Hot tub

26-01-2017 18:51 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ervaring met een hottub in de tuin?

Wij zouden er graag 1 willen kopen. Rookt het erg? Is het iets waar je in het begin veel gebruik van maakt en later niet meer? Het lijkt mij heerlijk!



Ben benieuwd naar de ervaringen
Alle reacties Link kopieren
Mijn ouders hebben er 1 en gebruiken hem heel vaak. Ik woon zelf in een apartementencomplex met een gedeelde hot tub - het is erg relaxed, maar ik kom er niet vaker dan 1 keer per week dus voor mij zou t de investering niet waard zijn. Het is er nooit erg druk dus vermoedelijk geldt dat voor meer mensen.



Die van m'n ouders is altijd warm maar hij gaat dicht na gebruik en dan is ie erg goed geïsoleerd.
Hello, can you hear me?
Rook?
Alle reacties Link kopieren
Het zorgde bij mij in de buurt voor overlast. De motor was erg luidruchtig en de mensen die erin zaten gingen steeds harder praten om over het geluid heen te komen. Zou dus wel even kijken naar je omgeving (buren).
quote:gizzmo-returns schreef op 26 januari 2017 @ 19:08:

Rook?
Wij hebben er eentje! Neem wel een hot tub met kunstof binnenbak. Dit is makkelijker schoonmaken en gaat langer mee dan hout.
Alle reacties Link kopieren
mijn vriend heeft zelf een hottub gemaakt en ook zelf een kachel erbij gemaakt die het water verwarmd! geeb last van geluid maar als de wind verkeerd staat gaat de rook wel naar de buren.. maarja je stookt vooral in de winter en dan zit niemand buiten toch ;)
quote:gizzmo-returns schreef op 26 januari 2017 @ 19:08:

Rook?Ja je stookt 'm warm met hout.
quote:piene_1987 schreef op 26 januari 2017 @ 19:21:

mijn vriend heeft zelf een hottub gemaakt en ook zelf een kachel erbij gemaakt die het water verwarmd! geeb last van geluid maar als de wind verkeerd staat gaat de rook wel naar de buren.. maarja je stookt vooral in de winter en dan zit niemand buiten toch ;)Nee maar mensen willen wel graag ventileren in de winter en bij de buren komt bij verkeerde wind het dan wel lekker naar binnen.
quote:Philae2 schreef op 26 januari 2017 @ 19:22:

[...]



Ja je stookt 'm warm met hout.Nooit geweten, dank
quote:gizzmo-returns schreef op 26 januari 2017 @ 19:23:

[...]





Nee maar mensen willen wel graag ventileren in de winter en bij de buren komt bij verkeerde wind het dan wel lekker naar binnen.Oh krijgen we dat gezeur weer. Voor die paar keer maakt het niets uit.
quote:Philae2 schreef op 26 januari 2017 @ 19:24:

[...]



Oh krijgen we dat gezeur weer. Voor die paar keer maakt het niets uit.



Ik reageer op de poster die zegt dat het in de winter niet uitmaakt... dat is te kort door de bocht



Het zal me zelf verder een zorg zijn
quote:gizzmo-returns schreef op 26 januari 2017 @ 19:26:

[...]





Ik reageer op de poster die zegt dat het in de winter niet uitmaakt... dat is te kort door de bocht



Het zal me zelf verder een zorg zijnOke ja, dat is waar.
Alle reacties Link kopieren
heb geen klachten van mij buren:) als dat wel zo zou zijn dan zou ik dat sowieso gehoord hebben! ligt aan je buren denk
quote:piene_1987 schreef op 26 januari 2017 @ 19:32:

heb geen klachten van mij buren:) als dat wel zo zou zijn dan zou ik dat sowieso gehoord hebben! ligt aan je buren denkIk krijg ook geen klachten want de buren zitten vaak samen met ons in de tub
Alle reacties Link kopieren
hahaha das helemaal goed idee .

wij wilden hem vullen met dit koude weer is de kraan dichtgevroren dus kunne er niet in helaas
Alle reacties Link kopieren
Oke leuk! Rook valt erg mee dus.. en in de zomer een lekker zwembadje voor overdag!
Alle reacties Link kopieren
ja de kachel rookt bij ons even maar als hij warm genoeg is rookt hij niet meer! idd in de zomer zit ik er gewoon als badje in
Inderdaad. In de zomer gewoon vullen met koud water en erin gaan zitten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een jacuzzi gehad in de tuin. Was heerlijk maar gebruikte heel veel stroom omdat hij altijd aan stond. De eerste tijd heel veel gebruikt maar dat werd wel steeds minder. De kinderen zaten er vooral zomers in nadat ze in het water voor de deur gezwommen hadden. Zelf vond ik het in de winter juist heerlijk.



Hij is uiteindelijk stuk gegaan bij ons. Ik zou nu geen nieuwe meer kopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:veensteker schreef op 26 januari 2017 @ 22:11:

Wij hebben een jacuzzi gehad in de tuin. Was heerlijk maar gebruikte heel veel stroom omdat hij altijd aan stond. De eerste tijd heel veel gebruikt maar dat werd wel steeds minder. De kinderen zaten er vooral zomers in nadat ze in het water voor de deur gezwommen hadden. Zelf vond ik het in de winter juist heerlijk.



Hij is uiteindelijk stuk gegaan bij ons. Ik zou nu geen nieuwe meer kopen.

Wij hebben een hottub gehad. Maar omdat het warm stoken enorm lang duurde moesten we plannen. Zeker tijdens de regen ging het niet.

We zijn overgestapt naar de jacuzzi en die hebben we 9 maanden per jaar aangstaan.
Alle reacties Link kopieren
De hottub staat er! We moeten nog wel even goed oefenen met stoken.. hij rookt nog wel vind ik.. Straks even het water testen
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-02-2018 21:31
Reden: spam
97.35% gewijzigd
Fijn dat je je speciaal hebt aangemeld voor deze reclame Tanja. Ik heb er melding van gemaakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven