iemand toevallig pas geleden in de IKEA geweest?

22-05-2017 16:53 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek al maanden naar de IKEA PS 2017 vaas, de turquoise variant. Ben in 3 vestigingen geweest maar die hebben alleen de donkergrijze. Is iemand van jullie toevallig deze vaas tegengekomen? Zo ja in welke vestiging...bestaat die turquoise vaas uberhaubt wel??

Kan online niet naar de voorraad kijken omdat je niet op kleur kunt selecteren. De klantenservice heeft me ook niet kunnen helpen. Het is gewoon een simpele vaas maar het is een obsessie gewordeb omdat ik het nergen kan vinden :bonk:
http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/90334966/
Alle reacties Link kopieren
Euh, ik woon vlakbij een Ikea. Als je me zo gek kunt krijgen? Wel raar dat de klantenservice hier niets in kan doen!
Alle reacties Link kopieren
http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query ... olor=blauw
Alle reacties Link kopieren
Verkeerde vaas. Sorry
Alle reacties Link kopieren
Als je klikt op voorraadinformatie dan kun je per vestiging zien waar hij nog op voorraad is. Je moet wel per vestiging kijken maar dan kun je kijken bij vestigingen in de buurt. Ik heb even random Eindhoven aangeklikt en die heeft er nog 57.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
MwTheelepel schreef:
22-05-2017 17:01
Als je klikt op voorraadinformatie dan kun je per vestiging zien waar hij nog op voorraad is. Je moet wel per vestiging kijken maar dan kun je kijken bij vestigingen in de buurt. Ik heb even random Eindhoven aangeklikt en die heeft er nog 57.
Werkt als een speer!
Alle reacties Link kopieren
MwTheelepel schreef:
22-05-2017 17:01
Als je klikt op voorraadinformatie dan kun je per vestiging zien waar hij nog op voorraad is. Je moet wel per vestiging kijken maar dan kun je kijken bij vestigingen in de buurt. Ik heb even random Eindhoven aangeklikt en die heeft er nog 57.
TO bedoelt specifiek de blauwe variant, niet dat ze dalijk naar Eindhoven rijdt en dat er alleen maar grijze staan.
Alle reacties Link kopieren
En ik ben gisteren nog in de Ikea Barendrecht geweest. Als ik het had geweten had ik voor je gekeken.
Alle reacties Link kopieren
ah ik had iets te snel gelezen. Lekker handig dan, zal wel zijn omdat ze niet online te koop zijn en je dus ook niet per kleur hoeft te kunnen selecteren. Ik denk dat de kans wel groter is dat ze de juiste kleur hebben in een vestiging waar ze sowieso nog veel exemplaren hebben. Misschien kun je daar wel in de gaten houden wanneer een vestiging in jouw buurt een levering gekregen heeft, dan hebben ze er ineens meer natuurlijk. Wel een klus maar als het een obsessie is dan moet dat kunnen. Hij is ook wel mooi vind ik.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Nu wil ik hem ook
Je meent het..
Alle reacties Link kopieren
mrsbasswaldorf schreef:
22-05-2017 17:13
Nu wil ik hem ook
:rofl:
Ik vind die donkergroene veel mooier!

Haha, ik hoop dat je iemand vind die hem voor je mee kan nemen als ze hem tegen komen.

Er is ook een fan pagina en een 2e handspagina van Ikea op facebook, misschien daar eens je vraag stellen?
Er staat onder dat hij is gemaakt van restglas, en dat de kleur kan variëren.. misschien dat je daarom niet op kleur kunt selecteren? Misschien hebben ze alleen grijs restglas :-?
Alle reacties Link kopieren
In Delft staan 275 van die vazen. Zal toch wel een turquoise bij zitten?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
22-05-2017 17:44
In Delft staan 275 van die vazen. Zal toch wel een turquoise bij zitten?

Nee dus! dat dacht ik dus ook, stonden daar gewoon 300 grijze vazen :)
Klantenservice gevraagd of ze aub konden bellen met een vestiging zodat een medewerker op de afdeling zelf kon kijken...bevestigd dat ze een turquoise vaas hebben. Ik hup in de auto erheen heeft die snuggere medewerker gewoon in het systeem gekeken en niet op de afdeling zelf! Heenaal voor noppes 30 minuten erheen gereden.

Twitter heb ik helaas niet
Alle reacties Link kopieren
mrsbasswaldorf schreef:
22-05-2017 17:13
Nu wil ik hem ook
Hahahaha, denk ook dat ik het extra graag wil hebben omdat ik het niet kan krijgen...onbereikbare liefde
Alle reacties Link kopieren
Strawberry_shortcake schreef:
22-05-2017 17:52
Nee dus! dat dacht ik dus ook, stonden daar gewoon 300 grijze vazen :)
Klantenservice gevraagd of ze aub konden bellen met een vestiging zodat een medewerker op de afdeling zelf kon kijken...bevestigd dat ze een turquoise vaas hebben. Ik hup in de auto erheen heeft die snuggere medewerker gewoon in het systeem gekeken en niet op de afdeling zelf! Heenaal voor noppes 30 minuten erheen gereden.

Twitter heb ik helaas niet
Dat vind ik schandalig... daar zou ik een twitteraccount voor aanmaken, en dan een dikke vette klacht erop zetten... ;-)
Heel misschien ga ik vrijdag naar Delft, dan kijk ik wel of er misschien een turquoise is binnengekomen. Heb je trouwens ook in de kamertjes en huisjes gekeken of er daar niet een verdwaalde stond als aankleding?
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
ik heb trouwens de grijze, het is een mooie vaas, ik snap je wel :-D
Don't cry, buy a bag and move on.
mrsbasswaldorf schreef:
22-05-2017 17:13
Nu wil ik hem ook
Heb je er opeens een probleem waarvan je een uur geleden niet eens wist dat je hem had :)
Wauw wat een mooie vaas.
Alle reacties Link kopieren
Rusti schreef:
22-05-2017 18:44
Wauw wat een mooie vaas.
Mine mine all mine! straks komen die vazen binnen en zijn ze weg door de reclame die ik hier onbedoeld gemaakt heb :facepalm: :)
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 schreef:
22-05-2017 18:33
ik heb trouwens de grijze, het is een mooie vaas, ik snap je wel :-D
Stonden er toen ook Turquoise vazen tussen :) bestaan ze echt??
daenerys79 schreef:
22-05-2017 18:32
Dat vind ik schandalig... daar zou ik een twitteraccount voor aanmaken, en dan een dikke vette klacht erop zetten... ;-)
Heel misschien ga ik vrijdag naar Delft, dan kijk ik wel of er misschien een turquoise is binnengekomen. Heb je trouwens ook in de kamertjes en huisjes gekeken of er daar niet een verdwaalde stond als aankleding?
:idee:
Strawberry_shortcake schreef:
22-05-2017 18:49
Mine mine all mine! straks komen die vazen binnen en zijn ze weg door de reclame die ik hier onbedoeld gemaakt heb :facepalm: :)
Maak je geen zorgen. Ik woon niet in Nederland ;)
Alle reacties Link kopieren
Vrijwel alle foto's op de ikea website en folder zijn geen echte foto's, maar 3D beelden gemaakt met de computer. Ik vraag mij nu dus af of de groene/blauwe vazen überhaupt wel bestaan, maar ik hoop het wel! Het zijn mooie vazen inderdaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven