gek van de vliegen in/rond huis

31-07-2007 20:12 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie heeft er een goede tip tegen vliegen in en rond het huis? Ik word er gek van!
Alle reacties Link kopieren
heb er een paar



hordeur plaatsen in open ramen en deuren

neem een kat(die pakt ze en eet ze op)

en een vieze tip een plak strip voor vliegen
Alle reacties Link kopieren
Hallo To

Muggen in de woonkamer als je niet in huis bent dan van te voren voordat je weggaat even met een vapona antimug spray spuiten.Je kamer ruikt dan ongelovelijk naar citonellea,maar is wel doeltreffend de muggen zullen bij thuiskomst dood liggen.:DEn anders horren en vliegen gaas .
quote: ingrid6 schreef



wie heeft er een goede tip tegen vliegen in en rond het huis? Ik word er gek van! Eerst eens de bron opzoeken! En zullen vast ergens flink wat maaien liggen die uitkomen....een gore kliko misschien? Ze komen niet zomaar ergens vandaan lijkt me! De tijd is er wel voor namelijk...zomer hè?



Xan
quote: Superhuisvrouw reageerde



Hallo To

Muggen in de woonkamer als je niet in huis bent dan van te voren voordat je weggaat even met een vapona antimug spray spuiten.Je kamer ruikt dan ongelovelijk naar citonellea,maar is wel doeltreffend de muggen zullen bij thuiskomst dood liggen.:DEn anders horren en vliegen gaas . Ingrid heeft last van vliegen, niet van muggen SH.
Alle reacties Link kopieren
Woon je wellicht in een verbouwde stal? (is zo'n beruchte vliegentrekker)

Behalve het horrengaas kun je ook proberen om alles fel hemelsblauw te schilderen:P Klinkt gek, maar op de een of andere manier houden vliegen niet zo van blauw. Vroeger schilderde men de buitenkant van het huis en de keuken vaak blauw.

Vliegen schijnen ook niet van tocht te houden, maar daar heb ik nog nooit wat van gemerkt.

de venus vliegenvanger wil ook helpen, maar dan moet je er al veel neerzetten
Alle reacties Link kopieren
Alle deuren en ramen tegen elkaar openzetten. Zijn ze zo weg.
Alle reacties Link kopieren
Een collega gaf de tip om plastic boterhamzakjes gevuld met water aan het plafond te hangen. Vliegen schijnen niet tegen die schittering te kunnen.

Geen idee of het werkt, maar het is een goedkope en makkelijke tip, dus je kunt het wellicht proberen.
Alle reacties Link kopieren
Hele handige site voor dit soort dingen:



vliegen



Nu een beetje mosterd aangezien het zakje water al is genoemd, en dit hier ook drie keer genoemd staat:)
Alle reacties Link kopieren
Eventueel een plafond ventilator.



Schijnt ook te helpen.
Alle reacties Link kopieren
Een collega gaf de tip om plastic boterhamzakjes gevuld met water aan het plafond te hangen.
*proest* Heb jij allemaal haakjes aan je plavond hangen? Of moet je eerst een gatenkaas aan gaatjes boren voor de hangertjes? Denk dat een plakbandje het zakje met water niet lang houdt, krijg je het effect van waterbommetjes.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
je plavond hangen? PLAFOND!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren


quote: AgentL reageerde



Een collega gaf de tip om plastic boterhamzakjes gevuld met water aan het plafond te hangen.



*proest* Heb jij allemaal haakjes aan je plavond hangen? Of moet je eerst een gatenkaas aan gaatjes boren voor de hangertjes? Denk dat een plakbandje het zakje met water niet lang houdt, krijg je het effect van waterbommetjes.





Ik heb zelf wel een haakje aan mijn plafond, maar ik heb trouwens helemaal geen last van vliegen. Ik heb een hor ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven