopere, maar die 'vergat' het houtwerk waardoor het er nog niet uitzag.
Alle reacties Link kopieren
Zie je , ik word gewoon vet genaaid door die van mij. En als het nou een lekker ding zou zijn....

Ik betaal 35 euro en dan worden er 4 ramen niet gedaan en op de anderen zitten altijd nog vlekken. Had het er toevallig van de week nog over met iemand dat ik hem niet meer laat komen. Dan doe ik het zelf wel. Kan ik principe overal bij (behalve bij die 4 ramen dus, maar daar dacht ik hem voor te hebben), maar heb er niet zoveel zin in.
Alle reacties Link kopieren
quote:infojunk schreef op 18 november 2008 @ 19:41:

Oh, die prijzen vallen me echt mee. Ik had geen idee.

Ga ik binnenkort maar een leuke zoeken... kan ik daarna ten minste ook weer goed naar buiten kijken. (Aj, moet ik het binnen natuurlijk wel zelf doen he. Vind het stom werk)De "mijne" heeft blauwe ogen..........
Alle reacties Link kopieren
Woon op de 2e verdieping en moet 2 ramen laten wassen. Kan er namelijk niet bij. Niemand in mijn apartementencomplex overigens. Ik betaal er 8 euro voor. Vind ik in vergelijking met sommigen hier best duur. Maar ik denk dat er bij mij een stukje extra geld in zit vanwege de hoogte die hij moet klimmen. Want mijn ramen zijn van vloer tot plafond, dus niet "eventjes" te wassen.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet meer wat de mijne koste. Heb het 5 jaar geleden stop gezet toen mijn moeder overleed en ik de hoofdhuurster werd van de woning. De glazenwasser keek vreemd op en zei dat alleen mijn moeder dit stop mocht zetten. Toen ik melde dat ze was overleden en ik geen gebruik meer wilde maken van zijn diensten. Hij werd boos en eiste een verklaring. Nou die had ik wel. Hij zegt telkens 1 maal per maand te komen, maar hij kwam 1 keer in de drie weken. Makkelijk extra geld verdienen. Bovendien deed hij geen goed werk. Volgens mij was het rond de 20 euro voor een eengezinswoning.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Alle reacties Link kopieren
7 euri voor 3 grote bovenramen
Alle reacties Link kopieren
20 euro voor ons hele huis. Ramen voor, ramen in de erker ten achter nog 2 openslaande tuindeuren + nog keukendeur en keukenramen en voordeur en deur aan de zijkant garage en dan nog de 4 slaapkamerramen 2e verdieping. Ik vond het nogal een flink bedrag maar ik denk dat het wel redelijk is wat hij vraagt.



Risotje
Wij betalen 8.50 voor de eerste verdieping, voor en achterkant van het huis (eensgezinswoning).



Beneden doe ik zelf (en vaker dan de glazenwasser), heb een HaRa-systeem en vind het veel te leuk om te doen....
Alle reacties Link kopieren
5 euro voor 1 heeeel groot raam, een zijraam en twee kleinere raampjes, allemaal op twee hoog. Ik vind het jammer dat hij de achterkant niet ook doet (kan niet ivm tuin buren).
Alle reacties Link kopieren
12,50 alle ramen buitenom. Zowel boven als beneden en zijkant.
Alle reacties Link kopieren
15 euro, voor 1 groot raam en twee kleintjes beneden, vijf kleintjes op de eerste waar er eentje onmogelijk is om bij te komen.....
Alle reacties Link kopieren
7,50, woon eerste woonlaag,

1 heel groot raam (ca 5m breed) voor en 1 groot raam achter.
Alle reacties Link kopieren
Ik betaal dus niet teveel zie ik :-). Mijn glazenwasser heeft in het begin een paar keer gepresteerd dat hij met het ophalen van het geld ineens een hoger bedrag noemde. Ik heb toen duidelijk aangegeven dat de afspraak 11,50 is en als het omhoog gaat ze dit van te voren melden. Volgens mij istie nu bang geworden en blijft het gewoon 11,50 :-). Ik zie op zijn lijstje ook staan wat de buren betalen (20 euro!) voor precies net zoveel ramen. Het is dus maar net wat je met ze afspreekt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven