Wanneer nieuw matras/boxspring

27-05-2017 07:16 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd hoe vaak je een nieuw matras koopt. Het advies is na tien jaar.
Of wacht je tot het niet meer lekker ligt?

Onze boxspring is gekocht in 2006.
Ligt eigenlijk nog best goed maar toen ik het matras laatst draaide zag hij er niet zo mooi en fris meer uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik vrees dat ik al 25 jaar op hetzelfde matras slaap en het ligt nog best. Ik draai en keer het wel regelmatig.
Alle reacties Link kopieren
Hier al bijna 14 jaar hetzelfde matras. Toen duur gekocht en het slaapt nog best.
Maar ik moet zeggen dat ik het me laatst ook afvroeg. Wat maakt dat je een nieuwe koopt.
Alle reacties Link kopieren
Hier nu 14 jaar hetzelfde matras en toen ik vorige week op vakantie beter sliep dan thuis was dat wel duidelijk voor mij ;)
Dus het eerste nieuwe dat er komt zijn matrassen.
Als het niet meer goed ligt.
Net als Reisa, als het niet meer goed ligt.
Na zo'n 20 jaar krijg ik hier ook kuilen in mijn matras dus wordt het tijd voor iets nieuws.
reisa1978 schreef:
27-05-2017 07:57
Als het niet meer goed ligt.

Het risico is dat je dat te laat merkt. De kwaliteit en het comfort gaan heel langzaam achteruit, waardoor je er aan went. Je merkt dan pas hoe rot je eigen matras eigenlijk ligt als je eens een keer ergens anders slaapt.
Als het niet meer goed ligt. Als ik s ochtends wakker word met rugpijn/stijve rug. We hebben net een nieuwe, die was 12 jaar. Mn schoonzus ligt al 20 jaar op hetzelfde matras.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven